וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים מתנות לעובדים? הטיפים המובילים למעסיקים

בשיתוף OroTrading

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 10:13

לא רק ראש השנה ופסח - גם חגים קטנים כמו חנוכה הם הזדמנות להעמיק את הקשר עם העובדים. איך לקנות את המתנה המתאימה בלי לשבור את הכיס - וגם לסייע לעסק?

אריזות מתנות. ShutterStock
מתנות/ShutterStock

חג החנוכה הוא אמנם מעין מועד שכזה שעובר מתחת לרדאר בכל הנוגע לקניית שי לעובדים, אולם הוא גם טומן בחובו את היכולת שלנו כמנהלים ומנהלות, להוקיר את פועלם של הצוותים לאורך ימות השנה. קרבתו של החג לסיומה של השנה הלועזית, והעובדה שאנו יכולים לחגוג בניחותא עם העובדים בשעת הצהריים ולהדליק נר של חנוכה בשילוב סופגניות מתוקות וטעימות, כל אלו הם הזדמנות לחזק את הקשר עם העובדים ולייצר אווירה משפחתית יותר בקרב עובדי המשרד.

לא מוכרחים לשבור קופת חיסכון

מעסיקים ומעסיקות רבים אכן רוצים להעניק לעובדיהם מתנות גם בחגים קטנים המלווים אותנו לאורך השנה, אולם החשש העיקרי נובע מן ההוצאה הכספית הגדולה אליהם הם יידרשו. כיום ניתן למצוא שפע של אתרי מתנות מקוריות נהדרים ומדליקים המציעים מגוון רחב של אפשרויות ובטווחי תקציב גמישים. באתר אורו-טריידינג לשם הדוגמה, בכל קטלוג מתנות ניתן למצוא מנוע חיפוש דינמי המאפשר להזיז את טווחי התקציב ולקבל אפשרויות והצעות.

לכן, אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש מתנה מפנקת לעובדי החברה, כאן צירפנו לכם מספר טיפים משמעותיים שיוכלו להפוך את הרכישה למשתלמת ומועילה.

נימה אישית משחקת תפקיד חשוב

רבות הפעמים בהן אנו מבקשים להשקיע במתנה שנראית מעולה, אך כמעט ולא שמים דגש על הטון האישי שמלווה אותה. מתנה קטנה ובמחיר משתלם, אך כזו שכוללת חריטה עם ברכה יפה ואזכור שם העובד/ת, תעניק לעובדים שלכם את התחושה שיש מי שרואה אותם מבעד לעבודה השוטפת. קשר אישי שכזה הוא חשוב ומאפשר לפרוץ את המחסום הקיים בין מנהלים לעובדיהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מיתוג המתנה

הרי אם כבר בחרתם לרכוש מתנה לעובדים עם הקדשה אישית, הרי שמשווקים ומומחי יח"צ רבים יעידו בפניכם שמתנה ממותגת תוכל להשיג מטרה חשובה נוספת - להכיר את בית העסק עבור רבים אחרים. מיתוגן של מתנות עם לוגו בית העסק הוא דרך נפלאה לבסס אותו, ובו-זמנית הוא מאפשר לעובדים והעובדות להרגיש מעין גאוות יחידה, תחושת שייכות למקום מסוים המטפח אותם ושרואה אותם.

הפרקטיקה שמאחורי המתנה

טיפ חשוב נוסף שיכול לשדרג משמעותית את המתנה, הוא מידת התועלת שהעובד או העובדת יפיקו ממנה. אם מדובר במשרד בעל סדר כוח אדם גדול, הרי שמומלץ לחשוב על מתנה גנרית ומועילה דוגמת תיק טיולים או כלי מטבח. אם מדובר במשרד משפחתי קטן, הרי שניתן לבחון כיצד להקדיש מתנה לכל עובד ועובדת על-פי מידת ההיכרות שלנו איתם.

באופן הזה, יהיה לכם שילוב נפלא בין מתנות ומוצרי קד"מ נהדרים שיוכלו להעניק לעובדים שלכם הן תועלת רבה בפני אנשים אחרים, והן לשאת את מיתוגו של בית העסק.

כתבה זו נכתבה בשיתוף עם OroTrading - מתנות מקוריות. באורו-טריידינג ניתן למצוא מגוון עשיר של מתנות וגאדג'טים, החל מרעיונות משעשעים ועד לרעיונות מועילים. לצד אלו, האתר כולל קטלוג עשיר של מתנות ארגונומיות לבית ולמשרד.

בשיתוף OroTrading
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות חג
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully