וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

YDM מקדימה את כולם - מערך משלוחים 360 לאתרי איקומרס

בשיתוף YDM

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 14:21

חברות שליחויות המספקות הזמנות לבית ולמשרד קיימות שנים, אבל כמה סבבים של סגרים שהתרחשו בעקבות מגיפה עולמית הוכיחו שהצרכן הישראלי לא יוותר על רכישות וקניות באונליין. כאן ענף השליחויות נכנס לפעולה, ובזכותם, לקבל הזמנות מהיום למחר בנוחות מקסימאלית - זה אפשרי!

YDM. קבוצת גונסלס,
YDM/קבוצת גונסלס

איציק אסייג, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת YDM, מסביר כי מערך משלוחים מקצועי הוא שירות הכרחי עבור חברות מסחר המשלחות מוצרים והאתגר האמיתי של כל בעל עסק בישראל הוא לקבל תחת קורת גג אחת מגוון שירותי משלוחים והפצה המאפשרים לו להוזיל את עלויות התפעול תוך התייעלות המערכת ושקיפות מוחלטת בכל נתוני השילוח.

בשוק כה תחרותי, מה מייחד אתכם?

"חברת YDM פועלת מזה 20 שנה ומתמחה בשירותי B2C ללא נגיעה כלל בשירותי B2B. המשמעות - מתן שירות מקצועי רק עבור חברות מסחר המשלחות מוצרים למגזר הפרטי.

"בתקופת הקורונה, חברות שילוח המתמחות ב-B2B החלו להעניק גם שירותי B2C כיוון שעסקים לא תפקדו כראוי, החנויות והקניונים נסגרו והן רצו לשמור על ריווחיות העסק שלהם. מה שהוביל ללקיחת אחריות גדולה מדי, חוסר מקצועיות ובסופו של יום לפגיעה בתדמית לקוחותיהם.

"מה שמייחד אותנו בתחום, זה המעמד שלנו כחברת משלוחים אמינה לצורכי B2C בלבד, המציעה שירות מותאם ומדויק ללקוח הדוגל בשירות לקוחות אנושי, מסור ואדיב ובמקצוענות ללא דופי."

איך החברה שלכם מוזילה עלויות לחברות העובדות איתכם?

"החברה שלנו מציעה לבעלי אתרי איקומרס שתי שיטות שילוח מוצלחות המסייעות בידם לחסוך עלויות; שיטה אחת היא השיטה המסורתית והמוכרת - שליח המגיע עד בית הלקוח ומוסר לו באופן אישי את המשלוח. השיטה השניה והחדשנית יותר היא שילוח החבילות לנקודות איסוף, כאשר אפשרות זו מוזילה את העלויות לבעל העסק באופן משמעותי. יש לנו כ-700 נקודות איסוף ברחבי הארץ המאפשרות למבצע ההזמנה לקפוץ לנקודת האיסוף הקרובה לביתו ולאסוף את המשלוח הממתין לו שם. שתי האפשרויות הללו מכסות את הלקוח העסקי בתעריפים משתלמים במיוחד."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

האם אחרי פתיחת החנויות והקניונים אתם מזהים ירידה בביקוש לשירות הייחודי שלכם?

"אי אפשר לומר שישנה ירידה אלא שחזרנו לימים בהם ההתנהלות שגרתית. החנויות פתוחות וגם אתרי האינטרנט. בתקופת הקורונה, גם אנשים שלא נהגו להזמין מוצרים אונליין נחשפו לאפשרות והחלו להשתמש בה. מעבר לכך, החברות שאנו מספקים להם שירות מעדיפות לחזק את מערך מכירות האונליין שלהם על פני העסקה של עובדים, אחזקת חנויות ושליחים שכירים והתוצאה של שני המשתנים הללו היא שאנו ממשיכים לספק שירותי משלוחים לכל רחבי הארץ."

YDM. קבוצת גונסלס,
YDM/קבוצת גונסלס

היום כשיש המון חברות משלוחים והפצה מתחרות, למה כדאי לבחור דווקא ב-YDM?

"יש הרבה סיבות לכך אבל העיקרית שבהן היא שאנחנו החברה היחידה במדינה שמספקת שירות לקוחות אנושי על ידי נותני שירות מקצועיים. יש לנו וואטסאפ עסקי המעניק מענה אנושי ולא בוט ואנחנו מנוסים בפתרון בעיות והתמודדות עם צרכי הלקוחות. השליחים שלנו ותיקים מאוד ומלווים את החברה שנים בעוד שברוב החברות מדובר בקבלני משנה עצמאיים שאינם מחוייבים לא ללקוח ולא לחברת המשלוחים ולכן המון דברים נופלים בין הכסאות ומי שמשלם את המחיר הוא הלקוח ותדמיתו שנפגעת. אנחנו מספקים שירות בפריסה ארצית ויש לנו מרכזים לוגיסטיים מהצפון ועד הדרום. אנחנו מתמחים במתן שירות גם לאזורי קיצון כמו יהודה ושומרון, כפרים ערביים, קיבוצים ועוד, שחברות אחרות לא תמיד מספקות בהם שירות וגם אם כן, זה בתוספת תשלום. אצלנו האזורים האלה אינם בתוספת תשלום, מלבד אילת, ים המלח ואזור הערבה.

"נוסף על כך, יש לנו מערכת BI מתקדמת, באמצעותה אנו יכולים לאפשר ללקוח לראות בכל רגע נתון את אזורי השילוח שלו, להציג את נתוני השילוח וההפצה המלאים של העסק שלו ובכך אנו מאפשרים לו לנתח את הפעילות העסקית, להסיק מסקנות ולהתפתח באופן תמידי."

מה קורה אם משלוח נפגם או אבד?

"קודם כל, אנחנו כמעט ולא מאבדים משלוחים וגם אם באופן נדיר מקרה כזה קורה, הלקוח מבוטח. הביטוח כלול בתוך החבילה שהוא רוכש מאתנו, ויש לו גם אופציה לרכוש חבילה עם הרחבות בתשלום חודשי נוסף. זה מתאים ללקוחות המשלחים מוצרים יקרי ערך."

לסיכום, אילו טיפים תוכל לתת לבעל עסק שחושב לגייס חברת משלוחים?

"ראשית, ודאו כי לחברת המשלוחים ישנן המלצות מוכחות מלקוחות גדולים ומוכרים במשק וכי היא יודעת להתמודד עם החודשים העמוסים בשנה ללא תקלות. לאחר מכן, ודאו כי החברה מחזיקה צי נהגים ורכבים בבעלותה. מבחינת המחיר, לעולם אל תבחרו חברת משלוחים בעקבות מחירים זולים.

"מדובר בעסק תפעולי מורכב מאוד המצריך המון משאבים, טכנולוגיות יקרות המאפשרות ניהול ומעקב נוחים ועובדים נאמנים, שירותיים ומקצועיים המסוגלים לבצע את העבודה.
דווקא פה, אין מה לחסוך בכסף, עדיף לחסוך בזמן, כיוון שבסופו של יום זמן = כסף."

רוצים לקבל מידע נוסף? היכנסו לאתר YDM

בשיתוף YDM
  • עוד באותו נושא:
  • שליחויות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully