וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים חתונה מיוחדת? גרייס אירועים זה המקום שלכם

בשיתוף גרייס אירועים

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 13:24

גרייס - אולם אירועים אורבני בראשון לציון מספק לזוג חווייה וליווי מלא ביום המיוחד שלו

גרייס אירועים. יח"צ,
גרייס אירועים/יח"צ

כאשר יצרנו את "גרייס" פשוט רצינו שיהיה בו כל מה שצריך עבור אירוע בוטיק מושלם. רצינו שהמתחם בראש ובראשונה יהיה נגיש לכולם, אנחנו לא רוצים שהחברים שלכם ובני המשפחה יסעו עד קצת העולם כדי לחגוג אתכם, אבל באותה נשימה, חתונה היא לא אירוע שמתרחש כל הזמן, אז איך נייצר מקום שנותן מענה ייחודי ואותנטי שמדגיש את היופי של הגן?

גן אירועים אורבני הוא ככל הנראה המענה המושלם לכך. מצד אחד, צמחיה שמוסיפה כיף ואור לעיניים. מהצד השני, פינות ישיבה קסומות ואורבניות שמשלבות את כל מה שאנחנו אוהבים באופן בו מקשטים היום בסגנון מודרני.

לקוקטייל המשובח הזה נוסיף אוכל טוב ואווירה חד פעמית, אנחנו חושבים שיש לנו את זה, את גן האירועים המושלם עבורכם - גרייס - אולם אירועים בראשון לציון.

גרייס אירועים. יח"צ,
גרייס אירועים/יח"צ

חתונות הן לא אירוע מובן מאליו

אם יש שיעור חשוב שכולנו קיבלנו בשנתיים האחרונות הוא שאירועים ממש לא צריכים להיות גדולים ודרמטיים כדי ליצור את החיבור הזה שבין שני אנשים. דווקא לאור המגיפה העולמית שכולנו חווינו על בשרנו בשנה האחרונה, אנחנו מבינים, כאן ב- 'גרייס' שהכי חשוב זה ליצור את המרחב שיאפשר לאהובים שלכם לחגוג אתכם בכל מצב. בימים של סגר ושל חופש, בימים של אופטימיות ובימים יותר קשים הדורשים מאיתנו לגלות את היכולות שלנו ואת התקווה הגלומה בכל אחד.

לכן היה לנו חשוב ליצור מקום קטן באופן יחסי, כזה שהכניסה אליו לא תעלה על ארבע מאות מוזמנים. זאת כדי לאפשר לחתנים והכלות שלנו את הזכות לשמור על החתונה שלהם אינטימית, קרובה, אישית, של שניהם בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גרייס אירועים. יח"צ,
גרייס אירועים/יח"צ

אנחנו מאמינים שלכל זוג יש את הסיפור שלו

הרבה פעמים, למי שמתבוננים על כל זה מהצד, קשה להבין על מה המהומה. בסך הכל ערב אחד שמסתיים בתוך כמה שעות. אבל האמת היא כי אנחנו יודעים, אולי טוב מכולם, שלכל זוג יש את הסיפור שלו. כל זוג נושא עימו את מהלך הדברים הייחודי עבורו. את הימים האופטימיים ומלאי השמחה, לעומת ימים קשים יותר, כואבים, שדרשו לא מעט רצון ותעוזה. את התעוזה ללכת עד הסוף עם האהבה, לתת ללב להיפתח ולהסכים להשאר פגיעים וחשופים לרגע אחד.

לכל זוג יש את הסיפור שלו ואנחנו אוהבים לשים את הדגש המיוחד עבור כל אחד מהזוגות המגיעים אלינו בכל פעם מחדש. אנחנו אוהבים את היצירתיות המלווה לכל אחד מהאירועים הללו ואת ההזדמנות לארוג את הסיפור המלא של בני הזוג באוכל ובדקורציה.

גרייס אירועים. יח"צ,
גרייס אירועים/יח"צ

אנחנו מלווים את הזוגות שלנו לאורך כל הדרך

ככל הנראה אין אירוע שמעורר יותר אמוציות מאשר חתונה. זה לגיטימי לחלוטין להרגיש פגיעים ביום הזה, חשופים וכאלו שצריכים פשוט מי שיקח את היד בעדינות וילווה לאורך התהליך והדרך. לנו הניסיון עם אינספור חתנים וכלות שעברו אצלנו בימים של שמש ובימי סגריר, ואנחנו מבטיחים להיות שם בשבלכם לאורך התהליך.

אנחנו נלווה אתכם כבר מהרגעים הראשונים בהם נבנה ביחד את הקונספט של החתונה, נבין מה אתם מעוניינים לאכול ועוד ובהמשך נדבר על כל הפרטים הקטנים, דרך סידורי הפרחים לסידורי השולחנות ועד לרגע המדויק בו תרצו שהאורחים שלכם יקבלו את האוכל.

לכל אורך הערב אנחנו כאן כדי לתת לכם מענה לכל דבר. האמינו לנו, שום דבר לא קשה לנו. אנחנו כאן כדי לתת לכם את החוויה הכי טובה ליום המאושר בחייכם.

בשיתוף גרייס אירועים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully