וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינה יפהפייה במינימום תחזוקה? קבלו 5 טיפים להצלחה

בשיתוף שירת העשבים

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 9:48

בונים גינה או משדרגים את גינת ביתכם? צפוי לכם פרויקט מרתק שידרוש מכם לקבל החלטות עיצוביות ופרקטיות בנוגע לתמהיל העצים והצמחים, התאורה, חיפוי הקרקע, ההשקיה וכמובן סוג המדשאה. הטיפים הבאים יעזרו לכם לעשות זאת נכון וליהנות מגינה יפהפייה, חסכונית וקלה לתחזוקה

התקנת דשא סינטטי על ידי שירת העשבים. שירת העשבים,
התקנת דשא סינטטי על ידי שירת העשבים/שירת העשבים

1. דשא סינטטי - הפתרון המוביל בחיסכון כספי ובתחזוקה

הדשא הסינטטי זוכה בשנים האחרונות להצלחה רבה בקרב בעלי גינות. הוא נוח לתחזוקה ומתאים מאוד לגינות קטנות, או לגינות שבהן הדשא הטבעי אינו יכול לשגשג כתוצאה מהיעדר אור או שמש. עלות הדשא הסינטטי והכנת התשתית עבורו אומנם גבוהות מעט מהדשא הטבעי, אך תוחלת החיים הארוכה שלו והיעדר הצורך בתחזוקה, דישון, טיפול במזיקים, כיסוח והשקיה, הופכים אותו לפתרון אטרקטיבי וחסכוני במיוחד.

הדשא הסינטטי האיכותי, כמו זה של חברת שירת העשבים, מהמובילות בישראל בשיווק דשא סינטטי, נעים לדריכה, קל לניקוי ולשאיבה, מנקז ביעילות את מי הגשמים בזכות המצע המונח תחתיו ואינו סובל מעשביה, הודות ליריעת הפלריג עליה הוא מונח. כמו כן, אם יש לכם ידיים טובות וזמן, תוכלו לקבל הדרכה ללא תשלום, להתקין את הדשא הסינטטי בעצמכם ולחסוך כ-50% ממחיר הדשא הסינטטי!

2. צמחיה נכונה לתחזוקה קלה

כל בעל גינה יודע שפעולת הגיזום היא מטלה שאינה נגמרת. לכן, כדי שתיהנו מגינה עם הוצאות תחזוקה מינימליות, חשוב להתאים את סוג הצמחייה לאזור הגיאוגרפי, לסוג האדמה, ולרמת החשיפה לאור ולשמש בגינה ולהעדיף צמחים בעלי קצב צמיחה איטי. כמו כן רצוי לשלב סוגי צמחיה שונים, בעלי גוונים ירוקים שונים שיוסיפו צבע לגינה, גם בעונות בהן הפריחה מצומצמת.

3. מערכת השקיה - חיסכון לאורך זמן

מערכת השקיה איכותית אשר מונחת כתשתית בשלב תכנון והקמת הגינה, או מוטמנת בגינה קיימת, תחזיר את ההשקעה מאוד מהר. הצמחים והעצים בגינה יקבלו את כמות המים שדרושה להם ולא מעבר לכך והגינה תיראה במיטבה לאורך כל עונות השנה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חצר מעוצבת. שירת העשבים,
חצר מעוצבת/שירת העשבים

4. חיפויי קרקע לאדמה לחה ופורייה במינימום תחזוקה

במדינה חמה כמו ישראל, חיפויי הקרקע מסייעים לשמירת הלחות והחיוניות של אדמת הגינה. חלוקי נחל, שבבי עץ וטוף יאפשרו לכם ליהנות ממראה אסתטי בכל פינה בגינה. כמו כן ניתן להשתמש באבני מדרך מאבן טבעית פרוסה, ליצירת שבילים פסטורליים ומעברים שייצרו חיבור והמשכיות בין חלקי הגינה.

5. תאורת גינה - תכנון חכם לחיסכון בחשמל

כשהשמש שוקעת, תאורה חכמה ונכונה תהפוך את הגינה למקום מרהיב ומזמין. לכן, אם אתם נמצאים בשלב תכנון הגינה, הכינו מראש נקודות חשמל ברחבי הגינה. בתכנון תאורת הגינה חשוב להשאיר מעט מסתורין ועניין ולא להאיר את כל חלקי הגינה באופן אחיד.

התאימו את סוג גופי התאורה למטרת ההארה: החל מתאורה נקודתית לאזור האירוח, דרך תאורת אווירה בשבילים ותאורה שקועה במשטחי ריצוף ודק ועד תאורת ספוטים דקורטיבית להארת העצים ופנסי הצפה חזקים הנדלקים אוטומטית באמצעות חיישן קרבה. רצוי לבחור בגוון תאורת גינה צהבהב וחם שמחמיא לירוק של הגינה ולשלב, היכן שאפשר, תאורה סולארית לחיסכון בחשמל.

למידע נוסף על התקנת דשא סינטטי בגינה

ולטיפים נוספים לתכנון הגינה שלכם לחצו כאן

בשיתוף שירת העשבים
  • עוד באותו נושא:
  • גינה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully