וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורקינט חשמלי או EZ RAIDER - אלו 5 הנקודות שחשוב להכיר

בשיתוף ריידר אקסטרים

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 13:50

קורקינט חשמלי או EZRAIDER - מה עדיף? ערכנו השוואה בין 2 כלי התחבורה הפופולריים

EZ RIDER. ריידר אקסטרים,
EZ RAIDER/ריידר אקסטרים

במשך לא מעט שנים, ישראלים רבים, העדיפו להשתמש בקורקינט ובפרט בקורקינט חשמלי כשרצו להתנייד בעיר ממקום למקום. במקום להשתמש באופניים רגילים או חשמליים, במקום להיעזר בתחבורה ציבורית או להיות תלויים בגורמים שונים שיסיעו אותם ברכב פרטי, בוודאי כשמדובר על בני נוער, הרי שהם בחרו לרכוש קורקינט. כך הם יכלו להגיע ממקום למקום בצורה מהירה ונוחה.

באופן טבעי, קורקינט חשמלי נחשב הרבה יותר פופולארי. הרי הוא מהיר יותר מקורקינט רגיל, קל יותר להשתמש בו, לא צריך להפעיל כוח, וניתן להגיע איתו אל יעדים רחוקים בצורה הרבה יותר נוחה. לכן רבים, בפרט צעירים, בחרו להשתמש בו, בתור כלי תחבורה חלופי.

בשנים האחרונות קם לקורקינט החשמלי מתחרה רציני כלי ה- EZ RAIDER. הכלי זוכה להצלחה רבה בקרב צעירים החל מגיל 16 וכן בקרב מבוגרים רבים. אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים מתלבטים בין שני הכלים ובוחרים בסופו של דבר להשתמש ב-EZ RAIDER על פני קורקינט חשמלי, בוודאי על פני קורקינט רגיל.

מה זה EZ RAIDER?

על מנת שנוכל לעשות השוואה בין קורקינט חשמלי ל-EZ RAIDER, רצוי שנבין מה זה בכלל ולמה הרבה מאוד אנשים בוחרים להשתמש בכלי זה. צריך לציין, השימוש בכלי נפוץ בקרב קהלים שונים, בעלי אפיון ספציפי. בדומה לקורקינט חשמלי. לכן הוא יכול להתאים גם עבור מי שהשתמש עד כה בקורקינט רגיל או חשמלי.

EZ RAIDER הוא כלי המורכב מארבעה צמיגים בינוניים. הוא עובד על סוללה חשמלית נטענת וכולל מנוע המאפשר נסיעה עד 40 קמ"ש. ניתן לרכב עליו בעמידה או בישיבה, והוא מתאים לשטח ולעיר. הוא נחשב לכלי מאוד נוח ובטוח לשימוש, וכפי שנוכל לראות מיד, היתרונות שלו באספקטים רבים עולים על אלה של קורקינט חשמלי ולכן מומלץ לבחור בו.

נוחות השימוש

נכון ש-EZ RAIDER במובנים רבים, דומה מאוד לקורקינט חשמלי. אך ההבדל הוא, שהוא הרבה יותר נוח לשימוש. אם משתמשים בו בעמידה, השטח עליו עומדים הרבה יותר מרווח ונוח ואם מתקינים מושב אפשר לשבת עליו.

נוחות השימוש מאפשרת לבצע נסיעות ארוכות על האיזי ריידר לאורך זמן, מבלי שצריך לעצור ולנוח או מבלי שמתעייפים כל כך מהר. כמובן שאין צורך להפעיל כוח או להתאמן לשם כך.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בטיחות השימוש

EZ RAIDER נחשב לכלי הרבה יותר בטוח, גם בגלל המבנה שלו וגם בזכות העובדה שקל יותר לשלוט עליו. זה נכון לרכיבה בשטח וזה נכון לגבי רכיבה בעיר. לכן גם אפשר להשתמש בו מגיל 16 וללא צורך ברישיון נהיגה. אף על פי שהוא דומה במובנים רבים לטרקטורון. עדיין הוא מאוד בטוח לשימוש.

אנחנו יכולים למצוא לא מעט אנשים, בוגרים וצעירים, המשתמשים בו באופן קבוע וגומעים איתו מרחקים ארוכים בתנאים שונים.

סוג השימוש בכלי

קורקינט מכל סוג שהוא, כולל קורקינט חשמלי, מתאים בעיקר לעיר. אפשר להשתמש בו בפארקים, גינות ציבוריות, מדרכות, כבישים, אך הוא מוגבל לשטחים עירוניים. לעומת זאת, EZ RAIDER מותאם גם לשימוש בשטח.

אפשר לעשות בו שימוש ביערות, בשטחים חקלאיים, ובמקומות אחרים. השימוש בו בשטחים אלו מתבצע על ידי אנשים פרטיים, בעלי מקצוע, מורי דרך וגורמים נוספים. לכן גם הרבה יותר משתלם בסופו של דבר לרכוש אותו, שכן השימוש בו נעשה בהיקף הרבה יותר רחב.

בלאי המכשיר

ל-EZ RAIDER כמעט ואין בלאי. מדובר על מכשיר עם איכות רכיבים מאוד גבוהה, הוא יכול להחזיק מעמד שנים רבות מבלי שיש צורך לקחת אותו לטיפול. אחת ההוכחות לכך היא העובדה שניתן לרכוש EZ RAIDER יד שנייה ללא חשש. מדובר בכלי שיכול להחזיק מעמד שנים רבות ולשרת אותנו לצורך נסיעות שונות ורבות.

אומנם הוא נחשב יקר יותר מאשר קורקינט חשמלי, אך בהתאמה הוא גם הרבה יותר עמיד, חזק ואפקטיבי. קורקינט יכול להיהרס בקלות רבה יותר ויהיה לנו מאוד קשה לתקן ולהחזיר אותו לשימוש סדיר.

טעינת הסוללה

במקרה של EZ RAIDER אפשר להטעין אותו במשך שעות בודדות ולהשתמש בו במשך זמן ממושך. מחזורי הטעינה של הסוללה מגיעים לכדי 500, מה שמאפשר לנו להשתמש בו באופן סדיר לאורך זמן ללא שום בעיה. אם יהיה צורך נוכל להחליף את הבטרייה.

זמן הטעינה של קורקינט חשמלי באופן יחסי לזמן השימוש הוא הרבה יותר נמוך. לכן אנחנו נצטרך להקפיד על טעינה ממושכת. בהתחשב בכך שלא יכולים לגמוע איתו מרחקים ארוכים כמו עם EZ RAIDER, ניתן לראות שהשימוש בו יהיה גם פחות יעיל.

לסיכום, אין ספק שהבחירה בין שתי האופציות היא מאוד פשוטה, בוודאי עבור מי שרוצה לרכב בשטח, בין אם זה לצרכים אישיים ובין אם זה לצרכים מקצועיים. בכל מקרה, חשוב מאוד לבחון היטב את התנאים שעומדים לרשותנו והצרכים הרלוונטיים, כדי שבסופו של דבר, נוכל לבצע רכישה כמו שצריך.

מעוניינים לרכוש EZ RAIDER מהמפיץ המורשה בישראל?

התקשרו למספר: 050-447-0888

בשיתוף ריידר אקסטרים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully