וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להפסיק לחשוד ולהתחיל לחקור - צוות חוקרים פרטיים EMI חקירות

בשיתוף EMI חקירות

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 15:40

אחת הפניות השכיחות ביותר שכמעט כל בלש פרטי מקבל, עוסקת בחקירת בגידה. ואכן, שירות של חוקר פרטי בגידות הוא אחד השירותים המקצועיים והיסודיים ביותר אותם ניתן להזמין דרך EMI חקירות. הכירו את הדגלים האדומים שיכולים להעיד על כך שבן או בת הזוג בוגדים בכם

אדם יושב במכונית ומצלם. ShutterStock
חוקר פרטי/ShutterStock

איך יכולים לגלות אם בן הזוג שלך בוגד?

התשובה הפשוטה לשאלה של איך אפשר לגלות אם בן או בת הזוג בוגדים היא: "באמצעות משרד חקירות". אם אתם רוצים להעמיק קצת יותר, נסביר כי בבירור וגילוי של בגידה לעתים קרובות אתם חושדים ורוצים לחקור אדם שלא רק שאתם מכירים טוב מאוד - אלא שגם מכיר אתכם טוב מאוד ומכיר את דפוסי ההתנהגות והפעולה שלכם. בנוסף, מעקב הוא לא פשוט כל כך, ומסובך עוד יותר להוציא ראיות אמינות על בגידה שתהיינה גם קבילות בבית משפט במידה ומקרה הבגידה יוביל לתיק גירושין מורכב. לכן, שירות של חוקר פרטי שיודע בדיוק כיצד לבצע את המעקב בצורה מקצועית וכיצד למצוא ולתעד ראיות שבסופו של דבר גם תהיינה יעילות בבית המשפט - הוא שירות חשוב כל כך במצב של חשד בבגידה.

עוד יתרון של פנייה לשירות של חוקר פרטי בגידות בצפון, בדרום, במרכז או בכל אזור אחר בארץ, הוא שבמידה ובן או בת הזוג לא בוגדים, הפנייה למשרד החקירות תהיה דיסקרטית ובן/בת הזוג לא ידעו לעולם שהם נחקרו - מה שיחסוך לכם חוסר נעימות.

מבחינת ביצוע החקירה עצמה, לא נוכל לפרט על כל האמצעים שבהם החוקר הפרטי משתמש על מנת להגיע לשורש האמת בדבר הבגידה, אך הדגשים הם הדגשים המקצועיים הרלוונטיים לכל חקירה פרטית - החקירה מתבצעת בהתאם לתקנות החוק המסדירות את פעולת החוקר הפרטי, בכדי שכל ראיה שתימצא תהיה בסופו של דבר קבילה.

הסימנים לכך שבן הזוג שלך בוגד

בני זוג בוגדים הם למרבה הצער לא נדירים כל כך, וכמעט תמיד מדובר באנשים שסדר היום שלהם "כופה" עליהם לבלות זמן רב מחוץ לבית. אם בתקופה האחרונה שמתם לב שמשך ההיעדרויות האלה עולה באופן בלתי מוסבר אך בתבניות זמן קבועות - יום העבודה הוא פתאום ארוך יותר, נסיעות העסקים הן תכופות יותר, או שהפגישות עם הלקוחות או השותפים מתארכות מעבר למה שארכו בעבר - זהו בהחלט סימן אפשרי לבגידה.

בעידן המודרני, עוד סימן שיכול להוות דגל אדום סביב אפשרות של בגידת בן או בת זוג היא התנהלות חשודה סביב הטלפון הסלולרי. אם הטלפון הסלולרי של בן או בת הזוג מוגן בסיסמה או דפוס, ויש להם התנגדות לכך שתדעו מה דפוס הפתיחה של הטלפון - יתכן שמדובר בסימן שיש להם מה להסתיר.

עוד סימן הוא חוסר מוכנות להיפרד ולו לשנייה מהטלפון הסלולרי, אפילו בהליכה לשירותים או למקלחת.

לבסוף, חשוב לדבר גם על אינטואיציה - האנשים שאיתם אנחנו חיים בזוגיות הם אנשים שאנחנו מכירים היטב, ולכן אנחנו גם מסוגלים (ובעיקר מסוגלות) להרגיש כאשר דפוסי ההתנהגות משתנים ונהיים חשודים מהרגיל. אי אפשר לזלזל בחשיבות האינטואיציה כשעולה חשד בבגידה, אבל עם אינטואיציה גם עדיף שלא ללכת לרבנות - ולכן שירותי החקירה הפרטיים של EMI הם חשובים כל כך.

מהן העלויות של חוקר פרטי?

לשירות של חוקר פרטי עלויות שמשתנות בהתאם להיקף החקירה הנדרש ממשרד החקירות או החוקר הפרטי באופן נקודתי. בתחום הבגידות, שהוא אחד מתחומי החקירות השכיחים ביותר במדינת ישראל ובעולם כולו, לשירות של חוקר פרטי מחיר שיכול להשתנות מאוד בין משרד חקירות אחד למשנהו, והמחיר הוא לא קבוע אלא מושפע משעות העבודה הנדרשות על החקירה, האמצעים בהם יש צורך להשתמש, והמורכבות הכללית שלה.

עם זאת, כשאתם שואלים את עצמכם כמה עולה חוקר פרטי, אתם צריכים לשאול את עצמכם קודם כל מיהו חוקר פרטי מומלץ עבור החקירה שנחוצה לכם, וכיצד תוודאו שהחקירה תתבצע הן בצורה בטוחה ודיסקרטית והן במקצועיות שתרד לשורש האמת. בשביל שירות שכזה, כדאי לשלם לחברה ברמה הגבוהה ביותר כמו EMI.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

למה לבחור בנו?

EMI משרד חקירות היא חברה שמתמחה בביצוע חקירות פרטיות מכל סוג - מחקירות בנושא בגידות ועד מודיעין עסקי. EMI הוא משרד חקירות שמתמחה בין השאר גם בחקירות בגידות ברמה הגבוהה ביותר, ויודע להפעיל סוכני שטח מקצועיים שיודעים להגיע לחקר האמת במלואה. אנו עושים שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שמספקים לנו את התמונה המלאה על מושא החקירה שלנו, וכמובן שאנחנו עובדים לפי כלל התקנות והחוקים בכדי להשיג ראיות אמינות וקבילות משפטית. השירות של EMI הוא שירות שמלווה את הלקוח מקצה לקצה, ויודע לתת מענה גם בחקירות מורכבות וממושכות שדורשות אמצעים מתקדמים ביותר.

כך, בין אם אתם זקוקים לחוקר פרטי בכדי לגלות האם בן או בת הזוג בוגדים, ובין אם אתם זקוקים לחקירה עסקית מתקדמת, מקיפה ובין לאומית - EMI יתפרו עבורכם את החקירה הנחוצה לכם בדיוק.

בשיתוף EMI חקירות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully