וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלון פלוס מספרים על הטרנדים החדשים בעיצוב בלונים

בשיתוף בלון פלוס

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 16:22

אחת מהבחירות הכי חכמות שתוכלו לעשות היא להזמין את חברת בלון פלוס אליכם. החברה מתמחה בעיצוב של בלונים בחדרי שינה ובכל מקום שבו תרצו עיצוב עוצר נשימה

קיר בלונים. בלון פלוס,
קיר בלונים/בלון פלוס

כיום בכל חגיגת יום הולדת רוצים להפתיע את מי שחוגג. אומנם מדובר על חגיגה של פעם בשנה, אך עדיין השאיפה היא לנסות להתעלות בכל שנה מחדש. אחת מהבחירות הכי חכמות שתוכלו לעשות היא להזמין את חברת בלון פלוס אליכם. החברה מתמחה בעיצוב של בלונים בחדרי שינה ובכל מקום שבו תרצו עיצוב עוצר נשימה. סקרנים לדעת מה חדש בעולם של עיצוב בלונים? יש לכם אפשרות להתעדכן בכל הדברים החדשים. כך תוכלו לדעת איזה עיצוב או איזה בחירה תהיה הכי נכונה מנקודת המבט האישית שלכם. אז מוכנים? הגיע הזמן לצאת לדרך!

מה חדש בבלונים בשנת 2022?

תמיד חשוב מאוד שתהיו עם יד על הדופק על מנת שתוכלו לדעת מה חדש בעולם הזה. חברת בלון פלוס דואגת תמיד להתעדכן בטרנדים הכי חדשים על מנת להביא אותם ישירות אליכם. הרשתות החברתיות הופכות להיות לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. לכן תוכלו לעצב קיר מיוחד שכולו עשוי מבלונים בשלל צבעים על מנת שיהיה אפשר להצטלם ביחד איתו. אפשרות נוספת היא כמובן לעצב את החדר בכל מיני עיצובים חדשים ומעניינים שלא היו נראים בעבר.

אך בסופו של יום לצד הטרנדים החדשים, כל אחד עושה את הבחירות הנכונות עבורו. סידור בלונים זוהי אומנות לכל דבר ועניין, ולכן מוטב כי לא תיקחו את האחריות על הכתפיים שלכם. על ידי שיחת טלפון קצרה עם הצוות של בלון פלוס יהיה ניתן להתאים לכם את העיצוב המושלם לחדר השינה. זה לא משנה אם תרצו לעצב את החדר עבור בן או בת זוג, חבר קרוב או בן משפחה. הניסיון שהצוות צבר לאורך השנים יאפשר לקלוע בול לטעם שלכם.

עיצוב מיוחד. בלון פלוס,
עיצוב מיוחד/בלון פלוס

כמה עולה להזמין סידור חדר בלונים?

סקרנים לדעת כמה יעלה לכם לסדר את החדר עם בלונים בעיצוב מותאם אישית? עליכם לקחת בחשבון כי המחיר הסופי נקבע בהתאם לדרישות של כל לקוח. ככל שהעיצוב יהיה מיוחד יותר, כך כמובן שהמחיר צפוי לעלות בהתאם לכל בקשה. אך ברוב המקרים אנו מדברים על עלות שאמורה לנוע בין 300-600 ₪ לעיצוב של חדר שלם. בחברת בלון פלוס מנסים לתת לכל לקוח את הצעת המחיר הכי אטרקטיבית מבלי לפגוע באיכות העבודה.

האם לבצע סידור בלונים לבד או להזמין את בלון פלוס - מה מומלץ?

זוהי השאלה המרכזית שככל הנראה מעסיקה כל מי שרוצה לבצע סידור בלונים. אם חשוב לכם לעצב את החדר בצורה מיוחדת תהיו מוכרחים להזמין חברה מקצועית. כל מי שינסה לסדר את החדר לבד, ימצא את עצמו נתקל בתקרת זכוכית שאותה הוא לא יוכל לעבור. סידור של חדר עם בלונים זוהי אומנות, ולכן מוטב כי תזמינו אליכם את המקצוענים של בלון פלוס.

בשיתוף בלון פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • בלונים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully