וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לחגיגות סוף השנה?

בשיתוף באשר

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 13:21

בעוד זמן קצר ייפרד כל העולם משנת 2021 ונכניס את שנת 2022 עם הרבה ציפיות, תקוות וחגיגות. חגיגות הסילבסטר כבר מזמן הפכו חג כשלעצמן ואם יש סיבה למסיבה- אנחנו שם. בשנה שעברה חגגנו את סיום השנה האזרחית בין קירות ביתנו ויש תחושה שהשנה כולם רוצים לפצות על זה

מגש גבינות. באשר פרומז'רי,
מגש גבינות/באשר פרומז'רי

אז איך חוגגים את הסילבסטר לשנת 2022? הנה כמה אפשרויות:

1. הביתיים

זו שיטה שכבר כל העולם התנסה בה בשנה שעברה, אפשר לומר שבכפייה. אבל אלו שנהנים מהישיבה הביתית המשותפת עם האנשים הקרובים - זו הדרך המהנה ביותר עבורכם לחגוג את פתיחת השנה החדשה.

סלון מקושט וחמים, אווירה טובה, מוזיקת רקע כיפית, אנשים אהובים וכמובן כיבוד ושתייה. אז מה מגישים לאורחים? יש מגוון אפשרויות לפנק אותם בסטייל. האהוב עלינו ביותר הוא מגש הגבינות. כי מה הולך יותר טוב עם אלכוהול מגבינות? מגש גבינות שכולל מגוון גבינות קשות מוגשות לצד פירות עונתיים, ממרחים מגוונים, לחמים טריים, כמה קרקרים וכוס יין- יסדר לכם את הערב הכי קליל וקלאס של שנת 2021 רגע לפני שהיא נעלמת לכם. אם אתם לא מבינים גדולים בגבינות ואין לכם מושג איך להתחיל לבחור אותן, אל תתאמצו- יש מארזים לסילבסטר של מגשי גבינות מובחרות וטובות שמגיעים על כל המסביב וחוסכים לכם הרבה התעסקות מיותרת ככה שתוכלו להתמקד בכל שאר הארגון של הערב, למשל, משחקי חברה. יתרון: אין כמו בבית ואין על מגשי גבינות. חיסרון: עד שיש לנו הזדמנות לצאת להתאוורר?

2. החוגגים בגדול

אי אפשר בלי המסיבה הענקית והקלאסית, יוצאים לרחובות, מתלבשים בהתאם ומצטרפים למצעדים ולתהלוכות מלווי המוזיקה החזקה, מופע זיקוקים והמוני אנשים. מי שאוהב לחגוג בגדול, זו הדרך האידיאלית עבורו להרגיש את אווירת המסיבה העולמית רווית השמחה, הצבעוניות והאלכוהול. יתרון: לא הייתם במסיבה עד שלא הייתם בחגיגות הסילבסטר. חסרון: יותר מדי אנשים על קצת מדי מקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

3. הרוחניים

חגיגות הסילבסטר לא חייבות להיחגג בקול, יש הרבה אנשים שמתחברים למשמעות מאחורי סיומה של תקופה והתחלה של אחת חדשה. מה עושים בערב כזה? בעיקר חושבים: מה אנחנו רוצים להשיג בשנה הזו? על מה אנחנו אומרים תודה בשנה שחלפה? הסתכלות פנימית על מה היה ומה אנחנו רוצים שיהיה היא חוויה בפני עצמה, גם אלו שחוגגים לפי סעיף 1- מוזמנים לקחת כמה דקות שקטות ולחשוב על איך השנה החדשה שלהם הולכת להיראות. זה יכול לעשות את כל ההבדל. יתרון: הזדמנות לעצור לרגע, להודות על מה שהיה ולתכנן את מה שיהיה. חיסרון: אמרנו 'חגיגות' סילבסטר אז בואו נקליל.

לא משנה איך בחרתם לחגוג את הסילבסטר שלכם, בסוף הספירה לאחור, בשעה 00:00 כדאי שיהיה לכם פרטנר לנשיקת חצות. נשיקה של חגיגות, נשיקה רוחנית או נשיקה ביתית- זו החלטה שלכם. חג שמח וששנת 2022 תהיה מדהימה!

המאמר בחסות סוכנות פרסום STG

בשיתוף באשר
  • עוד באותו נושא:
  • סילבסטר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully