וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שהופכת עסקים וחברות לסיפור הצלחה עם לקוחות שעומדים בתור

בשיתוף צביה וילצ'יק

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 14:50

צביה וילצ'יק, מומחית מיתוג ושיווק, מובילה עסקים וחברות להפוך למותג נחשק, כזה שהלקוחות ישלמו לו כל מחיר. במפגש עם בעלי עסקים היא מלמדת כיצד כל בעל מקצוע יכול להפוך לאיש עסקים נחשק ומבוקש

צביה וילצ׳יק. יהודית הופמן,
״לקוחות מרגישים כל כך בטוח איתי וסומכים עליי בכל נושא״ צביה וילצ׳יק/יהודית הופמן

לפחות פעמיים בשבוע צביה וילצ'יק מוצאת את עצמה משועשעת, כשהיא מקבלת עוד הוכחה עד כמה העצות שלה למנכ"לים ולבעלי העסקים הרבים שעובדים איתה מדויקות. "אני בכלל עוסקת בתחום המיתוג האישי לבעלי עסקים וחברות", היא מספרת, "אבל לקוחות מרגישים כל כך בטוח איתי וסומכים עליי בכל נושא, שהם פונים אליי ומבקשים סיוע בבעיות זוגיות, בעניינים עם הילדים, או בבעיות אישיות כאלה ואחרות. אלה לא התחומים שלי, ובכל זאת פונים אליי מתוך מחשבה שאסייע להם מקצועית בתחומים הללו. זה ממחיש עד כמה החיבור האישי - המיתוג האישי - הוא חזק יותר מכל מוצר או ידע".

אז מה בעצם את אומרת?

"הבעיה הכי גדולה שחשים בעלי עסקים רבים זה התסכול הגדול מאי מיצוי הפוטנציאל שלהם. הפער שקיים בין היכולת המקצועית המעולה שלהם, לעובדה שיש להם הרבה פחות לקוחות ממה שבאמת ראוי שיהיו. זה קורה בגלל ש-80 אחוז מהבחירות של הלקוחות זה לא רק על פי המקצועיות, אלא על פי חיבור לעסק, לחברה, למותג. אנחנו נמצאים בעידן שבו אנחנו הפרזנטורים של העסק שלנו, ועלינו לשים את עצמנו בקדמת הבמה, כי בסופו של דבר עסקאות עושים אנשים עם אנשים. אתה צריך להיות ברשתות, לעשות סרטוני וידאו, לתקשר את הידע שלך, לדבר את המקצועיות שלך!"

לא לכל אחד קלה המחשבה להיות בפרונט.

"מסכימה. למכור מוצר, שירות, ניסיון, ידע - זה קל. למכור את עצמנו - זה הדבר הכי קשה. אנשים צריכים לעבור מהפך! שינוי במוח שיגרום להם לפעול אחרת. וזה מה שקורה בעבודה שלי עם בעלי העסקים. וחשוב לעבור את התהליך. גם אם היום יש לכם עבודה והכול עובד טוב, אין לדעת מתי זה יפסק. העולם משתנה ומתקדם בקצב מסחרר, ומי שינוח על זרי הדפנה ימצא עצמו במרדף להשיג לקוח ועוד לקוח. אני אגיד את זה יותר פשוט - אם אתה לא בצמיחה, אתה בגסיסה. מי שלא יעשה פעולות לפיתוח ההתקדמות האישית והעסקית לא יצליח עוד לאורך זמן, והקורונה היא רק דוגמה אחת שהוכיחה לנו זאת".

ומה עם פעולות השיווק המוּכּרות לנו?

"חשוב להבין שהפה לאוזן, או קמפיין בסיסי להשגת לידים, לא אפקטיביים יותר. היום אנשים לא יסגרו עסקה אם הם לא יעברו תהליך שיעזור להם לסמוך על בעל המקצוע או המותג שאתם מייצגים. העניין הוא לא למכור מוצר, אלא לייצר ערך מול הלקוח, שיגרום לו לשלם את מיטב כספו אצלך ולא אצל המתחרה. אגב, המתחרה יכול לקחת מחיר זהה לשלך או אפילו חצי מחיר ממך. אבל כשהלקוח בחר בך, כי הוא מרגיש את החיבור, את הערך ואת הצורך, המחיר לא רלוונטי עבורו ולא משחק תפקיד".

"תוך שנתיים הכנסות העסק עלו ב-320 אחוז"

צביה וילצ'יק מקיימת תוכניות ליווי, הרצאות, סדנאות וקורסים ומסייעת לבעלי עסקים וחברות להפוך עצמם למותגים מובילים בתחומם, ולהשיג לקוחות חדשים ללא מאמצים ותלאות. "כשאני פוגשת את המנהלים לראשונה אני רואה אותם כמו עכברים בכלוב, רצים סביב הזנב של עצמם, עם עסק די סטטי. אני עושה להם זום אאוט, מגלה להם דברים על העסק שלהם שהם לא זיהו בעצמם, ומעבירה אותם תהליך של מהפך".

ואיך מתבטא המהפך?

"פתאום אנשים שרדפו אחרי לקוחות, בוחרים את הלקוחות שלהם. הם גם בוחרים את מי הם לא רוצים כלקוחות. כן! אנחנו לא צריכים הרבה לקוחות וגם לא את כולם. רק את המדויקים עבורנו. הלקוחות שמבינים ומעריכים את העבודה שלנו, כאלה שמוכנים ומעוניינים לשלם את הסכום שאנחנו גובים. אני רוצה להבהיר דבר חשוב - המחיר שאנחנו דורשים עבור הידע או השירות שלנו לא קשור בלקוח, אלא בנו, בהערכה ובביטחון העצמי שלנו. אנחנו מקצועיים ושווים את הערך שהלקוח מקבל מאיתנו. נא לא לשכוח!"

היא מדביקה אנשים באנרגיות שלה. "בעל עסק הוא הקטר של הרכבת שצריך להוביל חברה ועובדים, וחייבים להטעין את הקטר באנרגיה, כי אז הכול נראה אחרת. אנשים מגיעים אליי לקורסים או לפגישות 'גמורים', ויוצאים נינג'ות. הם אומרים לי: 'אי אפשר להאמין מה עשית לנו בכמה שעות'. מנכ"ל של חברה גדולה כתב: 'המפגש איתך נתן לי מיקוד בעשייה שלי, בהתפתחות האישית ובהערכה העצמית שלי, ויצר לי בסיס לאופן בו אציג את עצמי בפני העולם. התחדדה אצלי ההבנה שלפני המוצר והשיווק, חשוב שאהיה שלם ואכיר באיכות שלי" וזה תהליך מרגש ועוצמתי שעד שלא עוברים אותו, לא מבינים אותו.

שרית פיינשטיין, מנכ"לית חברת דיור אינטריוס, שעברה תהליך ליווי עם צביה, מספרת: "זכיתי לליווי מסור, עם יחס אישי ואכפתי והתייחסות לכל בעיה ונושא שהעליתי. בנוסף, צביה וצוותה חשפו אותי לקהילה שלמה של אנשי מקצוע מהתחום שלי, שמגדילים את מעגל הביקוש לשירותים של החברה שלנו. למדתי כיצד להקפיץ את העסק בזכות התוכן. בשנה הראשונה לעבודה עם צביה העלינו את המכירות ב-60 אחוז. בשנה השנייה כבר הכפלנו את הסכום, כלומר לא 160, אלא גדלנו ב-320 אחוז".

וילצ'יק לא מפסיקה ליהנות מתוצאות ההצלחה הניכרות בשטח של לקוחותיה. "אני מקבלת הודעות על בסיס יומי - 'שינית לנו את החיים'. נכון שאני עובדת על הפן העסקי, אבל זה עוזר להם בזוגיות, במשפחה ובכל שאר תחומי החיים. התהליך שאני מציעה הוא לא זבנג וגמרנו, זה דרך חיים".

ה"מסיבה" שמקפיצה את הרווחים של העסקים

וילצ'יק, נשואה ואם לשלושה ילדים בוגרים, היא אישה מלאה במרץ, אנרג'ייזר, שמדברת בטון בוטח וסוחף. היא אחת שמושכת הרבה עניין בכל מקום אליו היא נכנסת, ויש לה אג'נדת חיים מאוד ברורה שהיא מיישמת, ושחשוב לה ללמד כל בעל עסק או מנכ"ל חברה שאותו היא מלווה - לייפסטייל כדרך חיים.

כדי לתאר אותה מתבקש להשתמש בביטוי "בים, באוויר וביבשה". אחד התחביבים הבולטים שלה הוא ספורט ימי הכולל גלישה וחתירה על רייס. היא חיה באוויר, ב"היי" תמידי על הצלחות ומרימה עסקים גבוה ולמעלה. ביבשה היא לא מוותרת על ישיבה קבועה עם בירה על הבר, וגם אחד הקלפים החזקים שלה שנוצר מהקשרים שיצרה במהלך שנים רבות של עבודה - מפגשי קהילה המונה כ-20 אלף מנהלים ובעלי עסקים, ומתמקדת הרבה בשילוב בין הביזנס ל-fun, מפגשים שמתבטאים אחר כך גם בקופה הרושמת המנופחת של כל אחד מהעסקים. "אני נהנית לשלב בין החיים לעבודה, מתוך אהבת החיים. המפגשים שלנו אינם מפגשי נטוורקינג רגילים, אלא יותר בקטע של 'הנה המסיבה מתחילה'. בעלי העסקים אומרים לי: 'לא יודע מה שמת לי בקפה, אני נכנס מת ויוצא טורבו'. אני מבעירה להם אש. אני מטמיעה לעצמי ולהם תודעת שפע. אף בעל עסק הוא לא בתחרות עם אף אחד. השחרור הזה יוצר שיתופי פעולה פוריים שמשמחים את כל הצדדים".

המפגשים הפוריים המרושתים שהיא מקיימת הולידו את הכינוי שזכתה לו: "אמא עסקית". היא מחייכת: "אתה יכול לראות במפגשים כיצד כולם מפרגנים אחד לשני, עוזרים, ויוצרים שיתופי פעולה. אני רואה את התודעה של עסקים שעבדתי איתם שהשתנתה. איפה הם היו לפני שנתיים-שלוש, ואיפה הם היום. שיווק זה לנהל מערכות יחסים עם כמה שיותר אנשים. וכשזה קורה זה כיף גדול ומתבטא גם ברווחים בסוף החודש. הלקוחות שלי מחכים למפגשים, וכל הזמן שואלים 'מתי המפגש הבא?'. הם עוברים טרנספורמציה ומגיעים להבנה כיצד לנצל את הכלים של העידן החדש לטובת מינוף ומגנוט העסקים שלהם.

"אני אגלה לך סוד: גם לי לא היו אנרגיות כאלה בעיסוקים שלי בעבר. האנרגיות באות כשאתה נמצא במקום המדויק שלך. היום אני יכולה לעבוד מ-8 בבוקר עד 12 בלילה מבלי להרגיש. ובאופן לא מפתיע, זה קורה לכל אחד מהאנשים שאני נוגעת בהם".

וילצ'יק באחת מהסנדאות שהיא מעבירה. יהודית הופמן,
וילצ'יק באחת מהסנדאות שהיא מעבירה/יהודית הופמן

"הבנתי שכשאתה מותג, הלקוחות רוצים אותך"

מעניין לגלות שוילצ'יק, אישה שהיא הר געש, והצלחה גדולה ובולטת ברשתות החברתיות, כמעט פספסה בעצמה את ההזדמנות להיות "סלבריטאית" בעולם העסקים. היא הייתה עשר שנים בעלת משרד לעיצוב פנים יחד עם שותף. סיפור קטן ומקרי יצר את התפנית בקריירה שלה.

"לקוחה שבעלה ניהל עיתון מקומי באזור מגוריי הציעה לי לכתוב טור בתחום שלי. אמרתי לה: 'אני לא יודעת לכתוב', וסירבתי. אחרי זה חשבתי על זה, למה שזה יהיה מחסום? מקסימום אכתוב בסיוע של בעלת מקצוע. חזרתי אליה בערב, ומפה לשם זה התממש. ואז יוצא העיתון, וזה ריגש אותי. פרסמתי בפייסבוק, ואז למדתי כיצד לתפעל ניוזלטר ושלחתי לכל אנשי הקשר שלי, והתעוררו דברים. לקוחות עבר התקשרו והזמינו עבודות, וגם אחד מהם הציע לי להיות שותפה בפורטל שבו נחשפתי לעולם של קהילות, שיווק, מיתוג ומכירות. כשהוא הציע לי אמרתי לו שאין לי מושג בזה. היו לו מועמדות מתאימות ממני, אך הוא בחר בי, והסביר שזה בגלל האש בעיניים. כלומר הוא בחר בי כשותפה, מבלי שמשנה לו מה הידע שלי".

העיסוק הישיר בעולמות השיווק והמיתוג סייעו לה להבין כיצד היכולות האישיות שלה מסייעות לקדם עסקים וחברות וליצור חיבורים בין אנשים שמובילים להצלחות עסקיות. "הכרתי בערך שלי ובמה שאני יכולה לתת. הבנתי שאם אהיה מותג, אנשים ירצו אותי, יתחברו אליי, וישלמו כסף למותג, ללא הצורך 'לרדוף' אחרי לקוחות. וזה מה שאני מלמדת". עם התובנה הזאת עזבה את עסקי העיצוב ומאז היא מתמקדת בתחום שמתלבש עליה כמו כפפה ליד.

ניכר שחשוב לך שיידעו שלא נולדת במקום של "הפרזנטורית".

"נכון, לא נולדתי מצליחנית. מאוד רציתי להיות מצליחנית, ועוד בשלב החלום הבנתי - מחויבות לתהליך היא חלק גדול מהדרך למצליחנות. הייתי אישה שלא סגרה את החודש. היום יש לי משרד וכיתה ועובדות. היה בי רעב, וכשאני רוצה משהו אני לוקחת אותו כפרויקט. את הבעל שלי לקחתי כפרויקט. את המשקל - ירדתי 45 קילו, ואת ההצלחה העסקית גם לקחתי כפרויקט. עשיתי כל מה שצריך כדי להצליח, גם כשלא היה מאיפה לשלם. הקפתי את עצמי במנטורים, באנשי מקצוע שיכוונו את דרכי, הבנתי שזו השקעה שתעזור לי לצמוח ואני אחזיר אותה לעצמי".

גם לך היו חששות לשים את עצמך בפרונט, כפרזנטורית?

"כל הזמן היו חששות. גם במקום של דימוי עצמי, במיוחד כמי שירדה במשקל. חששות שיגידו שמנה, שיגידו משעממת, שיגידו לא רלוונטית. אבל אז הבנתי - מה אכפת לי שמישהו בינוני הוציא עליי את התסכולים שלו? החלטתי שמפתחים חוסן מנטלי, והמוח נעול הרמטית על המטרה, וכל רעשי הרקע לא רלוונטיים עבורי. השמיים לא הגבול, לא עבורי ולא עבור הלקוחות, ואני מעיפה אותם למקומות מרגשים".

אג'נדת החיים המאוד ברורה של וילצ׳יק. יהודית הופמן,
״לייפסטייל כדרך חיים״ - אג'נדת החיים המאוד ברורה של וילצ׳יק/יהודית הופמן

"הכלים של צביה" במסגרת פגישה אישית וממוקדת

במסגרת שירות הדגל שלה, וילצ'יק מקיימת תוכנית ליווי צמודה ומוקפדת לחברות ועסקים, במהלכה היא מלווה אותם במשך חודשים ואפילו שנים. "פעם אחר פעם העסקים מחדשים את תכנית הליווי לשנה נוספת, ועוד אחת, גם אחרי שסיימנו את תקופת הליווי. ולמרות שהסכומים בתהליכי ליווי אישיים הם גבוהים מאוד, בסוף מה שמעניין את הלקוח זה לא מה שהוא משלם, אלא מה יוצא לו מזה. בשורה תחתונה קיים הבדל עצום בין מנהל שמגיע לעסק שלו כשהוא גמור ועייף ואין לו כוח להניע תהליכים בחברה, לבין מנהלים שמגיעים 'אריות' עם ים של אנרגיה", היא אומרת בגאווה ותוך הכרה עצמית. "אני מלמדת אותם לעבור תהליך של שינוי, של מהפך. התוצאות מובטחות למי שמתחייב לתהליך. אין לי לקוח לא מרוצה!"

במהלך השנים ליוותה אנשי עסקים רבים שהפכו להיות חלק מקהילת המצליחנים שהיא מנהלת. כחלק משירות הליווי האקסקלוסיבי שלה, חשוב לה להבין מראש שבעלי החברות והמנהלים שמגיעים אליה מוכנים להתמסר לתהליך החשוב, להשקיע ולעבוד, כדי לראות תוצאות.

בגלל שהיא יודעת שלא כל עסק וחברה יכולים להרשות לעצמם את שירות הליווי שלה, היא מקיימת פגישה אישית למיקוד אסטרטגיה שיווקית לעסק במחיר נגיש, במסגרתה ניתן לקבל כלים מהותיים להצלחה. לעיתים הפגישה משמשת כרקע והיכרות לבעלי העסקים, שמקבלים "תיאבון" וממשיכים איתה לליווי ממושך.

למי מומלץ לפנות לגבי פגישה אישית או ליווי?

"לבעלי עסקים מכל התחומים, שמדגדג להם להבעיר את האש בעצמם ולהקפיץ את התוצאות בעסק. אתם טובים במה שאתם עושים? חשוב שכמה שיותר אנשים יבינו זאת! נשמע מפחיד לצאת לאור? חבל שאתם נותנים לכל הרעשים הפנימיים והחסמים הרגשיים לעצור אתכם מלהגיע לשלב הבא בעסק ובחיים שלכם. תלמדו איך לצאת החוצה ולהזניק את עצמכם לעולם מלא בהזדמנויות".

למי מתאימה הפגישה איתך?

"לבעלי עסקים חברות וארגונים, שמבינים שכדי להצליח בעידן הנוכחי הם מוכנים להשקיע זמן אנרגיה וכסף בעצמם ובעסק שלהם. ההצלחה מובטחת למי שיפעל על פי השיטה שלי ואני כאן כדי לעזור להם להצליח ולגרום לזה לקרות".

השירות כולל: פגישת היכרות עם בעל העסק, המוצרים והשירותים, ואיסוף מידע על כל הפרמטרים החשובים לקידום העסק. ניתוח ועיבוד נתונים, וקבלת מסמך אסטרטגיה אישי שהכינה צביה - כיצד להפוך למותג מנצח.

צביה: "אני רוצה לסייע לעסקים להפוך למותג מצליח ופורץ דרך בתחומם. הפגישה במחיר נגיש, ולכן אני מציעה הזדמנות לבעלי עסקים וחברות להכיר אותי ולקבל את השיטה להצלחה בעידן החדש גם למי שלא יכול להרשות לעצמו את שירות תהליך הליווי המלא שלי. מוזמנים להירשם. אני כאן להעיף אתכם ולעלות שלב. השיטה שלי עובדת 100 אחוז, ואני רק צריכה שיתוף פעולה. מי שמתחייב לתהליך ומיישם - התהליך עובד".

למידע נוסף ולקביעת פגישה אישית עם צביה וילצ'יק השאירו פרטים בטופס. מהרו להירשם ולהרים את העסק שלכם גבוה יותר:

בשיתוף צביה וילצ'יק
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully