וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקואצ'ר שמשתלט על עולם הכושר והתזונה!

בשיתוף יניב צ'רבצקי

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 16:55

איך הפך התהליך של להגיע לגוף החלומות לכל כך קל ונגיש לכל אחד? יניב צ'רבצקי מגלה לנו את הסוד שלו

יניב צ'רבצקי, סה"כ בן 21 וכבר זכה בתואר אלוף ישראל בפיתוח גוף טבעי פעמיים ברציפות ונסע לייצג את המדינה שלנו באליפות העולם היוקרתית בפיתוח גוף טבעי שהתרחשה בניו יורק. יניב מחזיק גם בתעודה בינלאומית של MASTER NLP מוסמך. לאחר שעבר יניב מסע התפתחות מטורף דרך תחום הכושר והתזונה הרגיש שהוא חייב להעביר את זה הלאה.

יניב צרבצקי. יח"צ,
יניב צ'רבצקי/יח"צ

יניב מה הייחודיות בתוכנית שלך?

"תמיד אמרתי שתוכנית אימונים ותפריט תזונה סביר כל מאמן יוכל להביא לך אבל הטרנספורמציה שהמתאמנים שלי עוברים, אף אחד לא יוכל לתת. אנחנו לא מדברים פה על סתם עוד תוכנית אימונים או תפריט תזונה, אנחנו מתאימים בצורה מדוייקת את התוכניות לסדר היום של המתאמן אחד לאחד, ככה שהוא אפילו לא ירגיש שהוא נכנס לתהליך "דיאטה" בכלל..."

יניב דאג להדגיש לנו "שהקסם" האמיתי קורה בליווי שלו כאשר הוא נותן למתאמנים שלו את כל הכלים להגיע למטרה שלהם ולגרום לתוצאות להישאר. כמה פעמים שמעתם מאנשים שעשו תהליך דיאטה מסוים, הגיעו כנגד כל הסיכויים לתוצאות שהם רצו, לאחר שהם סבלו כל הדרך לשם, אבל לאחר מכן לא יכלו לגרום לתוצאות להישאר. אין יותר מתסכל מזה.

אז יניב החליט לשים לזה סטופ. יניב אומר שלאנשים שיודעים לשמר את התוצאות שלהם יש הרגלים, מיומנויות ודרכי חשיבה ספציפיים שאותם הוא מלמד את המתאמנים שלו במהלך התהליך.

איך אתה יודע מה יעבוד עבור כל מתאמן?

"בעזרת שיטת FIT YOUR WAY"" שפיתחתי אני מוצא את הנוסחא המושלמת עבור כל מתאמן שמגיע אליי."

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

איך זה עובד בפועל?

"אנחנו מבצעים שיחה של בין חצי שעה לשעה שבה אנחנו מבינים לעומק הקורה איך באמת סדר היום של המתאמן עובד, מבינים המון דברים קריטים כמו: אלרגיות, מצב בריאותי, העדפות אישיות למאכלים אהובים ועוד הרבה פרמטרים נוספים שיעזרו לי לבנות את התוכנית המושלמת ביותר עבור המתאמן. חשוב לציין שהתהליך לא כולל בתוכו שום כדורים ושום אבקות קסם למינהם הכל מתבצע בעזרת אוכל רגיל לחלוטין.

יניב צרבצקי. יח"צ,
תהליך חיטוב/יח"צ

"המתאמן מקבל הסבר מלא לאיך מתנהלים נכון עם התוכניות ואפילו מקבל מסמך מלא בעקרונות שיעזרו לו למקסם את התהליך שלנו ביחד, עם המון עקרונות בנושא: תזונה, אימונים, התנהלות בזמן משברים וכו... בתוכנית תוכלו אפילו לבחור את התדירות שבה אנחנו נדבר בין אם זה 2-3 הודעות ביום או הודעה פעם ביומיים, כי אני חושב שיש אנשים שצריכים את המאמן שלהם יותר צמוד ויש כאלה שאוהבים שיש להם את הספייס שלהם.

"הזמינות שלי היא 24/7 והמתאמנים שלי מופתעים מזה בכל יום מחדש כשאני עונה להם ב-1:00 לפנות בוקר להודעות והתייעצויות. אנחנו מציבים לנו יעד (מטרה) שאליו אנחנו נרצה להגיע בתקופת הזמן שהגדרנו לעצמינו, ומשם אנחנו יוצאים לדרך בכל הכוח, יד ביד עד למטרה! אני לא חושש להתחייב לתוצאות כי אני יודע למה אני מסוגל ושהתהליך שלי מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש."

יניב צרבצקי. יח"צ,
תהליך חיטוב/יח"צ

כל אחד יכול לעשות את התהליך?

"אתם רק צריכים שעה וחצי פנויה בשבוע. הרבה אנשים חושבים שכדי להגיע לגוף החלומות שלהם הם יצטרכו להקדיש יותר מידי זמן למספר אימונים במהלך השבוע במכון כושר והכנת ארוחות בקופסאות מראש ולשקול את האוכל שלהם... מה שבכלל לא נכון! כל מה שהם יצטרכו זה שעה, שעה וחצי פנויה בשבוע בשביל לבצע 2-3 אימונים של חצי שעה מהבית או מכל מקום אחר שירצו (גם מכון כושר זה סבבה) ולאנשים שאין זמן לבשל מתאימים שיגרת אכילת שמסתמכת על אוכל בחוץ."

יניב צרבצקי. יח"צ,
תהליך חיטוב/יח"צ

האם אתה מתחייב לתוצאות?

"התשובה היא כן! כל מתאמן שלקח את מסלול ה-GOLD (תקופה של 3 חודשים) או מסלול גדול יותר ולא מרוצה מהתוצאות שהוא קיבל יהיה זכאי להחזר כספי מלא! הכל כתוב שחור על גבי לבן על הסכם שנחתום עליו מראש."

יניב צרבצקי. יח"צ,
תהליך חיטוב/יח"צ

אז כמה תוכנית כזאת יכולה לעלות?

תארנו לעצמינו שאם נתחשב בעובדה שכל בן אדם שנכנס לתהליך משנה את חייו מקצה לקצה כמו שיניב אומר, העלות כנראה תיהיה יקרה, אבל נראה שטעינו. "המטרה שלי היא להנגיש את המחיר לכל כיס והעובדה שיש לי המון חיילים שנמצאים אצלי בתוכנית רק מחזקת את נגישות המחיר. כי אם חייל עם משכורת צבאית של כ-1,000 שקלים בחודש יכול להרשות לעצמו להיכנס לתוכנית אז גם אתם יכולים..."

למה כזה זול אתם שואלים?

"אני לא עושה את זה בשביל הכסף אני פה כדי לעשות שינוי ולתת עזרה לכל מי שצריך ורוצה לעשות שינוי, אני רוצה שאנשים יוכלו להגשים את החלומות שלהם מבלי למשכן את הבית ולקחת הלוואות."

והעובדה שיש בתוכנית הזאת התחייבות להחזר כספי מלא רק מראה את רמת הרצינות והמקצועיות של יניב והרצון האמיתי לתת ביטחון כלכלי למתאמנים שלו.

קיימים מספר מסלולים בתוכנית של יניב:
מסלול SILVER
מסלול GOLD
מסלול PREIUM
ההבדל בין המסלולים הוא אורכם - האורך שלהם נע מחודש ועד חצי כחצי שנה.

ככה שגם אם אתם סקפטיים ורק רוצים לנסות יניב מאפשר זאת בתהליך של חודש ניסיון, ואם אתם סגורים על עצמכם ורציניים כלפי המטרות שלכם אז המסלולים הארוכים יותר יביאו לכם את המענה שאתם מחפשים.

למה אונליין כשאפשר לשכור מאמן אישי צמוד?

"האמת שפעם הייתי מקבל את הלקוחות שלי באופן פרונטלי. היה לי משרדים במגדלי אלון בתל אביב אבל בקורונה כולנו נכנסו לסגר והתחלנו לעבוד דרך האונליין בין אם רצינו ובין אם לא. ובמהלך הסגר קרה משהו מדהים שלא יכולתי להתעלם מימנו, המתאמנים שלי שהיו אצלי בתהליך פרונטלי והמתאמנים החדשים שעברו תהליך דרך האונליין כולם קיבלו את אותן התוצאות, ואז אמרתי לעצמי, בואנה אם אני יכול לחסוך פה לאנשים: דלק, נסיעה, חניה, לצאת מוקדם יותר מעבודה אז למה לא בעצם! וזה היה היו שבו עברתי לאמן 100% מהזמן שלי באונליין."

ולגבי העולם של האימונים האישיים, נכון להיום נהוג לקחת 2-3 אימונים בשבוע שכל אחד מהם יהיה בעלות של 100-120 שקלים מה שאומר שהעלות החודשית שלכם תצא גבוה ואפילו מאוד. בין היתר יש פה את העניין שבאונליין כל אחד אדון לעצמו ויכול לבצע אימון איפה שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה ללא זמנים מוכתבים מראש של מישהו אחר.

לסיכום מה המטרה הסופית של יניב?

המטרה הסופית היא שאנשים יוכלו לעבור תהליכי התפתחות אישית דרך עולם הכושר ותוך כדי המסע שלהם לגוף החלומות שלהם הם יקבלו פריצות דרך משמעותיות גם בתחומים אחרים בחיים שלהם, בדיוק כמו שקרה לי. ובסופו של דבר גם לתת לכולם את הידע והכלים על מנת שהם יוכלו לייצר לעצמם את התוצאות ולא יצטרכו יותר לשלם למאמן.

לשאלות נוספות ופרטים נוספים על תוכנית הליווי של יניב אפשר ליצור איתו קשר בדרכים הבאות:

האינסטגרם שלי, הוואטסאפ שלי, הפייסבוק שלי

בשיתוף יניב צ'רבצקי
  • עוד באותו נושא:
  • כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully