וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוטי למון מציגה: 4 בשמים מומלצים לקראת 2022

בשיתוף דיוטי למון

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 10:09

כולנו רוצים להריח טוב ולמצוא את הבושם שמתאים לנו. יש כיום מגוון רחב של בשמים לנשים וגברים. חלקם יוקרתיים, חלקם זולים, חלק מוכרים יותר וחלק פחות, המטרה היא למצוא את הבושם שיתאים בדיוק בשבילכם. הכתבה הבאה היא סקירה על ארבעת הבשמים המומלצים ביותר לשנת 2022

בשמים. ShutterStock
בשמים/ShutterStock

בשמים מומלצים לנשים שאתן ואתם חייבים להכיר

הבושם היוקרתי שאנל צ'אנס מבית שאנל

שאנל צ'אנס נכנס לקטגוריה של בשמים מומלצים לאישה ויוקרתיים. מדובר בבושם בניחוח פרחים ייחודי וקליל בעל ניחוחות ארומטיים חושניים שמתאימים לאירוע ערב. לבושם מספר גרסאות, בגרסתו הוורודה, הוא מקנה לאישה ניחוחות רומנטיים מעט מתוקים. זהו בושם בעל נוכחות שמשאיר אחרייך שובל קסום שלא ניתן להתעלם ממנו. גרסתו הירוקה של הבושם מקנה ריח יותר פרשי וגם הוא מאוד מתאים לאירוע ערב יוקרתי. בושם שאנל צ'אנס של שאנל הוא ללא ספק בושם שכדאי להכיר ואפילו לרכוש עבור אירועים מיוחדים. הבושם מגיע בבקבוק עגול של 150 מ"ל ואצלנו באתר תמצאו את הבושם היוקרתי הזה במחיר משתלם מאוד.

נרסיסו פודה מבית האופנה נרסיסו רודריגז

עוד בושם נשי מאוד וסוחף הוא בושם נרסיסו פודרה מבית נרסיסו רודריגז. מדובר בבושם בעל ניחוח חושני, עוצמתי ועם זאת קטיפתי. הניחוח מבטא את עוצמת הנשיות במלוא הדרה. מרכיבי הבושם כוללים את ניחוח היסמין הלבן יחד עם הורד הבולגרי בשילוב עם ריח עץ הארז. בושם מאוד מיוחד שמגיע בבקבוק מרובע בגוון פודרה. אפילו האריזה של הבושם וצבעו משדרים נשיות. ריח הבושם הוא חזק ומתוק. אישה יכולה לשים מעט מאוד מהריח וליצור שובל קסום של ניחוחות משובחים. אצלנו באתר תוכלו לרכוש את הבושם בבקבוק של 90 מ"ל ובהתאם למלאי גם ב-150 מ"ל.

ג'וצ'י פלורה לאישה

בושם גוצ'י פלורה הוא בושם אביבי לאישה, כולו ניחוחות של פרחים חושניים ופירותיים וניתן להריח עד כדי חישה את טפטופי ההדרים שרקומים באופן עדין בתוך ניחוחות הבושם. הוא מתאים לכל אישה שאוהבת להיות ולהרגיש ברוח צעירה ושמחה לצד רומנטיות נערית. זהו בושם יוקרתי שמתאים גם ליום וגם לערב ואפשר לומר שמי ששמה אותו, הופכת לבולטת מאוד בנוף. זהו ניחוח מעולה ובלתי נשכח. אצלנו באתר תוכלו למצוא אותו בבקבוקון של 75 מ"ל ובמחיר שאין שני לו.

בושם מומלץ לגברים שכדאי להכיר בשנה הקרובה

אינוויקטוס מבית פאקו רבאן

בושם אינוויקטוס של פאקו רבאן הוא בושם ייחודי לגברים שיש בו הכל! הוא מתקתק בהתחלה והופך להיות פרשי יותר ויותר. זהו בושם חזק ומספיקות מספר התזות קלות על מנת שהוא יישאר אתכם לאורך היום. גברים שאוהבים ריחות משכרים ועם זאת עדינים, מאוד יהנו מהבושם הזה. הניחוחות של בושם זה הם ייחודיים ולא מזכירים אף בושם אחר בנוף. זהו בושם מומלץ לגבר שמחפש ריח ייחודי. הבושם של פאקו רבאן מגיע בבקבוק של 100 מ"ל ובעלות נמוכה ולכן הוא מאוד משתלם וגם בריח יוקרתי שנשאר זמן רב.

איך לבחור נכון בשמים לגבר ולאישה?

כאשר אתם בוחרים בושם, עליכם לבחור אותו תחילה לפי הניחוחות שיותר אהובים עליכם. יש גברים ונשים שיאהבו את הריח המתוק. יש גברים ונשים שיעדיפו משהו יותר פירותי ויש כאלו שיחפשו בשמים בניחוח פרשי. ברגע שהבנתם מהו הניחוח שיותר זורם עבורכם ומתאים לריח הגוף הטבעי שלכם, זה הזמן לבחון זאת עם בן או בת הזוג.

עליכם לבחור בושם שבנות הזוג או בני הזוג אוהבים על גופכם, אחרת פספסנו את המטרה. אם יש לכם בשמים שאתם מכירים ואוהבים, תוכלו לרכוש אותם שוב, כי סוס מנצח לא מחליפים, אך תמיד ניתן לנסות אפשרויות חדשות נוספות. יש כיום מבחר בשמים עצום במחירים מעולים אצלנו בדיוטי למון. באתר ניתן למצוא בשמי יוקרה, כמו גם בשמים זולים יותר. חשוב לציין, אין זה משנה אם הבושם הוא יקר או זול יותר, מה שחשוב זה שהריח שלו יהיה נעים לכם ולאהובים עליכם. ברגע שמצאתם בושם כזה, תוכלו לקנות אותו באתר במחירים משתלמים ובגדלים מגוונים וגם לקבל אותו תוך 1-3 ימי עסקים במשלוח מהיר.

בשיתוף דיוטי למון
  • עוד באותו נושא:
  • בושם
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully