וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאטת 100 הימים תשנה את חייכם

בשיתוף MyBio

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 15:48

חברת MyBio מחוללת מהפכה בישראל: תוך 100 ימים התזונה שלכם תשתנה דרמטית, לפי אבחון גנטי פשוט וליווי של דיאטנית במשך התהליך. השינויים הבריאותיים, השינויים באיכות החיים וירידה במשקל, יורגשו כבר בתחילת התהליך. הכירו את התוכנית שתשנה את חייכם

מהפכה בישראל: בריאות מותאמת אישית, הגישה המקובלת כיום בעולם, הגיעה גם לתחום אורח החיים הבריא ותזונה מותאמת אישית. חברת MyBio, חברת בוטיק שעובדת עם חברה אירופאית מובילה, היא החברה הראשונה והוותיקה בישראל שמשלבת בדיקות גנטיות שמתבצעות מדגימות רוק למיפוי של הנטיות הגנטיות המשפיעות על הבריאות ואיכות החיים שלכם. במשך 100 ימים בתהליך המשלב ליווי , יעוץ מקצועי, הענקת ידע רב, החברה תלווה אתכם לשינוי הרגלי התזונה והרגלי החיים, כך שהם יתאימו במיוחד לכם, על פי הפרופיל הגנטי האישי שלכם.

MyBio. יח"צ,
ערכת אבחון גנטי של MyBio ודו"ח תוצאות האבחון במהדורה אישת מודפסת - הכל עם שליחות עד הבית/יח"צ

הליווי הוא ליווי אישי צמוד של דיאטנית מומחית במשך 100 ימים ובנוסף, כדי להעמיק את הידע שלכם ואת הבנת התהליכים שאתם עוברים תיהנו מפרויקט קמפוס MyBio סדרה של 12 הרצאות מקצועיות ומרתקות שיענו לכם על כל השאלות ויסבירו את כל מה שרציתם לדעת על תזונה מותאמת אישית. הליווי האישי של דיאטנית במשך מאה הימים יהיה בהתאם להמלצות ולמעקב שתואמים את תוצאות הבדיקות הגנטיות שנעשות על ידי בדיקת רוק פשוטה ובדיקות דם עדכניות שלכם. התוצאות בסוף תהליך - מדהימות. וכל הטוב הזה במחירים תחרותיים, שהם הטובים ביותר בשוק האבחונים הגנטיים לאורח חיים בריא.


300 שקלים מתנה למצטרפים החודש לתוכנית המקיפה MyBio100>>

תזונה שמתאימה לכם אישית

בשנים האחרונות, מדענים מרחבי העולם מסכימים שהבריאות ואורח החיים שלנו תלויים במדדים אישיים, פרסונליים, בהתאם למבנה הגנטי שלנו. זו גם הסיבה, שכאשר אנשים מאמצים לעצמם דיאטה לפי הטרנד החדש ואורח חיים שנראה להם "בריא", במקרים רבים -הדיאטה הזו לא מותאמת למבנה הגנטי שלהם והתהליך הזה יגרום למפח נפש ואכזבה גדולה, כי היעדים שהם ייחלו להם, כמו למשל ירידה במשקל - לא הוגשמו. דיאטות שונות, שכוללות הימנעות ממאכלים מסוימים, עלולות להיות לא יעילות במקרה הטוב ומזיקות במקרה הרע.

מתברר, שכל הטרנדים של דיאטה ללא פחמימות, תזונה קטוגנית, צמחונות, טבעונות וכדומה לא מתאימים לכל אחד והנטייה של רבים לראות בשיטות הללו שיטות פלא בריאות ויעילות לכל אחד מוטעית לחלוטין.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
MyBio. יח"צ,
MyBio/יח"צ

אם כך:

שיטות טרנדיות של הימנעות ממאכלים מסוימים - אאוט

התאמה אישית של תזונה ואורח חיים על סמך בדיקה גנטית - אין

השרות של MyBio כפי שהוא מוכר כבר לחלק מהציבור כולל אבחון גנטי ודו"ח מפורט, שמסביר את צורת התפקוד הספציפי של הגוף שלכם ב-50 פרמטרים: מנטייה להשמנה, פירוק שומנים, רגישות לגלוטן או ללקטוז, ונטייה למחסור בוויטמינים ומינרלים, נטייה לכולסטרול ועוד.

ובנוסף נהנים הלקוחות מפגישת ייעוץ מקיפה עם אחת מ- 30 יועצות התזונה מצוות MyBio , כולן תזונאיות קליניות שעברו הכשרה בנוטרוגנטיקה.

האבחון הגנטי מציג בפני הנבדק מה הפוטנציאל הגנטי שלו. בפגישה אישית התזונאית תסביר את המשמעות של הממצאים הגנטיים ביחד עם תוצאות של בדיקות דם (כאלה שעושים בקופת חולים). תוצאות בדיקת הדם משקפות את תמונת המצב הנוכחית, כלומר מה קורה בפועל אצל הנבדק בכל הפרמטרים הרלוונטיים. בהתאם לשתי הבדיקות הללו: הגנטית ובדיקת הדם (כלומר: בהתאם לפרופיל הגנטי שלו ומצבו הנוכחי) נותנת התזונאית לנבדק תפריט והנחיות לאורח חיים בריא ואופטימלי.

רוצים להתחיל בשינוי הרגלי התזונה שלכם? פנו אלינו עוד היום >>

MyBio. יח"צ,
MyBio/יח"צ

פנינו למנכ"לית משותפת של MyBio עידית מרחב שתסביר לנו קצת יותר על השיטה החדשה של MyBio100 והתהליך המורחב .

"התכנית החדשה היא תכנית מקיפה ורחבה יותר שמלווה את הלקוחות יד ביד במשך 100 ימים בדרך לשינוי הרגלים, התכנית נבנתה תוך הקשבה והבנה לצרכים שעלו מאלפי הלקוחות שלנו מהשנים האחרונות .

"לרוב האנשים יש צורך בליווי הלכה למעשה כדי להבין לעומק את התוצאות ולהגיע לאורח חיים שהוא בהתאם לממצאי האבחון הגנטי שעלו בזמן אמת."

MyBio. יח"צ,
MyBio/יח"צ

אז מה זו תכנית 100 הימים?

"מדובר בליווי צמוד של הלקוחות שלנו על ידי אנשי מקצוע בעת התהליך של מעבר לתזונה מותאמת אישית ואורח חיים מותאם אישית. תזונאית מומחית מטעמנו נפגשת עם הלקוחות שלנו לפגישה פרונטלית אחת ועוד 3 מפגשים בזום ובנוסף ליווי יומיומי בווטסאפ במשך כל תקופת 100 הימים.

"לזמינות הזו יש חשיבות מכרעת כי היא מאפשרת יישום מדויק של ההנחיות ועידוד ומתן חיזוקים במשך התהליך. תוך מאה ימים חווים ורואים שינויים ברורים וחד משמעיים בהרגשה הכללית, לעיתים גם בהפחתת משקל - אם יש צורך כזה. השינויים האחרים מעבר למשקל תקין הם ברמות האנרגיות, מצב הרוח המדדים בבדיקות הדם עוד. בנוסף לליווי האינטנסיבי והמתמשך הזה, השקנו את קמפוס MyBio , קמפוס מקצועי עם מרצים מומחים בתחום התזונה ואורח חיים בריא. אנחנו שולחים ללקוחות בווידאו 12 הרצאות מרתקות של המרצים הללו, בגובה העיניים בנושאים רלוונטיים לתהליך אותו הם עוברים."

איזה נושאים למשל?

"ההרצאה הראשונה תיתן הצצה להבין קצת "מה זה גנטיקה" ואיך היא קשורה לתזונה. בנוסף, הרצאה שלו בנושא מושגי יסוד בתזונה, מערכת כלי הדם והקשר שלהם לכולסטרול, מה זה כולסטרול טוב וכולסטרול רע, מה תפקיד הוויטמינים והמינרלים בגופנו ואיך בעצם הם נכנסים מגיעים לגוף, הקשר בין סטרס ותזונה, יש גם פרק שלם על ספורט - ואיך מתאימים את הפעילות הגופנית המתאימה לכל אחד. זה משלים את התהליך האישי שעוברים עם התזונאית שמדייקת לכל אחד את אורח החיים המתאים ונותנת המלצות קונקרטיות."

רוצים להתחיל בשינוי הרגלי התזונה שלכם? פנו אלינו עוד היום >>

מי המרצים בקמפוס שלכם?

"ד"ר אילנה דריאל - דיאטנית קלינית, מומחית למחלות במערכת העיכול, רגישויות ואלרגיה למזון. שהיא גם מרצה בקמפוס וגם אחת מהדיאטניות שמלוות את תהליך 100 הימים

ד"ר ליאת יקיר - ביולוגית, בוגרת מכון ויצמן, המחלקה לגנטיקה מולקולרית

שירה סולו -דיאטנית קלינית, בעלת התמחות בתזונת ספורט משנת 2007

ד"ר ליאת אדרי - מומחית לביולוגיה רפואית, באוניברסיטת ת"א בפקולטה לרפואה רשמה 2 פטנטים (בתחומים של סרטן השד, סרטן העור), בעלת דוקטורט ממכון ויצמן במחקר במדעי המוח

ועוד מרצים רבים מצוות היועצים של MyBio

MyBio. יח"צ,
MyBio/יח"צ

זו סוללת מרצים מרשימה מאוד! ומה לגבי המחירים של התוכניות שלכם?

"המחיר נע ממחיר אבחון MyBio , אבחון גנטי שאותו עושים פעם בחיים בעלות של 2,250 ₪ כולל שליחויות עד הבית ודו"ח המוגש במהדורה אישית מודפסת עד ל-3900 ₪ לתוכנית הפרמיום הכוללת ייעוץ, אבחון וליווי אישי של מאה ימים.

לקוחות מכל התוכניות מקבלים עם שליח את הדו"ח האישי שלהם בצורה של ספר מודפס מהודר עם כריכה קשה הכולל רקע והסברים.

אז למה אתם מחכים? השינוי שלו אתם מייחלים, שיעלה אותכם על המסלול הנכון לתזונה המושלמת עבורכם ואורח חיים הנכון והמתאים לכם - נמצאים במרחק שיחת טלפון.

לשיחה ראשונה ללא התחייבות התקשרו ל- 077-8040844 ואחד מהנציגים של MyBio ישמח לתת לכם מענה


300 שקלים מתנה למצטרפים החודש לתוכנית המקיפה MyBio100>>

בשיתוף MyBio
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully