וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול הרפואי שעזר למאות גברים לשפר את האון הגברי - איך זה עובד?

בשיתוף מרכז לבריאות הגבר Uclinic

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 11:34

מעל למחצית מהגברים בגילאי 50 ומעלה סובלים מבעיות אין אונות וזקפה. "אנו מציעים לסובלים מהבעיה טיפול מהפכני באמצעות גלים ליניאריים". "טכנולוגיה מהפכנית, לא פולשנית, ללא כאב ובלי שימוש בתרופות"

זוג מבוגר. shutterstock,
זוג/shutterstock

אין אונות ובעיות בזקפה הן בעיות שכיחות בעולם המערבי. בישראל, מעל ל-50% מאוכלוסיית הגברים בגילאים 50 ומעלה סובלים מבעיות אלה. אין אונות ובעיות זקפה משפיעות באופן ישיר על איכות החיים והביטחון העצמי ולא מאפשרות לאדם הסובל להנות מיחסי מין תקינים. המומחים של "יוקליניק" (Uclinic) טוענים שניתן לפתור את הבעיה אחת ולתמיד, "באמצעות פתרון חדשני, לא פולשני וללא כאב".

שיטת טיפול מהפכנית בגלים ליניאריים

יוקליניק מציעה כיום לסובלים מבעיות זקפה ואין אונות "טיפול מהפכני באמצעות גלים לינאריים על ידי מכשיר ה- MORENOVA (מורנובה). מדובר בטכנולוגיה מהפכנית, ששולחת גלים ליניאריים אל איבר המין, מגבירה את זרימת הדם באזור ומעודדת יצירה של כלי דם חדשים, המספקים בטווח הקצר ובטווח הארוך דם לרקמות האזור.

מרפאת Uclinic. Uclinic,
מרפאת Uclinic/Uclinic

איך זרימת הדם חוזרת לאיבר?

כאשר זרימת הדם מוגברת ויש כלי דם שעובדים באופן תקין ומספקים דם לרקמות הזקפה של המטופל משתפרת. השיטה למעשה נותנת לסובל מהבעיה פתרון שמעודד את הגוף לבצע את הפעולה הטבעית המתקיימת בעת זקפה. אשר על כן, תוכנית הטיפולים במרפאה אינה מטפלת רק בסימפטומים של בעיות הזקפה. שיטת הטיפול במרפאה נותנת מענה לבעיה מהשורש ופותרת את סיבת הירידה בחשק המיני והפרעות הזקפה.

טכנולוגיה פורצת דרך

את הטיפול ניתן לבצע בשילוב עם תרופות, ולכן השיטה מאוד רלוונטית לסובלים ממחלות רקע כמו חולי סוכרת, לחץ דם גבוה ואנשים המשתמשים במדללי דם. לכל הדעות, מדובר בטכנולוגיה פורצת דרך בתחומי הרפואה המודרנית.

מדוע השיטה עדיפה על פני תרופות?

גברים רבים שנוטלים באופן קבוע תרופות לטיפול בבעיות אין אונות וזקפה מעידים שיחסי המין שלהם "מתוכננים מדי ומתוכנתים מדי. תמיד צריכים לתכנן מתי נקיים יחסים כדי לדעת ליטול את התרופה לפני קיום היחסים. זה מוריד חלק מהכיף של הספונטניות". כמו כן, התלות בתרופות מורידה לגברים רבים את תחושת הביטחון העצמי והביטחון המיני. "נוסף על כך, לכל תרופה יש תופעת לוואי. זה לא חכם להפוך נטילת תרופות לחלק מהשגרה", מציינים המומחים של "יוקליניק".

מהם אחוזי ההצלחה?

שיטת הטיפול בגלים לינאריים היא שיטת טיפול בטוחה שתוצאות הטיפול בה מוכחות ועומדות כיום על אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד (92%) בקרב גברים בגילאי 75-40. השיטה מאושרת על ידי משרד הבריאות ובתי החולים בארץ, המשתמשים בה לטיפול גם בבעיות אורתופדיות, כירורגיות ונוירולוגיות.

מרפאת Uclinic. Uclinic,
מכשיר המורנובה/Uclinic

צוות רפואי בכיר מרפאת Uclinic

צוות המרפאה, פרופ' גרינשטיין אלכסנדר וד"ר סבלר. פרופ' גרינשטיין - מנהל התחום הרפואי של "יוקליניק", מומחה בכירורגיה אורולוגית, ומטפל מיני מוסמך מטעם האיגוד הישראלי לטיפול. ד"ר סבלר משמש גם בתפקיד מנהל היחידה האנדואורולוגית באסף הרופא. מדובר על רופאים בכירים ומובילים בתחומי האורולוגיה.

"מכשיר ייחודי ובלעדי"

מכשיר המורנובה הוא מכשיר ייחודי ובלעדי למרפאת Uclinic והוא מאפשר למרפאה להעניק טיפול ללא מגע אדם ובפרטיות, בשונה מטיפולים אחרים, שבהם יש צורך במגע בין מטופל למטפל.

מרפאת Uclinic ממוקמת במרכז מומחים "מגדלי ויצמן", בסמוך לבית החולים איכילוב תל אביב. המרפאה בעלת חדרי טיפול יוקרתיים, נמצאת במיקום מרכזי ובקרבת תחנת רכבת ארלוזורוב. למרפאה חניה מוסדרת בתשלום - חניון מרכז ויצמן.

סובלים מבעיות זקפה ואין אונות? אל תהיו חלק מהסטטיסטיקה. לטיפול בבעיה באמצעות הפתרון החדשני של "יוקליניק" לחצו כאן:

בשיתוף מרכז לבריאות הגבר Uclinic
  • עוד באותו נושא:
  • אין אונות
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully