וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודיו לנשים והאימונים האיישים הפכו להצלחה ב-JOHNYFIT

בשיתוף ג'וני פיט

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 14:44

שלושה חודשים אחרי שפתח את הסטודיו ג'וני פיט JOHNYFIT בירושלים והפך להצלחה מסחררת, מספר לנו בריאיון יונתן כהן הבעלים על הביקוש, ההרשמה הערה, הביקוש לאימונים האישיים והסיבות לכך

ג'וני פיט. יאיר גלזר,
ג'וני פיט/יאיר גלזר

יונתן, לפני שלושה חודשים בלבד פתחת את ג'וני פיט, איך זה שבפרק זמן קצר הסטודיו הפך להצלחה מסחררת?

האמת שאני ממש מתרגש מהעובדה שמאות נשים נרשמו לג'וני פיט ונתנו בצוות ובי את האמון שלהן. זה לא מובן מאליו! הבטחון שלי בג'וני פיט היה גבוה מאוד, אך לכל אדם יש חששות, אני שמח שהחשש הזה נעלם מהרגע בו פתחנו ונשים פשוט נהרו אלינו, התלהבו מהמקום בו השקענו המון והביאו את החברות הקרובות שיצטרפו אליהן. זה מחמם את הלב ונותן לי חותמת שעשיתי מהלך נכון. אני מתעורר בכל בוקר עם חיוך גדול וכוחות אדירים בזכות העובדה שכל אחת מהן בחרה בנו. רוצה לנצל את הבמה ולומר להן תודה.

ובכל זאת, יש לך הסבר למה הן בחרו דווקא בך?

לדעתי זה נובע מכיוון שאנו נותנים מעטפת מחבקת שכל מתאמנת צריכה. כשפתחתי את ג'וני פיט, שמתי בראש מעיניי את היחס האישי לכל אחת ואחת, רציתי לייצר להן חוויה מרגע הכניסה ועד לרגע שהן יוצאות. לדעתי זה מצליח תודה לאל. והעובדה שהציוד אצלנו הוא המתקדם ביותר, שהמאמנים אצלנו הם קודם כל אנשים נעימים, אנושיים, אכפתיים, חדורי אמונה ויודעים להחדיר מוטיבציה. נוסיף לזה את המלתחות והמקלחות המצוחצחות בכל זמן נתון ואפילו לשמפו, מרכך ודארדורנט דאגנו למי שתצטרך, חנייה גדולה וללא תשלום בכניסה לסטודיו, זמינות תמידית מצד הצוות והתעניינות מקסימלית בכל מתאמנת. זאת מעטפת מלאה.

מה זאת אומרת התעניינות בכל מתאמנת?

אם מתאמנת לא תגיע מספר ימים, אנו נתקשר אליה, נשאל לשלומה, נברר מה הסיבה. אנו נעשה הכל כדי לוודא שהמתאמנת תדע שאכפת לנו ממנה מאוד ואנו רוצים בהצלחתה כמו שהיא רוצה. לפעמים הטלפון הקטן הזה שהיא תקבל ייתן לה כוחות ואנרגיות לתת מעצמה עוד כי היא מבינה שהיא מתאמנת במקום שמעל הכל רוצה להביא אותה לתוצאות המבוקשות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ספר לנו מה מיוחד כל כך באימונים אישיים?

אימונים אישיים הם אימונים בהם המתאמן מקבל זמן אישי רק לעצמו. בשעה של אימון כזה אנחנו מאבחנים את המתאמן, מכירים את הקשיים שלו והליקויים שלו בטכניקה. היופי באימונים אישיים שהם מאפשרים למאמן להעביר למתאמן מידע חשוב ולהיות ערך מוסף על מנת לעזור לו להתמודד עם קשיים מעבר לאיזה אימון לעשות ואיך.

מה ההבדל בין אימון אישי לקבוצתי?

ההבדל בין אימון אישי לקבוצתי הוא שבאימון אישי האימון מותאם למתאמן ב100% ובאימון קבוצתי המדריך מעביר שיעור שאמור להתאים לכולם כאחד. היחס האישי, ההתאמה האישית, ושיחות המוטיבציה הן אלו שמבדלות את האימונים האישיים מקבוצה.

ג'וני פיט יונתן כהן והנרשם. הטרי השף אבי לוי. יאיר גלזר,
יונתן כהן והנרשם. הטרי השף אבי לוי/יאיר גלזר

כמה זמן לוקח למתאמן להגיע לתוצאה הרצויה?

בעצם כשאדם מחליט לקחת אימון אישי הוא לא קונה רק אימונים אלה הוא מקבל סיוע בתזונה ואף בהתמודדות היום יומית שלו עם התהליך. כמו שהתהליך שונה בין אדם לאדם כך גם הדרך לתוצאה הסופית משתנה. אני תמיד נוהג להגיד למתאמנים שלי שבלי שהם יתנו 100% התוצאות לא יגיעו. מי שיעבוד לפי התוכנית יגיעו לתוצאות באופן מוכח!

איך אני יכול להיות בטוח שהתוצאה שלי תישמר?

אימונים ותזונה זה לא קסם. כדי להגיע למצב בו אני שומר על המשקל אליו הגעתי אני צריך להתמיד ותמיד לשים לב לתזונה שלי. כמובן שבאימונים האישיים אחד היתרונות הוא שאנחנו נותנים המון כלים להתמודד עם מצבים מסוג זה ומסייעים למתאמן לשמור על התוצאה לאורך זמן.

איך מאמן אישי יכול לסייע לכל אדם להשיג את המטרות שלו?

כמאמן כושר עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום למדתי ששינוי מתחיל קודם כל בראש. אני יודע שאנחנו שומעים את זה המון, אבל הפסיכולוגיה היא חלק בלתי נפרד מהשינוי של אדם. אכילה יכולה להפוך מהר מאוד להתמכרות והדרך הכי טובה לירידה נכונה ואף לשמירה על השינוי היא לטפל קודם כל בהתמכרות ולהוקיע אותה מהשורש- אז תהיו בטוחים שהתהליך הושלם באופן מלא והתוצאות שלכם יגיעו במהרה וישמרו לאורך זמן.

האימונים האישיים בג'וני פיט הם לנשים וגברים?

כן. להבדיל מהסטודיו שפונה לנשים בלבד, האימונים האישיים שמתקיימים בחדר רחב ונפרד מהסטודיו, פונים הן לגברים והן לנשים

ג'וני פיט johnyfit

רחוב האומן 24, תלפיות, ירושלים

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף ג'וני פיט
  • עוד באותו נושא:
  • חדר כושר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully