וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הגינון שמיים וארץ נערכת לקראת שנת שמיטה

בשיתוף שמיים וארץ

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 8:39

תפסנו את קובי בלישה, הבעלים של שמיים וארץ, שיספר לנו איך הוא הגיע לתחום הגינון, מה גרם לו להתאהב במקצוע, ומה הדבר האהוב עליו בעבודה

שמיים וארץ. קובי בלישה,
שמיים וארץ/קובי בלישה

איך הגעת לתחום הגינון?

יש לי זיכרון ילדות שתמיד הולך איתי. בתור ילד קטן קיבלתי מתנה עציץ גרניום קטן ואני בתור ילד הייתי משקה אותו ומטפל בו כאילו היה חיית מחמד. הייתי רואה איך הוא גדל ומתפתח ואיך הוא נותן פרחים ואהבתי את זה. מעבר לזה, גם אחר כך בחיי הבוגרים מאז ומתמיד הייתה תשוקה ומשיכה ליצירה ואומנות. וביחד עם האהבה לגינון ולריחות של "הבחוץ", אהבתי לראות איך עושים מהפך לגינות, איך מגינה מוזנחת פתאום נהיה גן יפיפה, ורציתי להרגיש את ההרגשה הזאת גם.

מה הדבר שאתה הכי אוהב בפרוייקטים שלך ובלקוחות?

הדבר שאני הכי אוהב בעסק זה את האינטראקציה עם הלקוחות. הרגע הזה שאתה גורם לחיוך בלב של הלקוח וגם קצת בלב שלך כשאתה מסיים פרויקט ואתה רואה איך הם מסתכלים על הגינה החדשה ויודע שקלעת לטעם שלהם ושהם מרוצים.

אני אוהב את התהליך של להפוך גינה שהיא פחות מטופחת לגינה מושקעת שהיא בסופו של דבר תהיה חלקת טבע פרטית של משפחה, ואתה יודע שהם הולכים לבלות שם ולהנות מהמרחב החדש שלהם וזה שווה הכל. מעבר לזה, אני אוהב לראות את התהליך עצמו, איך כל יום משהו חדש צומח ואיך לאט לאט המקום מתמלא בצמחים ופרחים והופך לשמח יותר.

שמיים וארץ. קובי בלישה,
שמיים וארץ/קובי בלישה

מה הייחודיות של שמיים וארץ על פני המתחרים?

הייחודיות שלנו היא שאנחנו קודם כל שאנחנו שמים את הלקוח במרכז. כל פרויקט מתחיל בהקשבה מלאה לצרכי הלקוח, לתקציב שלו ולרצון שלו מהגינה. בהיבט הכלכלי אנחנו מתאימים תקציב לכל לקוח לפי רצונו וגם עומדים בו.

אנחנו אוהבים להגשים ללקוחות שלנו את החלומות שלהם בכך שאנחנו נותנים תשומת לב לכל דבר קטן בגינה, אם זה להתקין צינור קטן שיעזור בהשקיה. אם זה בצלילים שאנחנו מייצרים בגינה, בעזרת מפלים ומזרקות.

אנחנו שותלים צמחים שמפיצים ריחות מסוימים כדי להוסיף לגינה איזשהו קסם נוסף וחוויה חושית, אנחנו לא רק נראה בסוף גינה יפה, אלא אנחנו גם נריח אותה וגם נשמע אותה וככה מייצרים חוויה מלאה לגינה.

אנחנו נעשה את המקסימום כדי שבסופו של דבר מי שיבלה שם, המשפחה, החברים, אורחים, ירגישו שהם נמצאים במקום קסום ונעים.

שמיים וארץ. קובי בלישה,
שמיים וארץ/קובי בלישה

מה הפרויקט הכי עוצמתי שהיה לך בתקופה האחרונה ?

אם להגיד את האמת, זה מרגיש כאילו אני צריך לבחור אחד מילדיי. אני אוהב את כל הפרויקטים שאני עושה, לא משנה איזה גודל הגינה ואיזה לקוח זה. אפילו הערוגה הכי קטנה שפתאום מקבלת את זריקת הצבע הזאת של פרחים חדשים עושה לי שמח בלב.

איפה אתה רואה את החברה שלך ב-5 השנים הקרובות?

בעוד 5 שנים, אני רואה את החברה מתפתחת למקומות חדשים, לוקחת פרויקטים ייחודים ומעניינים. מה שבטוח, אני לעולם לא אוותר על הלקוחות קצה שלי, אלו האנשים שבזכותם אני כאן והם גורמים לי עדיין להתרגש מהעבודה שלי, הם מזרימים לי את האדרנלין ואת הרצון להמשיך ולגדול.

שמיים וארץ. קובי בלישה,
שמיים וארץ/קובי בלישה

פרויקט מסוים שתרצה להרחיב עליו?

כרגע אני עובד עם לא מעט אדריכלים. לא מזמן עשינו פרויקט של גינה קטנה במשרד עורכי דין של דניאל חסון, שבלי קשר אני מעריך אותו כבן אדם ומעריץ אותו עוד מלפני העבודה המשותפת. הפרויקט הזה היה מהרגע להרגע ומדבר כזה, זה הפך להיות אחד הפרויקטים האהובים עליי, ובנוסף הפרויקט הזה ספציפית פתח לי את הדלת להרבה פרויקטים אחרים.

לאתר שמיים וארץ

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף שמיים וארץ
  • עוד באותו נושא:
  • גננות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully