וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמק הסיליקון של הצפון שוב על המפה

אבי שמול, בשיתוף E-Work

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 8:34

תכנית האצה חדשה תעניק לסטארט-אפים מהצפון הכשרה על ידי מרצים בכירים מהתעשייה ותכלול פגישות עם משקיעים וקרנות הון סיכון. הפרויקט יתקיים במתחם חללי העבודה E-work הממוקם בפארק ההייטק של יקנעם, כאשר הסטארט-אפים הנבחרים ייהנו מסבסוד משמעותי של התוכנית

כיצד מקימים סטארט-אפ משלב הרעיון ועד שלב המימוש העסקי וגיוס הכסף, בהצלחה גבוהה ועם כמה שפחות טעויות? זוהי מטרתה של תכנית האצה שנפתחה בפארק ההייטק יקנעם, לטובת חברות הפועלות בצפון. התוכנית, שנוסדה על ידי קרן מיכאלי וצחי אלפסי, נועדה לאפשר הדרכה מלאה לסטארט-אפים כבר בשלבי ההקמה, תוך ליווי של אנשי מקצוע מומחים מכל התחומים הרלוונטיים.

מיכאלי היא יזמת, יועצת חדשנות וטכנולוגיה בלשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון, שותפה במספר סטארט-אפים כחברה בוועדה מייעצת ומגייסת משאבים ואלפסי יזם ומייסד של מספר חברות, בהן חברת אלפסי גרופ המתמחה ביזמות, שיווק ונדל"ן.

"תכנית ההדרכה כוללת סדנאות סטארט-אפים, שהמצטיינים בהן ייפגשו עם משקיעים, לצורך גיוס הון לטובת המיזם", מסבירה מיכאלי. "ברשותנו מאגר של משקיעים, קרנות הון סיכון ואנג'לים, המעוניינים באיתור חברות בראשית דרכם. אנו רוצים לצמצם למינימום את הטעויות של היזמים ולהכין אותם כראוי לקראת המפגש, על מנת שיגיעו לתוצאות הטובות ביותר".

הסדנה תכלול פגישות בנושאים החיוניים לקיומו והצלחתו של סטארט-אפ, בהם "איך לבנות תוכנית עסקית ופיננסית", "קהל היעד", "מחקרי שוק", "פרזנטציית משקיעים מנצחת" ונושאים נוספים שנועדו לשפר את דרך ואופן הצגת הרעיון אל מול המשקיעים.

E-work. תמר גבוניה,
קרן מיכאלי/תמר גבוניה

את הפרויקט ילוו וידריכו בכירים בתעשייה, יחד עם הצוות המקצועי של המיזם. סגל המרצים יורכב מיזמים בכירים, עורכי דין, רו"ח, מומחי אסטרטגיה, אנשי שיווק, מנכ"לים ואנשי מפתח בכירים, ביניהם:

* מיכה עמר, מומחה אינטגרציה ויועץ טכנולוגי, אשר ידריך את תוכנית העבודה הטכנולוגית והתהליך של מרעיון למוצר.

* בנושא סרטון תדמיתי ובניית מיתוג נכון ירצה יניב אונציק מומחה למיתוג ומנהל קריאייטיב.

* את הקניית הלמידה לבניית תכנית עסקית ידריך נתן פלדמן, חבר הנהלה וסמנכ"ל שיווק פיתוח עסקי וחדשנות של קבוצת חיפה (לשעבר חיפה כימיקלים).

* את הנושא הפיננסי להקניית כלים לכתיבת תוכנית פיננסית לסטארטאפים יוביל וירצה יוסי דקל, מנכ"ל ומייסד 'Dekel & Co, דקל מומחה בתחום הפיננסי והעסקי בעל ניסיון רב בחוות דעת כלכליות ואקטואריות, בהערכות שווי חברות, בבדיקת נאותות (Due Diligence).

* את הנושאים הרגולטוריים תדריך סילביה סטולרסקי מובילת ייעוץ רגולטורי במעבדות חרמון, בעלת ניסיון עשיר בעבודה עם חברות סטארט-אפ ישראליות בראשית דרכן, יחד עמם עוד מבחר מרצים מובילים בהתאמה לתחומים.

אלפסי, יזם ומומחה לשיווק ומינוף עסקים, מייעץ ומלווה ערים בתחומי החדשנות העירונית, חברות נדל"ן מהמובילות בישראל ויזמים בהקמת מערכי שיווק וליווי וגיוס משקיעים והון. "החלטנו בשלב ראשון לסבסד חלק נכבד מתוכנית ההכשרה במטרה להנגיש ליזמים בעלי פוטנציאל הצלחה משאבי ידע והון, המהווים מרכיב קריטי בהצלחתו של כל סטארטאפ. בפארק ההייטק של יקנעם, עמק הסיליקון של הצפון, כבר נעשו אקזיטים במיליארדי דולרים והוקמו חברות בינלאומיות מצליחות. אנו בטוחים שסיפור ההצלחה הבא נמצא כאן ותפקידנו הוא לזהות, לסייע ולחבר אותם לידע ולמשקיעים הנכונים בכדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלהם".

ההדרכה תתקיים במתחם E-work, הממוקם בפארק ההייטק ביקנעם ומציע חללי עבודה משותפים ומשרדים לפעילות חברות, יזמים ופרילנסרים המעוניינים במשרד פרטי או בחלל משותף בלי להתעסק בהוצאות משרד.

לפרטים נוספים ולרישום לתוכנית ההאצה הייחודית הכוללת מפגשים עם משקיעים, הכנסו ללינק: https://startupaccelerator.ework.co.il/ או חייגו: 072-3311443

* הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

אבי שמול, בשיתוף E-Work
  • עוד באותו נושא:
  • סטארט אפ
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully