וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צורכת תוספי קולגן ולא מרגישה שינוי ניכר לעין? הסוד הגדול של תוספי קולגן או איך לבחור את המוצר שבאמת עובד

בשיתוף קולגן פלוס

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 8:59

תוספי קולגן הוכחו כיעילים להחזרת מיצוק העור, אז מדוע נשמעות יותר ויותר תגובות של נשים הנוטלות תוספי קולגן שונים ולא מרגישות השפעה? הסיבה טמונה ברשימת הרכיבים הפעילים בכל מוצר, שמציגה הבדלים מהותיים בין החברות. מדוע חשוב להסתכל על תווית המוצר ולא על המחיר?

קולגן. depositphotos,
קולגן/depositphotos

מהו קולגן?

קולגן זו השכבה הראשונה מתחת לעור האחראית על גמישות ואלסטיות הגוף. עם הגיל, החלבון יקר ערך הזה נשחק מגופנו ואנו מרגישים זאת בקמטי הבעה שנוצרים בפנים, ציפורניים שנשברות בקלות, נסיגת חניכיים, חילוף חומרים איטי, עצירויות על בסיס קבוע ועוד. נטילת טבליות קולגן מדי יום היא הפתרון היעיל והנוח ביותר לשיפור ושימור מיצוק עור הפנים ושמירה על רמה מספקת של החלבון החשוב הזה בגופנו.

מהו המינון היעיל ביותר של קולגן שגופך זקוק לו?

מחקרים קליניים הוכיחו כי הכמות היומית המומלצת של צריכת קולגן היא 2500 מ"ג (2.5 גרם) ליום. בדקנו מספר טבליות קולגן המשווקות על ידי חברות שונות והשוונו את כמות החומרים הפעילים בכל טבליה ואלו הם הנתונים המפתיעים:

קולגן. יח"צ,
קולגן/יח"צ

על פי ההשוואה, ניתן לראות כי רק טבליות קולגן של חברת "קולגן פלוס" מכילות את כמות הקולגן המומלצת לצריכה יומית. כל טבליה מכילה 2.5 גרם קולגן, כאשר ההמלצה היא לצרוך 2 טבליות ביום. אם כך, על מנת להגיע לכמות היומית המומלצת והיעילה של קולגן, עם החברות במתחרות תצטרכו לצרוך 3 ואפילו 8 כמוסות ביום!

על פי נתוני הסקר, טבליה אחת של קולגן פלוס מספקת יותר קולגן מהמתחרה במקום השני ב-20% ומשאר המתחרים במאות אחוזים, מה שנותן מענה לשאלה מדוע רוב טבליות\כמוסות קולגן לא באמת עובדות.

חברת "קולגן פלוס" היא בין החברות הראשונות שהביאו תוספי קולגן לארץ, לפני 9 שנים. כיום החברה משווקת 19 מוצרים המבוססים על קולגן, מחולקים מספר משפחות: תוספי תזונה, קוסמטיקה וספורט.

קולגן פלוס DAILY הן טבליות מציצה עם חומצה היאלורונית וויטמין סי בטעם פירות יער, אשר מכילות את כמות החומר הפעיל הגבוהה ביותר מבין המותגים המובילים בשוק. זה המוצר היחיד שעונה לדרישות המחקרים הקליניים ומבטיח תוצאות מוכחות בשמירה על מיצוק ואלסטיות עור הפנים שלך, הפחתת קמטים, שיפור בלחות העור, חיזוק השיער והציפורניים והענקת מראה צעיר, זוהר ורענן.

קולגן. קולגן פלוס,
קולגן דיילי מבית קולגן פלוס - התוסף שבאמת עובד/קולגן פלוס

כמה את באמת משלמת עבור תוסף קולגן?

טווח המחירים של תוספי קולגן נע בין 120 - 150 ש"ח ולא מעט נשים מתפתות לרכוש את המותג הזול יותר. אך ברגע שעורכים השוואה בין המוצרים השונים, ניתן לראות כי המוצר היקר בעצם זול משמעותית, מאחר ובפועל מכיל פי 4 יותר קולגן משאר המתחרים. כל זאת ועוד, צריכת טבליות קולגן שלא מכילות את כמות הקולגן המומלצת לא רק שלא משפרות את מראה ומיצוק העור, אלא יוצרות תופעה הפוכה לגמרי ואף גורמות יותר נזק מהמצב ההתחלתי של העור.

ברגע שנכנסת כמות מועטה של קולגן לגוף, הגוף המוח מאותת לפעולה, אך בפועל אין עבודה אמיתית כי מדובר בכמות לא מספקת, כך שהגוף מתאמץ לחינם. בדומה למסטיק שאנו לוקחים כדי להרגיע את הרעב, אך בפועל מעורר רעב מאחר והמוח מאותת לקיבה לעבוד ולייצר מיצי קיבה.

לסיכום, האמת היא פשוטה - רוב תוספי קולגן לא באמת מספקים את כמות החומר הפעיל הנדרשת ועל כן התגובות השליליות על התוספים. בטרם רכישת הטבליות - תעשו בדיקה, תשוו לא בין המחיר אלא בין התוויות ותבחרו את המוצר שבאמת ירענן לכן את עור הפנים.

הטבה מיוחדת ללקוחות חדשות - מוצר טיפוח יוקרתי מתנה בכל רכישה! לפרטים וקבלת ההטבה השאירי פרטים עכשיו ונחזור אליך בהקדם:

טלפון: 1700-70-8004


מדיניות פרטיות

דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.

התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות

מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה

בשיתוף קולגן פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • קולגן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully