וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם Performance Max של גוגל תמקסמו את תוצאות הקמפיין במינימום השקעה

בשיתוף דיגיטל וייב

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 16:13

Performance Max הכלי היחסית חדש של Google Ads מאפשר להפיק את המירב מקמפיין שיווק דיגיטלי

אילוסטרציה. ShutterStock
גוגל/ShutterStock

אחד מכלי השיווק העוצמתיים ביותר שעומדים לרשות הארגון שלך בדיגיטל, הוא Google Ads. כלי המודעות החכם של ענקית מנועי החיפוש מאפשר לך להציב את המוצרים והשירותים שלך על צומת המידע המרכזית ביותר בעולם ולחשוף את המותג שלך לעשרות ואפילו מאות אלפי משתמשים בכל רחבי העולם, בלי עלויות גבוהות (בהנחה שהכל מתנהל כמו שצריך).

על ידי אפיון נכון של קהלים וקופירייטינג מוצלח, ניתן להפיק את המירב מכל קליק ולהפוך גולשים רבים ללקוחות נאמנים מאי פעם. כדי לעמוד במשימה זו, נדרש איש מקצוע מיומן ומנוסה שיסייע לך לאפיין את המודעות שלך באופן שישרת את היעדים הארגוניים שלך על הצד הטוב ביותר. עכשיו, הכלי החדש שהשיקה גוגל השנה הופך את משימתו של מנהל ה-PPC למדויקת ויעילה מאי פעם.

כאן, נסקור את פיצ'ר Performance Max הדי חדש של Google Ads ואת שלל היתרונות שהוא מציע לקמפיינים הממומנים שלנו.

מהו בעצם Google Performance Max?

כלי המודעות הידוע של גוגל נעשה חכם מיום ליום. אפשרויות אפיון הקהלים של כלי זה מפורטות ומדויקות יותר והיכולת לדייק את הקהלים במהלך הקמפיין ולשפר את ה-ROI ללא הרף מביא איתו חיסכון עצום בעלויות השיווק ובניית קמפיין פרסום ממומן בגוגל שפוגע בול במטרה והופך כל קליק לפוטנציאל אדיר להצלחה. במובן הזה, Performance Max הוא עוד צעד במגמה הזו לקראת בניית הקמפיין המושלם.

הכלי החדש מאפשר לבנות קמפיין באוטומציה מלאה ולאפיין קהלים במספר קליקים בודדים, דבר שאם נעשה בצורה נכונה יכול לחסוך המון זמן וכסף בטווח הארוך.

לאחר הזנת מאגר של תכנים הכוללים קריאות לפעולה, כותרות ומדיה ויזואלית, הכלי ירכיב עבורך מודעות, ירכיב עבורך קהלים בכל מיקום בכל רחבי גוגל וידייק את המודעות שלך עד לביצועים אופטימליים באמצעות טכנולוגיית למידת מכונה AI פורצת דרך, שרק ממשיכה להשתפר מיום ליום.

האסטרטגיה השיווקית שלך עוברת שלב

עכשיו, כשבניית המודעות ואפיון הקהלים מקבלים דחיפה טכנולוגית אדירה, יש לך ולמנהלי הקמפיין שלך את ההזדמנות להקדיש את מרב האנרגיות והמשאבים לבניית תוכנית שיווקית שתלווה אותך בטווח הארוך.

על אף היתרונות שבאוטומציה האוטומטית, כדי להפיק מהכלי הזה את המירב, חשוב שנפקח עיניים ונעקוב אחר תהליך הלמידה של המודעות החדשות שלנו. ההעדפות של הקהלים שלנו יכולות לספק לנו תובנות חשובות מאוד להמשך הדרך ועם אנשי השיווק הנכון לצידנו, נוכל ליישם את התובנות הללו ליצירת תוכן רלוונטי, ממיר ומזמין יותר בהמשך הדרך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

להציב את היעדים הארגוניים שלך בלב הקמפיין

האלגוריתם החדשני של Performance Max לומד את הנכסים השיווקיים של העסק שלך ורותם את הנתונים הללו לבניית הקמפיין הרלוונטי ביותר.

הדבר נעשה בין היתר בזכות בדיקה שהכלי מבצע בצורה אוטומטית לגרסאות שונות של קריאייטיב, נוסחים שונים של מודעות וזאת על סמך המידע שאתה מזין, קהלים שהגדרתם וכדומה. באופן כללי, ניתן לומר שככל שאסטרטגיית השיווק שלך תימשך לאורך תקופה, כך הנכסים בהן ייעשה שימוש במודעות האוטומטיות יהיו מגוונים יותר. כדי לאפיין באופן יעיל את המודעות, האלגוריתם מסתמך על היעדים שאנו מגדירים בתחילת הקמפיין. לכן, חשוב שנסתייע באנשי התוכן והשיווק שלנו כדי לבנות אסטרטגיה מבוססת יעדים שתמנף את המודעות למטרות הנכונות בכל שלב.

זה הזמן להעלות הילוך ביצירת התוכן שלך

על אף כל היתרונות של Performance Max, גם האוטומציה העוצמתית ביותר לא תעזור לנו, אם הלידים שלנו יופנו מהמודעות לעמודי מכירה שלא עושים את העבודה. בסופו של יום, השקעה בחוויית משתמש, בקופירייטינג מדויק ובתוכן שמדגיש את החוזקות והיוקרה שלך הם עמודי התווך של שיווק מוצלח. כעת, כשהמודעות שלך ממש יוצרות את עצמן, יש למנהלי השיווק שלך הזדמנות חשובה להשקיע מאמצים וזמן בשיפור פלטפורמות המכירה שלך ולעבוד בתיאום מלא עם ההתחדשות המתמדת של מערך המודעות שלך. השילוב המנצח הזה בין כוחה של הטכנולוגיה והניסיון האנושי של צוות השיווק שלך הוא המפתח להצלחה.

בשיתוף דיגיטל וייב
  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully