וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטוח נסיעות לחו"ל בעידן החדש עם איי שילד - Ishield

בשיתוף איי שילד - Ishield

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 12:18

לפני טיסה לחו"ל חשוב לרכוש ביטוח - ובתקופה זו של מגיפה כדאי לדאוג שהוא יכסה גם הוצאות שעלולות להיגרם כתוצאה מהידבקות בנגיף, בידודים ועוד

טיסה. freepik,
טיסה/freepik

לא משנה לאן טסים ביטוח נסיעות לחו"ל לא חייב להיות מורכב, בעידן החדש חשוב להרחיב את ביטוח כך שתכלול גם כיסוי מתאים לאופי הנסיעה וגם למקרה של מגיפה, מומלץ מאוד לרכוש את הרחבה למגיפה שתשפה אתכם במקרה של ביטול הטיסה עקב תחלואה בנגיף הקורונה.

חישבו על התרחישים הבאים: מה קורה אם אחד מבני המשפחה הגרעינית נדבק בנגיף covid 19 לפני הטיסה הלוך, או אם אחד מבני המשפחה הגרעינית נכנס לבידוד לפני הטיסה הלוך, או מה אם יש חשד שנדבקתם בקורונה בחו"ל לפני הטיסה חזור, לא עליתם לטיסה ונאלצתם לשהות בחו"ל תקופה נוספת?

בדיוק למקרים אלו חשוב לעשות ביטוח עם הכיסויים המתאימים, ובכך להגן על עצמכם לא תצטרכו לספוג את כל ההפסדים, בנוסף לשאר עוגמת הנפש.

מה מכסה ביטוח נסיעות דרך ishield

בסיס הפוליסה של ביטוח נסיעות לחו"ל של חברות הביטוח נותנת כיסוי מורחב עבור הוצאות רפואיות בחו"ל עקב מקרה רפואי חדש כולל קורונה או במקרה של החמרה רפואית (אם הורחבה הפוליסה). סכום הביטוח המקסימלי משתנה בין החברות השונות, בחלק מהחברות אין השתתפות עצמית במקרה רפואי ואין תקרת הוצאות רפואיות. בנוסף הפוליסה כולל גם הטסה רפואית, איתור וחילוץ וחבות כלפי צד שלישי.

ביטוח רפואי נותן מענה לקשת רחבה של מקרים רפואיים בחו"ל כגון: פינוי המבוטח באמבולנס , כיסוי הוצאות רפואיות בטיפול נמרץ, כיסוי הוצאות אשפוז, הרחבה להטסה רפואית לארץ במקרה של תאונה בחו"ל (במקרה שלא ניתן לתת טיפול רפואי מתאים במדינה ששוהה המבוטח), כיסוי עליות התרופות שאותם קנה המבוטח בחו"ל, הוצאות ביקור רופא, כיסוי טיפולי שיניים בחירום, כיסוי עלויות הוצאות להיריון עד שבוע 12 היריון שהתגלה בזמן השהיה בחו"ל.

חברות הביטוח מציעות שירות למבוטחים בחו"ל מוקדי החירום, אפליקציות לאיתור וביקור אצל רופא בחו"ל ללא תשלום, ועד לכרטיס אשראי נטען לתשלום. בכל שלב מבוטחי איי שילד מקבלים שירות מקסימלי בזמן השהיה בחו"ל בכל שעה לכל בעיה דרך WhatsApp.

הרחבה לביטול או קיצור נסיעה בשל מגיפה - קורונה

בימים אלו יותר מתמיד חשוב לרכוש גם הרחבה - ביטול או קיצור נסיעה עקב מצב רפואי במיוחד לנסיעות חו"ל בזמן המגיפה. הרחבה זו נותנת שקט נפשי וביטחון לאורך כל הדרך - לפני הנסיעה לחו"ל, במהלכה ועד החזרה לישראל.

סעיף זה מכסה אתכם במקרים של קיצור נסיעה או ביטול נסיעה במצב של מגיפה (הידבקות בנגיף הקורונה או בידוד), תהיו זכאים להחזר ההוצאות הנסיעה במידה ותצטרכו לבטל את הנסיעה שלכם מקרים הבאים:

• במידה ותצטרכו להיכנס לבידוד ב- 7 ימים שלפני הנסיעה תקבלו החזר כספי עבור כרטיסי הטיסה בלבד.

• כיסוי ביטוחי אם נדבקתם, כלומר יצאתם חיובים לנגיף הקורונה בבדיקת pcr שלפני הטיסה הלוך. תקבלו שיפוי בגין כרטיסי הטיסה, מלונות ועוד ועד לתקרה הנקובה בפוליסה.

• במידה ואושפזתם בחו"ל בגלל נגיף הקורונה, תקבלו שיפוי עבור הוצאות המלון בזמן האשפוז ועד לתקרה הנקובה בפוליסה.

• אם נדבקתם בנגיף בזמן הנסיעה, לפני הטיסה חזור לישראל והנסיעה מתארכת, תקבלו שיפוי על כל יום עבור הוצאות שהיה עד לתקרת הימים המכוסה בפוליסה. בנוסף כיסוי למלווה או לכל המשפחה הגרעינית בהתאם לתנאי הפוליסה.


שימו לב - הכיסוי משתנה בין החברות השונות ויש להתאים את הפוליסה עבורכם ובהתאם לאופי הנסיעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרחבות נוספות בתוספת תשלום בפוליסת ביטוח חו"ל

ניתן להרחיב את הפוליסה גם לכיסויים הבאים:

• הרחבה לכבודה - במקרה של אובדן או גניבה
• כיסוי לטלפון סלולרי - במקרה של גניבה
• הרחבה למצלמה - לגניבה בלבד
• ספורט אתגרי - כגון: טיול ג'יפים, קיאקים, רפטינג, בננות בים, צניחה חופשית וכדומה.
• ספורט תחרותי בחו"ל
• כיסוי למחשב נייד או טאבלט - גניבה בלבד
• ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור
• הרחבת הפוליסה לכסות היריון עד שבוע 32
• החמרה למצב רפואי קיים
• נזק או גניבה לאופניים בחו"ל

באיי שילד המרכז לביטוח נסיעות לחו"ל יתאימו לכם את הפוליסה הטובה ביותר בהתאם לאופי הנסיעה. באתר ishield ביטוח חו"ל ניתן לקבל פתרונות לכל סוגי הנסיעה ולמצבים רפואיים שונים (כיסוי החמרה רפואית). בנוסף באתר ניתן למצוא מידע רב על כל סוגי הביטוח השונים, מחופשה קצרה באירופה ועד לטיול ארוך אחרי צבא.

תוכלו להשוות בין חברות הביטוח ולרכוש את הביטוח המותאם ביותר עבורכם דרך כל חברות הביטוח הגדולות.

כמו כן, ניתן לפנות לאיי שילד ishield ביטוח חו"ל בכל ערוצי התקשורת השונים.

בנוסף תוכלו ליצור קשר דרך WhatsApp עם המוקד השירות ובכל שעה לגבי כל בעיה.

לרכישת ביטוח נסיעות לחצו כאן>>

טלפון: 074-7445060

WhatsApp: 052-8000122

איי שילד - Ishield המרכז לביטוח

בשיתוף איי שילד - Ishield
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully