וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת נעילה חכמה לבית - קלות, נוחות וביטחון בחיי היום יום

בשיטוף סמארטליק

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 11:09

הטכנולוגיות מתפתחות בקצב מטורף, אך השאלה היא איך אנו יכולים ליהנות מזה בחיי היום יום. כיצד הן יכולות לבוא לידי ביטוי במוצרים שימושים בבית? מערכות נעילה חכמה הן דוגמה טובה לשילוב של טכנולוגיה מתקדמת במוצר ביתי המביא לשינוי משמעותי בחיי היום יום

מצלמת אבטחה. ShutterStock
מצלמת אבטחה/ShutterStock

הטכנולוגיה המתקדמת מתכנסת אל תוך מוצר קל ופשוט - גם להתקנה וגם לשימוש. מוצר המספק לכם נוחות בחיי היום יום לצד ביטחון אל מול האיומים והסכנות שיכולות להתדפק על דלתות ביתכם. את זה ניתן להשיג באמצעות מערכת נעילה חכמה המשולבת עם פעמון חכם.

בעזרת מערכת נעילה חכמה תוכלו תמיד לדעת מי נמצא בצד השני של הדלת ולהחליט האם לפתוח את הדלת. המערכת כוללת מצלמה 1080P המאפשרת לכם לראות ולתקשר בזמן אמת עם מי שנמצא בצד השני של הדלת באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד. המשמעות של זה היא שאתם יכולים לראות מי עומד לדלת ולתקשר איתו גם מבלי לקום ולגשת לדלת - אתם אפילו לא צריכים להיות בבית!

ביטחון בחיי היום יום

מערכת נעילה חכמה היא דבר נוח, אך מדובר בהרבה יותר מנוחות. מערכת נעילה חכמה היא ממש שומר העומד בכניסה לבית שלכם. המערכת מתעדת את כל מי שעומד בצד השני של הדלת ושומרת את סרטי הווידאו והתמונות בענן. לפעמים זה בסך הכל השכנה שרוצה לעדכן אתכם ברכילות עסיסית או לבקש כוס סוכר. אבל אולי זהו נוכל המתחזה לעובד של חברת החשמל או פורץ המתעסק לכם במנעול. אף פעם אין לדעת.

מערכת נעילה חכמה פועלת באופן אוטומטי; היא אינה מחכה שמישהו יצלצל בפעמון - כאשר מישהו עומד ליד הדלת היא מייד מתעדת את המקרה ושומרת בענן. המערכת יכולה לזהות תנועה עד מרחק של 5 מטר מהדלת ויש לה זווית צילום רחבה של 166 מעלות. כך תוכלו לראות כל אחד, בין אם זו השכנה או מישהו מוכר ובין אם זה גנב ערמומי.

כאשר גרים לבד או שיש בבית ילדים או קשישים, אתם יכולים להיות קרבן למעשי נוכלות ופשע. זהו פשוט מוצר חובה. כך תוכלו לתת ביטחון למשפחתכם ורכושכם. בהתחשב בכך שכל שעה נפרץ בית בישראל, אתם לא יכולים להישאר חסרי הגנה.

המערכת גם נותנת מענה לבעיות שונות בהן אתם עשויים להיתקל בחיי היום יום. למשל כאשר הילדים שלכם הולכים לבית הספר אתם תמיד חוששים שהם יאבדו את המפתח. או כאשר העוזרת מגיעה ואינכם רוצים להעניק לה מפתח משלה, בעזרת מנעול חכם ניתן לאפשר להם להיכנס הביתה ללא צורך במפתח. זה מתאים גם בתור פתרון לכל אורח שתרצו לתת לו להיכנס.

מערכת ISAFE של סמארטליקס

בשוק ישנן מערכות נעילה חכמות של יצרנים שונים. רובן מציעות תכונות דומות אך במערכת נעילה חכמה לבית של ISAFE המשלבת פעמון חכם מצאנו שני יתרונות משמעותיים המבדילים אותה ממערכות אחרות.

היתרון הראשון הוא שמערכת זו שומרת את הווידאו בענן, כלומר ברשת האינטרנט. כך אתם יכולים ליהנות מגישה מרחוק וגם להיות בטוחים שתמיד התמונות נשמרות. ישנן מערכות השומרות את התמונות רק על כרטיס זיכרון מקומי, עליהן איננו ממליצים. מערכות שכאלו אינן מעניקות פתרון טוב מכיוון שהגנב יכול לגנוב את כרטיס הזיכרון.

היתרון השני הוא שמערכת זו מעניקה שירותי ענן בחינם. זהו יתרון משמעותי לעומת מערכות אחרות בהן אתם צריכים לשלם תשלום חודשי על מנת ליהנות משירותי הענן.

התקנת המערכת היא פשוטה ומהירה ואינה דורשת תשתיות מיוחדות. חברת סמארטליקס מציעה שירותי התקנה בכל רחבי הארץ.

בשיטוף סמארטליק
  • עוד באותו נושא:
  • מנעולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully