וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי, יהודי, ערכי - האיש שלוקח את הפקות בר המצווה ומייצר חוויה משפחתית בלתי נשכחת

בשיתוף לירן לוי הפקות

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 15:54

לירן לוי הוא מורה לתנ"ך, של"ח וידיעת הארץ, מלמד לבר מצווה, חזן, פייטן בבתי כנסת ונגן - את כל הכישורים האלה הוא איגד לחברה שמתמחה בהפקת אירועי בר מצווה ערכיים מחוץ לבית הכנסת

בר מצווה. לירן לוי הפקות,
בר מצווה/לירן לוי הפקות

לירן לוי מחולון, איש משפחה ואב לארבעה, מפיק אירועי בר מצווה למעלה מ-17 שנים, נזכר כיצד הכל התחיל: "כבר כשהייתי נער, הייתי עוזר לחברים ולבני משפחה בלימוד ובהכנה לקראת העלייה לתורה, מגיע לבתי הכנסת ולאירועים הללו, ומלווה את החברים בשירה ובפיוטים, בתמיכה ובארגון. זה עסק שנולד מתוך חיבור לערכים החשובים ולתהליך שעוברים נערים צעירים עם ההכנות ובבר המצווה. אנשים שראו אותי מלווה חבר או קרוב משפחה התרשמו, התרגשו ופנו בבקשה שאלמד, אלווה ואסייע להם ליצור אירועי עליה לתורה ובר מצווה ייחודיים ובעלי ערך מוסף".

כיום אתה עורך ומפיק של אירועי בר מצווה, מחוץ לאולם האירועים. מה זה אומר בעצם?

חלפו הרבה מים בנהר מן הימים שהייתי נער צעיר. כיום אני גם מורה לתנ"ך, של"ח וידיעת הארץ, מלמד לבר מצווה, חזן, פייטן בבתי כנסת ונגן. את כל הכישורים הללו, יחד עם מערכת קשרים ענפה, היכרות עם מקומות בכל רחבי ישראל ויכולת ארגון ודיוק, אני מאגד לצורך ביה ויצירה של ימי טיול וחוויות לבר המצווה. כיום כבר איני עובד לבדי, ונמצא אתי צוות מקצועי ומיומן, ארבעה זמרים-פייטנים שכל אחד מהם מנחה ומוביל את האירוע, צוות נגנים על תופים, גיטרה, עוד וסקסופון, ציוד מקצועי: כלי נגינה, מערכת הגברה ושאר פריטים שחשובים להפקה של אירועי בר מצווה, מא' ועד ת'.

מה בעצם אתם מספקים?

החברה שלנו מספקת מעטפת שירותים מלאה למשפחות שמבקשות לחגוג בר מצווה, ביום טיול למקומות ערכיים וחשובים במורשת היהודית, בניהם בר מצווה בכותל, בצפת, בר מצווה בזיכרון יעקב, במצדה ובמקומות נוספים. החלק הערכי הוא ליבת השירות שלנו: מרגע המפגש בבוקר ועד לסיום היום - הילד שחוגג נמצא במרכז, אנחנו נחשפים לילד ומכירים אותו, מעצימים אותו, שרים לכבודו, נותנים לו את המקום והבמה להיות במרכז האירוע, ויוצרים סביבו הילה של התרגשות, העצמה וביטחון.

חברת לירן לוי הפקות בר מצווה מספקת גם שירותים נלווים על פי צורך: הסעה באוטובוס למשפחה ולאורחים, צילום האירוע, ארוחת בוקר במפגש בטבע, ארוחת צהרים במסעדות מקומיות מעולות, אולם כל אלו הם שירותים נלווים למה שחשוב באמת: אירוע ערכי ומלא בשמחה, מחבר את המשפחה והאורחים למקום, למסורת, לאהבת הארץ, ליהדות ולטקס ההתבגרות החשוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כיצד מתנהל יום אירוע בר מצווה?

הצוות שלנו שכולל זמר-אומן-מנחה המוביל את היום וצוות נגנים, פוגש את המשפחה והאורחים בנקודת מפגש. באירועי בר מצווה בכותל, נקודת המפגש היא בלטרון, ולכל אירוע נקבעת נקודת מפגש במקום נוח ונעים בטבע, בהתאם למקום.

אנחנו מקבלים את הילד בנגינה, בשירים מעצימים ומרגשים, ומכנסים את המשתתפים לארוחת בוקר עשירה, שכוללת פריסה של ארוחה חלבית ומפנקת במקום.

עם סיום הארוחה הצוות יתלווה לאוטובוס, וימשיך שם בשירה ובהעשרה, כאשר אנו מגיעים עם מערכת הגברה ניידת ומקצועית, להבטחת איכות השמע והגברת השמחה.

נמשיך בתהלוכה מוזיקלית שמחה, מעטפת סביב הילד ושילוב של האורחים בשמחה התהלוכה תעבור בנקודות ציון ארצישראליות חשובות, תכלול תצפית, הדרכה והסבר, סיפורים מעניינים וחיבור למקום.

ההגעה תהיה למקום בו יתקיים טקס העלייה לתורה: הכותל המערבי, בית כנסת עתיק ונקודות ציון נוספות לבחירת המשפחה. במקום ייערך טקס העלייה לתורה בליווי המנחה האומן והפייטן שלנו, שיסייע לילד וילווה אותו בקריאה המרגשת, בעלייה לתורה ובטקס הנחת תפילין. המנחים שלנו הם אומנים בעלי יכולת לסחוף ולהלהיב, רגישות וחיבור לאנשים ולמסורת.

עם סיום הטקס נמשיך בטיול רגלי או באוטובוס למסעדה, בה תיערך ארוחת צהרים בשרית עשירה, תוך אפשרות להצגת מצגת, הקרנת תמונות, שיר, נשיאת דרשה והופעה נוספת במקום של הזמר-מנחה שמלווה את האירוע.

כאמור, אני מספק גמישות מלאה, המשפחה יכולה לבחור האם לקבל דרכנו את שירותי האוטובוס, ארוחת הבוקר, המסעדה וכל שירות נלווה אחר, או לשכור את צוות הנגנים והמנחה לצורך ליווי והרמת הטקס הערכי והמסורתי בלבד.

ישנה חוויה ייחודית בה תוכל לשתף?

לפני מספר חודשים ליווינו טקס בר מצווה בכותל לנער כבד משקל וחסר ביטחון, שהיה מאוד ביישן ומופנם. לאורך כל היום הצוות שלנו עטף אותו בחמימות והעצים אותו, שם אותו במרכז האירוע והיה רגיש לתחושותיו. באזור הכותל נתקלנו בקבוצה בת כמאה חיילי גולני, המנחה שלנו פנה אליהם והזמין אותם להתכבד במצווה, וכל החיילים התאגדו סביב הילד, שרו לו, בירכו אותו, הרימו אותו והלהיבו אותו. ניתן היה לראות את התחושה וההתלהבות שהחוויה יצרה עבורו, ובסיום קיבלנו את הפידבק המרגש ביותר מאמו של הילד: "עשיתם בשבילו היום מה ששנה של טיפולים רגשיים לא עשו".

למידע נוסף, תיאום והזמנות: https://www.liranlevi.co.il/

בשיתוף לירן לוי הפקות
  • עוד באותו נושא:
  • בר מצווה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully