וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להתחזק? אלו תוספי התזונה שתרצו להכיר

בשיתוף חגית שחף

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 8:45

המערכת החיסונית שלנו מושפעת מגורמים רבים: מזג האוויר, מידת העייפות שלנו, התזונה והפעילות הגופנית שאנחנו עושים. לא פעם היא זקוקה לתשומת לב נוספת ובדיוק לשם כך פותחו תוספי התזונה של חגית שחף

חגית שחף, בוגרת האוניברסיטה העברית ירושלים, בית ספר לרוקחות, רפואה סינית והתמחות באגף השיקום של בית החולים שיבא, אספה את הידע הרב שצברה לאורך השנים ואת הניסיון העשיר בטיפולים ופיתחה סידרת פורמולות לחיזוק מערכות הגוף.

מי צריך תוספי תזונה?

בעבר נהוג היה לחשוב שכולם צריכים תוסף תזונה וכי אין כל דבר רע בנטילת תוסף כללי. היום כבר ידוע כי לא כל תוספי התזונה מומלצים לכולם. לכן יצרה חגית שחף תוספים איכותיים שכל אחד מתאים לצורך ספציפי מסוים.

לא כולם מומלצים לכולם, אבל כל אחד מהם יכול לחזק את הגוף שלו בדיוק על פי צורך אישי.

דוגמה לכך היא חיזוק מערכת החיסון בעזרת תוסף 5 C.P.K חדשני מסוגו. התוסף מכיל מספר סוגי צמחים והוא מסייע לנוטלים אותו לשפר את עמידותו מפני גורמים מחוללי מחלות. הוא מתאים לכל מי שזקוק לתמיכה נוספת, מי שמרגיש חלש וכן לספורטאים אשר פועלים תחת מאמץ רב. גם תוסף TSF פלוס פורץ דרך בכל הנוגע לשיפור המערכת החיסונית. הוא מתאים יותר לאנשים אשר סובלים מכשל של מערכת החיסון וחולים במחלות ממאירות.

אנשים אשר סובלים מלחץ דם גבוה יכולים גם כן להגיע לאיזון בעזרת תוספי תזונה מומלצים ואיכותיים. פורמולת L.D. Guard מכילה מרכיבים טבעיים בלבד והיא עוזרת לאזן יתר לחץ דם, מסייעת ומשפרת את תפקוד כלי הדם ובנוסף תומכת במערכת החיסון במניעת מחלות קשות.

תודות לתוספי התזונה שפותחו על ידי חגית שחף, נשים וגברים הסובלים מעודף משקל יכולים ליטול תוסף תזונה בי רז המסייע להרזיה והאצת חילוף החומרים. תוסף תזונה בי רז מבוסס פורמולה תומכת בתהליכי ירידה במשקל והיא מסייעת ליצירת מערכת עיכול בריאה, מאוזנת ומכאן תורמת לבריאות הכללית ולשיפור משמעותי באיכות החיים.

תוספי תזונה עם המלצה כללית

לצד התוספים אשר מתאימים באופן נקודתי לצרכים ספציפיים, אפשר למצוא מספר תוספי תזונה מומלצים לכלל האוכלוסייה. המוביל בהם הוא תוסף ווגה D3 שמכיל ויטמין D3 ממקור צמחי ומיועד למציצה תחת הלשון. ויטמין D3 מגיע אלינו מהשמש אך אנשים רבים מגינים על עצמם (ובצדק) בהליכה בחוץ בעזרת מסנני קרינה. מרביתנו מבלים שעות רבות בעבודה במקומות סגורים. כתוצאה מכך רבים באוכלוסייה סובלים ממחסור בוויטמין אשר משפיע בין היתר על חוזק העצמות, החיסוניות ועל מצב הרוח.

אנשים אשר סובלים מהפרעות קשב וריכוז או מתקשים להתמקד במשימות יום יומיות יכולים להיעזר בתוסף התזונה "מיקוד פלוס" שמבטיח מקסימום יעילות ובטיחות. רבים מהילדים והמבוגרים סובלים היום מהסחות דעת וקושי להתרכז. חגית שחף פיתחה פורמולה מתמציות מרוכזות המסייעת בחיזוק תפקודי מוח ושיפור הזיכרון, תוסף תזונה מיקוד פלוס זוכה לאהדה רבה בקרב אנשים הפועלים במשך שעות רבות בסביבת עבודה מאתגרת ורבת גירוים. תלמידים וסטודנטים מדווחים על שיפור ברמות ריכוז וחידוד מחשבתי בעיקר בתקופות בחינות ועומס. הפורמולה היא מקלה על הירדמות, עוזרת להתמקד ותומכת במצבים של דיכאון ותשישות נפשית ומנטלית גם בקרב אוכלוסיות מבוגרות ואנשים הסובלים מניוון מוחי.

עוד תחום שרבים זקוקים בו לסיוע הוא התחום הנפשי. אנשים רבים סובלים מלחצים ומתחים והדבר הולך וגובר לאחרונה והוא הולך וגובר בעונת החורף בה אנשים נמצאים בבתיהם ומזג האוויר האפרורי משפיע עליהם.

ישנן מספר פורמולות אשר יכולות לסייע לכל אחד ואחת שסובלים ממצב רוח ירוד, דיכאון ומלנכוליה. Chi Shen היא אחת מהן המסייעת במניעת מצבי חרדה, חסמים רגשיים וירידה במצבים נפשיים. שמן זרעי פסיפלורה מסייע בשיפור מצבים של קשיי שינה ומיועד לעזור במצבים אלה . שתי אפשרויות יעילות, משפרות את התחושה האישית ומעניקות תמיכה רגשית ונפשית.

לבחור את תוספי התזונה הטובים ביותר

הבחירה בנטילת תוספי תזונה יכולה להתבצע בשל בעיה נקודתית או רצון לשפר נקודות חולשה שכבר זמן מה לא טופלו. ישנם שני דברים שחשוב לתת עליהם את הדעת: הראשון הוא התאמת התוסף לצורך האישי כשיש לזכור שלא כולנו זהים ובעוד שאחד זקוק לתמיכה במערכת החיסונית, האחר יכול להיות זקוק לתמיכה במערכת הנפשית. לשם כך יש צורך בייעוץ אישי והתאמת תוסף תזונה לצורך אישי. עשו זאת כאן 050-5740431 >>>

הדבר השני שחשוב להתייחס אליו הוא איכות התוספים. חשוב לבחון מהו המקור של תוסף התזונה, מהו הליך הפיתוח. יש לוודא כי תוסף התזונה עומד בכל התקנים והוראות הבטיחות, שהיא מכילה חומרים טבעיים בלבד. ומומלץ שהם יהיו ממקוררות טבעיים העומדים בתקנים המאפשרים שימוש גם בקרב טבעונייםVEGAN FRIENDLY מגוון התוספים והפורמולות המופיעים באתר של חגית שחף עונים על כל אלה. הם תוצאה של מחקר ופיתוח של שנים של ניסיון ושיפור מתמיד. כל מרכיב בכל תוסף תזונה נבחר בקפידה רבה כדי להעניק למשתמשים בריאות פיזית ונפשית ומאחוריו ניסיון רב הנתמך במחקרים ובאלפי לקוחות מרוצים.

לאתר של חגית שחף

בשיתוף חגית שחף
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully