וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה לעשות לעצמך משהו טוב? הכירי את סטודיו ספורט סטאר לנשים בלבד

בשיתוף ספורט סטאר

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 16:06

בשורה לנשות הדרום - לטל עוזר, בעלת הסטודיו ספורט סטאר באשקלון, יש את הפתרון האולטימטיבי עבור כל מי שרוצה להרגיש טוב ולהראות טוב

ספורט סטאר. יח"צ,
ספורט סטאר/יח"צ

טל עוזר, בעלת תואר ראשון בחינוך גופני, ועשור של וותק כמאמנת במגוון שיטות, היא הבעלים של סטודיו ספורט סטאר באשקלון. טל מספרת שהיא התחברה לספורט מאז ומעולם. אהבה אימונים שתורמים לעיצוב ולחיטוב הגוף, ובאופן כללי, כל מה שקשור ללייף סטייל, תזונה בריאה, ואורח חיים בריא, דיבר אליה.

אז היא החליטה לעשות עם זה משהו באופן מקצועי. היא פתחה את הסטודיו שלה, מתוך רצון לעזור לנשים בכל גיל, בכל משקל, וכמעט בכל מצב בריאותי. בסטודיו שלה, היא משלבת את הידע הרב שרכשה, יחד עם גישה מסורה, כישורים ואהבה לספורט ולאנשים. כשהשאיפה היא לקדם אורח חיים בריא, לעודד לנשים בכל גיל לשפר את הדימוי העצמי וההרגשה הטובה.

טל פתחה את הסטודיו לפני 10 שנים. מה שמיוחד בסטודיו זה שמגיעות אליו מגוון בנות מכל הגילאים, בכל משקל, בכל רמת כושר גופני, נשים ממגזר הדתי והחילוני, וכולן מפיקות תועלת.

הסטודיו אינטימי מאוד, יש מספר קטן של משתתפות בכל שיעור. את השיעורים מעבירות מדריכות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. כל אחת נבחרה להצטרף אל צוות הסטודיו בקפידה, והן מעניקות ליווי אישי לכל מתאמנת. אם תהיתן, גילאי המתאמנות בסטודיו נעים החל מגיל גיל 14 ועד 80.

איזה שיעורים הסטודיו מציע?

הסטודיו מציע מגוון רחב של שיעורים אירוביים ואנאירוביים. שיעורי אירובי מומלצים לכל מי שרוצה לרזות, לשרוף קלוריות ושומן, ולצמצם היקפים. שיעורים אנאירוביים מתאימים יותר למי שרוצה לחזק את הגוף, לחטב. שיעורים אלה תורמים מאוד להרגשה טובה ברמת הגוף והנפש, וכמובן שמומלץ לשלב בין פעילות אירובית לבין שיעורים אנאירוביים. הכל תלוי במטרות של המתאמנת.

איזה שיעורים הכי מבוקשים?

השיעורים המובילים ביותר הם פילאטיס רצפה (שיעור המשלב אימון על מזרן עם או בלי אביזרים, מתבסס על הרעיון העומד מאחורי שיטת הפילאטיס, בה יש התמקדות בשרירי הליבה, עבודה על יציבה מתיחות וגמישות)trx - אימון כוח מוגבר על ידי רצועות, עובדת כנגד משקל הגוף, לחיזוק השרירים בעצימות גבוהה. יוגה אשטנגה (שיעור שמתבסס על עבודת נשימה, הנשימה מלווה מנחים שונים, הנשימה היא מרכז היוגה ומרכז החיים שתורמות לחיזוק שרירים לסילוק הפסולת והשקטת התודעה). אירובי מדרגה או אירובי ללא מדרגה - שיעור חזק לשריפת שומנים. קיקבוקס - שיעור אירובי אינטנסיבי וקצבי של העלאת דופק ושריפת שומנים מוגברת. כאשר השיעורים הללו מסתיימים בעבודת כוח לחיזוק ועיצוב השרירים השונים בגוף.

זומבה הוא גם שיעור פופולארי מאוד. העיקר שלו היא שריפת שומנים מוגברת תוך כדי ריקוד. שיעור כיפי מאוד שהרבה נשים אוהבות. כל אישה ומה שהיא מתחברת אליו.

בסטודיו של טל, יש גם שיעורי ריקוד על עמוד. ריקוד על עמוד מוכר כתחום אימון בארץ בעשר השנים האחרונות. נשים גילו שהאימון שמשלב גם ריקוד וגם אקרובטיקה, זה מדהים. הסטודיו מכין מתאמנות לתחרויות בארץ ובעולם בענף. "זה שיעור מאתגר מאוד מבחינת העניין, שכל הזמן מתקדמים ולומדים תרגילים חדשים. אין חזרתיות ובטח שלא משעמם. לומדים לשלב בין התרגילים תוך הבעה עצמית בריקוד. וכל שיעור מלווה בהישג קטן. וגם מתאים למי שרוצה להתחבר לעצמה, שיעור של העצמה אישית ונשית".

בגלל הביקוש הרב , פתחנו שיעור מיוחד נוסף עבור נשים וגברים - שעה בשבוע לשיעור מעורב של ריקוד על עמוד. יש גם חוג ילדות בריקוד על עמוד, גם למי שרוצה להתקדם באופן מקצועי ואנחנו מכינות אותן לתחרויות, אבל גם למי שרוצה להתחזק וליהנות. החוג הזה הוא לגילאי 6-13.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ספורט סטאר. יח"צ,
ספורט סטאר/יח"צ

מה המסר שלך לנשים שרוצות להתחיל וחוששות כי הן במשקל עודף או לא בכושר?

ספורט תמיד יתרום לבריאות, ובכל גיל אפשר להתחיל. אני מאמינה בליווי אישי באימון ובפיתוח הכושר, שלב אחר שלב, בהתאם ליכולת של כל אחת.

ספורט סטאר. יח"צ,
ספורט סטאר/יח"צ

האם השיעורים מחולקים לפי רמות?

"לא, אין חלוקה לפי רמות. הקבוצות קטנות מאוד, ובעצם המדריכה מעבירה מעין אימון אישי בהתאם לרמה וליכולת של כל אחת מהמתאמנות במסגרת השיעור. היתרון לכך זה שהבנות מתאמנות בקבוצה, לא משנה כמה הן בכושר ואפילו אם הן אינן בכושר כלל, אנחנו דואגות לשלב אותן בקבוצה באופן אופטימלי כך שירגישו בנוח ויתקדמו בקצב שלהן.

זה פחות מתאים בשיעורי אירובי ובשיעורים הקצביים, אבל כל אחת יכולה לעשות מה שנוח ומתאים לה. המטרה היא ליהנות מהאימון, גם אם זה אומר להפסיק באמצע השיעור כי זו היכולת המקסימאלית שלך. כשנהנים מתמידים, וכשמתמידים רואים תוצאות".

לדף הפייסבוק - טל עוזר - ספורט סטאר

טלפון 050-445-4504

בשיתוף ספורט סטאר
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully