וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Boom Media - הסוכנות שתהפוך את החנות שלכם למותג איקומרס עם מחזור שנתי של 8 ספרות

בשיתוף BOOM MEDIA

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 14:32

סמואל ודוד, הבעלים של BOOM MEDIA, מסבירים איך הם הגיעו עם חנות איקומרס למיליון שקל במחזור חודשי בחודשיים בלבד! האם זה יכול להיות הצעד הבא של העסק שלך?

סמואל דריקז  ודוד בול. יובל יצחקי - GOAT Production,
סמואל דריקז ודוד בול/יובל יצחקי - GOAT Production

סמואל דריקז (24) ודוד בול (24) הכירו במהלך השירות הצבאי, מה שיצר חברות נפש שידעו שתימשך עוד שנים רבות. אולם, דווקא חיבתם לתחום הדיגיטל ועולם העסקים יצרה ביניהם שותפות עסקית שהולידה שירותי שיווק וייעוץ עסקי. רק במהלך 4 השנים האחרונות הם הספיקו לבנות אתרים במגוון פלטפורמות, לפתוח יחד סוכנות דיגיטל, לעשות עסקת FLIP בפילדלפיה בתחום הנדל"ן, להשיק 2 קורסים דיגיטליים ולפתוח חנויות ב- Ebay ובפלטפורמת Shopify.

כיועצים וכאנשי שיווק הם הצליחו תוך שנה וחצי בלבד לצבור קהל לקוחות שמונה יותר מ- 100 עסקים מצליחים. אולם, דווקא אז, בשיא ההצלחה הגיעה הקורונה וטרפה את הקלפים. עם תקציבי שיווק שהולכים ומצטמצמים ולקוחות נוספים שמפסיקים את פעילות השיווק מידי יום, השניים נאלצו לחשב מסלול מחדש, ומהר. עם זאת, הם לא קפאו על השמרים, וכיאה ליזמים צעירים וחדורי אמביציה, הבינו מיד מה הצעד הבא שעליהם לעשות.

כך הם הגיעו אל עולם האיקומרס

את אהבתו לעולם המכירות ברשת גילה סמואל עוד בימי השירות הצבאי, מה שגרם לו להירשם לאחד מהקורסים היוקרתיים בתחום המכירות ב-Ebay. מהרגע ששמע את צליל הכסף המרשרש שמאפיין מכירה של איביי, התאהב.

דוד, לעומת זאת, נמשך לתחום הטכנולוגיה וההייטק. העובדה שהוא נהנה לעבוד עם אנשים הביאה אותו לתחום הייעוץ העסקי, אך במהרה הוא הבין, שהחסם העיקרי של העסקים הוא שיווק.

כאשר החלו להרגיש את נזקי המגיפה, הבינו שאם הם משווים את העסק של חנויות אינטרנטיות לעסקים פיזיים, ההבדל המשמעותי ביותר הוא ביכולת הגדילה של העסק. כאשר יש לעסק מוצר טוב, שירות טוב ופרסום טוב, הוא יכול להגדיל את מחזור המכירות שלו בקלות ולהגיע למחזורים עסקיים מאוד גדולים.

באותה עת כולם ישבו בבית ממילא. אך דוד וסמואל לא חיכו שייגמר הסגר, והחלו להתעמק בתחום. ככל שהתעמקו בו הבינו - זה העתיד!

דוד: "הטכנולוגיה של היום מאפשרת לנו התאמה מושלמת של מוצרים לצרכנים באופן שלא היה כמותו מעולם. הלקוח הממוצע באינטרנט נהנה מעלויות זולות יותר, מוצרים הרבה יותר רלוונטיים, נוחות, וכל הטוב הזה נמצא בכף היד שלו, בלי לצאת מהבית ואפילו בלי לקום מהספה. איך אפשר להתחרות בזה"?

לאחר שחקרו והתעמקו בתחום ככל שניתן, הגיעו לתובנות באשר לעיצוב האופטימלי שמביא למיקסום אחוזי ההמרה, חווית המשתמש הטובה ביותר, מסע הלקוח ותהליך הרכישה הכי נכון ומהיר.

סמואל: "עם החזרה לשגרה חששנו שהיציאה של האנשים מהבתים תוביל את מדדי האיקומרס לקדמותם, אבל הבנו מהר מאוד, שמי שמתרגל לחוויית קנייה איכותית ברמה גבוהה, הוא לא חוזר אחורה. הצלחנו לשמור על התוצאות שייצרנו עבור הלקוחות שלנו במהלך הסגרים, ואפילו לשפר אותם באופן עקבי".

למי זה מתאים?

חברת BOOM MEDIA עובדת עם לקוחות איקומרס במגוון תחומים, ויוצרים תוצאות ללקוחות שלהם ב-3 מישורים עיקריים:

פרסום ממומן בכל הפלטפורמות הקיימות, בכללותן גוגל, פייסבוק ומגוון רשתות מדיה.

שיפור הרווחיות בעזרת דיוור ישיר (אימייל מרקטינג) חכם ומדויק

עבודה עם משפיעני רשת על מנת למצב את החנות כ"מותג"

דוד וסמואל עובדים עם אתרים שנבנו בפלטפורמות וורדפרס, וויקס ושופיפיי. מטרתם היא לסייע לבעלי חנויות אינטרנטיות לעבור ממחזור שנתי של 7 ספרות למחזור של 8 ספרות ולממש את מלוא הפוטנציאל של העסק המקוון.

"אנחנו הופכים חנויות איקומרס למותגי איקומרס ההכנסות זה משהו שבה בהתאם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שינויים קטנים יכולים לחולל מהפך עסקי גדול

אחת הדוגמאות הבולטות להצלחה של דוד וסמואל היא חנות מקוונת לגאדג'טים ומוצרי טכנולוגיה. אחת הבעיות העיקריות שאבחנו היא יחס נטישה גבוה. זאת אומרת, שהגיעו קונים פוטנציאליים לאתר, אך הם לא ביצעו רכישה. האבחנה הזו הביאה אותם לתובנה, שהאתר חסר מיקוד, ושהגיוון של המוצרים באתר גרם למשתמשים ללכת לאיבוד.

כדי לפתור את הבעיה הם חילקו את המוצרים ל- 3 נישות: גיימינג, אביזרים לנייד וגאדג'טים. במקביל הם יצרו מודעות פרסום ממוקדות עבור כל נישה וטירגטו אותה לקהלים מפולחים באופן ספציפי:

● גיימינג - בעיקר גברים בני 18-25 שמתעניינים במשחקי מחשב.
● אביזרים לנייד - בעיקר נשים בנות 16-30 עם תחומי עניין שכללו עיצוב וטכנולוגיה.
● גאדג'טים - קהל שהתבסס על דאטה קיימת מקמפיינים שהסוכנות ניהלה עבור הלקוח בעבר.

המכירות לא אחרו לעלות, אך הרווחים לא הגיעו ליעד המבוקש. בתחילה חששו סמואל ודוד שיש להוריד את עלות הפרסום, ולשם כך גייסו את צוות המומחים של הסוכנות, שהבין שהבעיה היא לא הפרסום, אלא בשיטת התמחור.

לאחר שבנו חבילות מיוחדות מהמוצרים הזולים בחנות כמו "חבילת גיימינג" או "ערכה לעיצוב הטלפון", ממוצע הרכישה באתר זינק ב- 50 ₪ לעסקה ובמצטבר הוסיף 50,000 ₪ למחזור החודשי של העסק. השיפור התבטא גם באחוזי הרווח כמובן.

עם הפנים קדימה בחזית הזירה הדיגיטלית

סמואל ודוד מאמינים שהפעילות המסחרית בדיגיטל רק תלך ותגדל. כמי שמכירים את תחום השיווק הדיגיטלי לפני ולפנים, בחרו להתמקד בנישה הכי חדשנית ולהתמחות בה, כדי להציע לקהל הלקוחות שלהם שירות ייחודי ומקצועי שאין שני לו.

בדיוק כמו שהם יודעים למקד את המכירות של הלקוח לקהלים הרלוונטיים, כך הם ממקדים את השירות שלהם לעסקים שהם רוצים לעבוד איתם, אלו שהם יודעים שהם יצליחו להביא אותם אל יעדים עסקיים גבוהים באופן מקצועי.

לאתר BOOM MEDIA

בשיתוף BOOM MEDIA
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully