וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

34HABITS - ההרגלים שישנו לכם את החיים

בשיתוף 34HABITS

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 13:56

יצירת שינוי משמעותי בחיים דרך הרגלים יומיומיים. שוחחנו עם נור ומרים, בעלות הסטודיו 34Habits שממוקם ביפו. שתיהן מובילות שיטה חדשה בעולם הכושר וההתפתחות האישית שמבוססת על תנועה ושינוי הרגלים

הסטודיו 34HABITS כשמו כן הוא, סטודיו לאימונים שמלווה את המתאמנות והעוקבים שלו בפיתוח וטיפוח הרגלים שיכולים לעזור לכל אחת ואחד לנהל אורח חיים בריא ותודעה גבוהה. זה המוטו של הסטודיו - HEALTHY BODY, STRONG MIND. נור ומרים, בעלות הסטודיו עונות לנו על כל השאלות הכי מעניינות על 34HABITS. הסטודיו נפתח לפני 5 חודשים, ונראה שהסטודיו כאן כדי להישאר.

מה מקור השם של הסטודיו - 34HABITS?

"מאז ומתמיד תהינו מה גורם לבן אדם להפוך לגרסה "המשודרגת" של עצמו, להיות בריא יותר פיזית מנטאלית ורגשית, מוצלח יותר, שמח יותר, חד יותר מחשבתית ואפילו מרוויח יותר. התיאוריה והעשייה שלנו נעות לפי המוטו שאומר "YOUR LIFE IS AS GOOD AS YOUR HABITS" - החיים שלך טובים ואיכותיים בדיוק כמו ההרגלים שלך", אדם שרוכש הרגלים שמקדמים את הבריאות הפיזית והמנטאלית שלו הוא בהכרח יוביל את עצמו לרכוש הרגלים נוספים שיקדמו אותו בחייו המשפחתיים, החברתיים והמקצועיים. וגם אנחנו מתרגלות את ההרגלים האלה בחיינו האישיים, התחלנו עם זה עוד לפני שהחלטנו ללוות אנשים אחרים בתהליך הזה. וזה משהו שאנחנו רואות על המתאמנות שלנו כאן בסטודיו. אין משהו יותר מרגש ומספק מתהליכי שינוי משמעותיים כאלה. לפני פתיחת הסטודיו ביצענו מחקר מעמיק על הנושא, וגילינו שבעצם לפי מחקרים ישנם מספר הרגלים שאם אדם מיישם אותם כחלק מהשגרה שלו הוא יוצר שינויים מהותיים בחייו ומתחיל לתחזק חיים בריאים ושמחים יותר. ומכן מגיע השם של הסטודיו."

איך זה נולד?

"זה התחיל כמו כל סיפורי ההצלחה המרגשים שאנחנו מכירים. חלום אחד גדול ורגע אחד קטן ובלתי נשכח שבו החלטנו להגשים אותו. הרעיון והרצון להוביל אנשים בתהליכי שינוי משמעותיים בחייהם הוא התשוקה העיקרית שהובילה אותנו בעשייה שלנו מאז ומתמיד. ולאט לאט התשוקה הזו הפכה למילים כתובות ותכניות עבודה. במקביל ללמידה ותהליך חקר שבעזרתם בנינו את רשימת ההרגלים המדוברת, המספר 34 מתייחס לרשימת ההרגלים שנמצאו כהרגלים החשובים ביותר לדעתנו ליצירת אורח חיים בריא ושמח."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הצצה לסטודיו מבפנים. Sir.moon.studio,
ה/Sir.moon.studio

מהו ההרגל הכי חשוב עבורכן?

"אנחנו חושבות ומאמינות שההרגל החשוב והעיקרי לאורח חיים בריא הוא התנועה הפיזית. אדם שמתאמן בשגרה שלו הוא אדם שיש לו מוטיבציה לנוע בעוד תחומים בחיים שלו. מי שמגיעה לסטודיו מגיעה כדי להיות בתנועה ולהתאמן קודם כל. ובסוף כל אימון, אנחנו מתרגלות עם המתאמנות שלנו מדיטציות ותרגילי נשימות עם תכנים שאנחנו יוצרות בנושא הרגלים, יצירת שינוי, מוטיבציה תוך התייחסות לרשימת ההרגלים שכתבנו.

"ההגעה לסטודיו בפני עצמה מבחינתנו היא הרגל מנצח - ההגעה לסטודיו היא אקט שמעיד על זה שאני בוחרת בעצמי ובוחרת להקדיש זמן לבריאות הגוף שלי ולהתפתחות המנטאלית שלי."

אז מה בעצם מייחד אתכן?

"המקום משדר משהו אחר. העיצוב של הסטודיו מאוד ייחודי וניתן לראות החל מהקירות והציוד ועד לדברים הכי קטנים שכל חלק כאן מדבר את אותה שפה ובא להעביר את המסר בצורה מאוד ברורה. כל מי שפותח את הדלת של הסטודיו ולוקח את הנשימה הראשונה בו מרגיש את האנרגיה הגבוהה שנמצאת כאן, עוד לפני שהאימון מתחיל. הסטודיו נולד עם אג'נדה חזקה שמדברים אותה כל אימון. בשונה מכל סטודיו אחר אנחנו מתייחסות למתאמנת כמכלול, כל אחת ואחת מרגישה שהיא במרכז וכל הפוקוס עליה. זה לא עוד סטודיו והמתאמנות לא מגיעות לכאן לעוד תהליך של הורדת משקל או חיטוב. מי שמגיעה לכאן מגיעה כדי לשדרג את איכות חייה ואת הבריאות שלה בצורה הכי מקצועית וברמה הכי גבוהה שיש."

על בעלות הסטודיו וההחלטה לפרוץ דרך חדשה בעולם הכושר

בעלות הסטודיו הן נור אלבאסל (27) ומרים אבו חביש (26).

נור, במקור מלוד, יש לה חיבור מיוחד עם יפו ועם הנמל בעיר ולכן בחרה יחד עם מרים לפתוח דווקא שם את הסטודיו. נור בוגרת תואר ראשון בחינוך גופני בהתמחות ליקויי יציבה וקידום בריאות. נור מאוד מחוברת לעולם ההתפתחות האישית. "כבר מגיל צעיר חלמתי להיות עם הזכות להוביל אנשים בתהליכי שינוי משמעותיים בחייהם, ללוות אותם בתהליך שבו הם הופכים לגרסה יותר טובה של עצמם. בעיקר שמחים יותר. גם אני עברתי תהליך כזה בעצמי. האימון ועולם התנועה היו אחד השינויים המשמעותיים שיצרתי בחיי. שינוי מסוג זה יוצר מומנטום מאוד חזק שמוביל אותנו ליצור עוד שינויים בחיים. כבר כמה שנים שאני זוכה לפגוש אנשים וללוות אותם בתהליך שינוי תודעתי ופיזי."

מרים, יפואית במקור, גם היא בוגרת תואר ראשון בחינוך גופני בהתמחות ליקויי יציבה ותנועה לגיל השלישי. מרים מגיעה מתחום המחול. התחילה לרקוד כבר בגיל קטן מאוד למרות שביפו זה לא ענף מתפתח או פופולארי. בהמשך וכחלק מההתפתחות המקצועית שלה היא נכנסה לעולם הכושר וכיום היא משלבת טכניקות משני העולמות באימונים שלה. מאז ומתמיד מרים רצתה לתרום לקהילה בכלל ולנשים בפרט דרך תנועה. וכיום היא מובילה תהליכי שינוי בקרב נשים בכלל וביפו בפרט באמצעות שיטת האימון שפיתחה.

לפני כשנה, מרים ונור החליטו לפרוץ את תקרת הזכוכית, לצאת מאזור הנוחות ולבנות שיטה ייחודית שמשלבת את עולם התנועה ממספר ענפים (כוח, MOBILITY, פילאטיס, יוגה והאימון הפונקציונאלי) יחד עם עולם ההתפתחות האישית והמדיטציות ובעזרתה ללוות אנשים בתהליכי שינוי כאן בסטודיו.

איך האימונים שלכן מתנהלים ובאיזו שיטה אתן מאמנות?

"מתקיימים אצלנו אימונים קבוצתיים עד 8 מתאמנות, מאוד אינטימי. בנוסף לאימונים אישיים וזוגיים. האימונים מתקיימים בשיטה ייחודית, שילוב של אימונים פונקציונליים, אימוני כוח (בשונה מה שחושבים- אישה כן צריכה להרים משקולות ולחזק את הגוף שלה), פילאטיס, יוגה ו-CORE&MOBILITY. אנחנו מאמינות שכדי ליהנות מתוצאות צריך לשמור על גיוון וגירוי תמידיים."

האם אתן מקדמות את האג'נדה של 34HABITS גם מחוץ לסטודיו? אם כן, איך?

"יש לנו גומיות כושר שהתחלנו לייצר עוד לפני פתיחת הסטודיו, אותן ניתן לרכוש דרכנו ולבצע בעזרתן אימון בכל מקום ובכל זמן. אנחנו מתייחסות לגומיות כאל כלי שעוזר לפתח ולתחזק שגרה תנועתית ובריאה. בכל פעם שתראי את הגומייה היא תזכיר לך שהגיע הזמן להתאמן.

גומיות כושר מבית 34HABITS זמינות לרכישה. Sir.moon.studio,
גומיות כושר מבית 34HABITS זמינות לרכישה/Sir.moon.studio

חשוב לנו לקדם בריאות והרגלים בריאים גם בקרב אלה שלא מגיעים אלינו לסטודיו - גם עליהם חשבנו. בדף האינסטגרם שלנו יש תרגילים עם אותן גומיות, בקרוב גם יעלה האתר שלנו ובו יהיה ניתן לרכוש את הגומיות ולצפות בתכניות אימון. למרות שהסטודיו פונה לנשים בלבד, המסר שלנו רלוונטי גם לגברים ולכלל האוכלוסייה. למעשה כל אחד יכול לרכוש את הגומיות ולבצע את התרגילים שאנחנו מפרסמות באינסטגרם. האישה היא במרכז, אנחנו דוגלות מאוד בהעצמה נשית, אבל המסר הוא לכולם."

איך ניתן לרכוש ולקרוא את התכנים שלכן מחוץ לסטודיו?

"יש לנו דף אינסטגרם בו אנחנו מעלות את התכנים שלנו. לא רק בנושא אימונים, אלא בכל הקשור לקידום אורח חיים בריא והתפתחות אישית. וזו רק ההתחלה."

העצמה נשית

"אישה יודעת להעצים אישה הכי טוב"

בעלות הסטודיו, נור ומרים, הן חברות טובות ושותפות לא רק לסטודיו אלא גם לאורח החיים ולחזון שלהן. יש להן מסר מאוד ברור וחשוב אותו הן רוצות להפיץ. ולמסר הזה הן נתנו כתובת, בית ושם. הסטודיו שלהן נותן מקום לכוח הנשי בעיר הרב תרבותית, יפו. ואליו מגיעות מתאמנות מכלל האוכלוסייה שמאמינות אף הן בהעצמה נשית, וזה חלק מהקסם של הסטודיו. הצוות מורכב מנור ומרים, בעלות הסטודיו, ועוד צוות מאמנות שחיות לפי אורח החיים שהסטודיו מעודד.

34HABITS. Sir.moon.studio,
34HABITS/Sir.moon.studio

מה הטיפ הכי חשוב לשמירה על אורח חיים בריא וכושר שהייתן רוצות להעביר לקוראים?

"את זה הנכס הכי יקר שיש לך ולכן מגיע לך את הטוב ביותר. האימון שאנחנו מציעות זה לא רק כדי לחטב את הגוף. אלא שינוי מהותי של כל המכלול שבסופו של דבר הוא את. כדי להגיע לתוצאות מדויקות צריך לדאוג תחילה שהמטרות והתכנית לקראתן יהיו מותאמות אלייך, ברגע שזה קורה הרבה יותר קל להתמיד. בנוסף, ובעיקר, לזכור להיות קשובה לעצמך - לגוף ולנפש וליהנות מהתהליך."

סטודיו 34HABITS

כתובת: יהודה הימית 34, תל אביב יפו.

ליצירת קשר, פרטים נוספים והרשמה:

בווצאפ

ומוזמנים לעקוב באינסטגרם

בשיתוף 34HABITS
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully