וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Whiskademy - הקורס הייחודי שיגרום לכם להבין ולהנות הרבה יותר מוויסקי

צביה טורקניץ, בשיתוף Whiskademy

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 12:36

קורס Whiskademy נועד לתת פתרון מצוין, ראשון מסוגו בארץ, עבור מי שמעוניין ללמוד על וויסקי באופן מקיף, מקצועי, מרוכז, מסודר ומובנה

Whiskademy. יח"צ,
Whiskademy/יח"צ

הסופר הידוע מארק טווין אמר בזמנו: "יותר מדי מהכול זה לא טוב, אבל יותר מדי מוויסקי משובח זה בקושי מספיק"...

הכל התחיל מסיפור אישי.

גידי קצלניק זוכר היטב את תחילת ה'מסע' האישי שלו בעולם הוויסקי.

"במהלך טיול לסקוטלנד לפני כ-25 שנה", כך מספר לנו גידי, "ערכתי לראשונה סיור מרתק במזקקת וויסקי קטנה ומקסימה, שהייתה ממוקמת באזור ציורי ופסטורלי עם נוף מדהים ביופיו. אז, נחשפתי לראשונה, לתרבות העשירה האופפת את המשקה הזה ונדהמתי מהמורכבות הרבה שלו ומהמגוון העצום של הסוגים, הטעמים והניחוחות שהוא מציע. יש לזכור, כי באותה תקופה בישראל, היה ניתן להשיג מעט מאוד סוגי וויסקי והמידע לגביו היה מועט ובלתי נגיש".

גידי מוסיף ומספר: "כחובב בירה מושבע, החיבור שלי לוויסקי היה מאוד טבעי, מכיוון שבירה ו-וויסקי מיוצרים מאותם חומרי גלם. תהליך הייצור של וויסקי מתחיל למעשה בייצור בירה. מאז ועד היום, וויסקי מעניק לי רגעים רבים של הנאה וריגושים בלתי פוסקים".

אבל, גידי לא הסתפק בכך. הוא חש צורך לחקור את העולם המופלא של הוויסקי ולהעמיק בו. ככל שלמד יותר, כך הוקסם יותר מהתכונות המיוחדות של המשקה. הוא גילה, כי ההבנה והידע הופכים את חוויית השתייה שלו לעשירה, מענגת ועוצמתית הרבה יותר.

Whiskademy. יח"צ,
גידי קצלניק/יח"צ

כיצד 'נולד' הקורס?

את אהבתו לוויסקי והידע הרב שצבר במשך השנים החליט גידי לחלוק עם אנשים נוספים, רבים ככל האפשר. כך נולד קורס ייחודי מסוגו - Whiskademy - קורס וויסקי מקיף ומקצועי להבנת המשקה ולהעצמת ההנאה ממנו. ייעודו - לגלות את צפונותיו של הוויסקי, להקדיש לו זמן וסקרנות ולאמן את החך להכיר ולפרש את טעמיו השונים.

בתשובה לשאלתנו: "מה גרם לך להכין קורס מסוג זה"? גידי מסביר: "ככל שלאנשים יש ידע והבנה טובה יותר, לגבי דברים שגורמים להם הנאה, כך הם מסוגלים להנות מהם הרבה יותר. וויסקי הוא משקה בעל תכונות יוצאות דופן, שיש ללמוד כיצד להבחין בהן ולהכיר אותן. זאת, כדי להפוך את חוויית השתייה של הוויסקי למאוד ייחודית, שונה מזו המתקבלת מטעימת כל משקה אלכוהולי אחר.

להבדיל מתחום היין, תחום הוויסקי החל להתפתח בישראל באופן דרמטי רק בשנים האחרונות. השוק בישראל נפתח בשנים האחרונות למגוון עצום של סוגי וויסקי וצובר פופולריות בקרב מספר הולך וגדל של חובבי וויסקי, אך המידע המקצועי הזמין בשפה העברית לגבי וויסקי הוא מועט ביותר.

"מרבית המידע הנגיש כיום בעברית לחובבי וויסקי הוא מידע שיווקי באופיו. מידע זה מופץ מטעם חברות האלכוהול וגורמים מסחריים בעלי עניין, דרך פרסומים שונים, סדנאות ממומנות לטעימת סוגי וויסקי ממותגים מסוימים וכד'.

"כמו כן, קיימות פיסות מידע אקראי ולא מסודר, שחובבי וויסקי נוהגים להחליף ביניהם ברשתות החברתיות ובפורומים שונים.

"מה שגרם לי להכין את הקורס הוא הרצון לעזור לאנשים להעשיר ולהעצים את החווייה האישית שלהם מוויסקי", אומר גידי.

קורס Whiskademy נועד לתת פתרון מצוין, ראשון מסוגו בארץ, עבור מי שמעוניין ללמוד על וויסקי באופן מקיף, מקצועי, מרוכז, מסודר ומובנה. בקורס ניתן למצוא מידע בלתי תלוי ובשפה העברית. הקורס מציע, למעשה, מאגר מידע איכותי ומתודולוגי, שיהיה זמין עבור מי שירכוש אותו ללא הגבלת זמן.

זהו יתרון גדול על פני סדנאות הוויסקי המוכרות, בהן ההתמקדות העיקרית היא בטעימת מספר סוגי וויסקי, כאשר לאחר טעימת מנת וויסקי אחת או שתיים כבר קשה מאוד לאנשים להפנים ולזכור מידע כלשהו.

"מטרה נוספת של הקורס היא לעזור לחובבי וויסקי לקבל תמורה איכותית יותר עבור כספם וכך גם לחסוך כסף". ויסקי הוא תענוג יקר למדי, את זה אתם כבר יודעים. חבל שתבזבזו את כספכם בקניית משקה יקר, כשאין ברשותכם את הידע וההבנה המתאימים כדי להנות ממלוא הפוטנציאל שלו ולקבל תמורה מקסימלית עבור מחירו. אבל, אתם יכולים להיות בטוחים, שעם הידע שתרכשו בקורס תוכלו לדעת באיזה בקבוק כדאי להשקיע וכיצד למקסם את ההנאה משתייתו.

"אני מאמין שתרבות שתייה היא חלק אינטגרלי מתרבות של עם ומקווה שככל שיצטרפו יותר אנשים למעגל ההיכרות של הוויסקי, ניתן יהיה לפתח תרבות שתייה בישראל, בה האיכות היא הקובעת, ולא הכמות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אז למה כדאי לרכוש את הקורס?

אם אתם חובבי וויסקי מתחילים, או כאלו המכירים את המשקה משכבר הימים, תופתעו לגלות בקורס תוכנית עשירה של נושאים ותכנים, כלים מעשיים, טיפים והמלצות, שבזכותם חוויית שתיית הוויסקי תהפוך עבורכם לייחודית ושונה מכל מה שחוויתם בעבר בשתייתו, או בשתיית משקה אלכוהולי אחר.

Whiskademy. יח"צ,
Whiskademy/יח"צ

הבקבוק מתרוקן ונגמר, אך הידע נשאר!

במחיר של בקבוק וויסקי לא יקר במיוחד, בקורס Whiskademy תוכלו לרכוש מקסימום ידע, באופן מרוכז ומסודר, תוך זמן קצר. תוכלו גם לפתח מיומנויות חשובות, שתעזורנה לכם להנות הרבה יותר מכל הוויסקי שתמשיכו לרכוש בעתיד.

הקורס הוא גם רעיון מצוין לפנק את חבריכם, קרוביכם או עובדים שלכם במתנה מיוחדת ומקורית.

לפרטים המלאים ורכישה לחצו כאן

צביה טורקניץ, בשיתוף Whiskademy
  • עוד באותו נושא:
  • וויסקי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully