וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה נס (קפה): המוצר המהפכני שכבש את ישראל ומסייע לירידה במשקל

בשיתוף CoffeeGo

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 11:31

המוצר המהפכני - נס קפה CoffeeGo - טעים ואיכותי, עשוי מחומרים טבעיים בלבד, גורם לתחושת שובע מתמשכת והוכח מחקרית כמסייע להרזיה. והתוצאות? מדהימות

חנוכה מאחורינו וזה הזמן בו מתחילים לחשוב על איך להוריד את הקלוריות של כל הסופגניות והספינג'ים שאכלנו השנה. לא נגלה לכן את אמריקה כשנגיד שתזונה נכונה, אימוני כושר ואורח חיים בריא ידועים ביתרונותיהם הגדולים, אך מה עושים עם תחושת רעב והחשק למתוק ופחמימות פשוטות שתוקפים אותנו מדי לילה, שלא מאפשרים לנו לשמור על צריכת קלוריות נמוכה? כאן נכנס לתמונה המוצר המהפכני - נס קפה CoffeeGo טעים ואיכותי, עשוי מחומרים טבעיים בלבד, אשר גורם לתחושת שובע מתמשכת והוכח מחקרית כמסייע להרזיה. מאות ישראליות כבר התמכרו לקפה החדש והתוצאות? מדהימות.

CoffeeGo. CoffeeGo,
לשתות ולרדת במשקל - בלי מאמץ ותוך הנאה/CoffeeGo

טעים, טבעי, בריא ובטוח

קפה נמס CoffeeGo, מהווה את המוצר היעיל והמומלץ ביותר בתחום הדיאטה ומוביל כיום בשוק תוספי תזונה המסייעים להרזיה וירידה במשקל.

האבקה מכילה תוספים וסיבים תזונתיים טבעיים כגון גואר גאם, קונג'אק גלוקומנאן, תמצית קליפת פרי גרסיניה קמבוג'יה וזרעי קפה ירוק החיוניים לתפקודה התקין של מערכת העיכול, אשר תורמים לפעילות מעיים סדירה והגברת חילוף החומרים בגוף, יצירת תחושת שובע, סיוע לתהליך שריפת שומן בגוף ומניעת ספיגת שומנים בגוף וכן בהורדת הכולסטרול ועצירת התיאבון.

המוצר מיוצר במפעל א.מ.ב, אשר נמצא בפיקוח משרד הבריאות ומאושר לייצור תוספי תזונה. הוא עשוי חומרים טבעיים בלבד, בעל כשרות ורכיביו נמצאו בטוחים ומאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות.

CoffeeGo. CoffeeGo,
שילוב של טעם ובריאות/CoffeeGo

נבדק מדעית והוכח כמסייע להפחתת משקל

על פי המחקר, אשר בוצע על ידי ד"ר יהושע מאור (מומחה לפרמקולוגיה, טוקסטולוגיה ורגולציה של תרופות ותוספי תזונה) שבחן את הפעילות הביולוגית של רכיבי המוצר והשפעתו על תהליכי הרזייה, אלו הן המסקנות:
● תמצית קליפת פרי גרסיניה קמבוג'יה (צמח שמקורו בדרום מזרח אסיה והודו) נמצאת בשימוש נפוץ בתוספי תזונה ולה השפעה ניכרת על הפחתת תיאבון, עיכוב תהליכי אגירת שומן ועידוד ירידה במשקל.

● גואר גאם (רב סוכר המופק מפולי שעועית הגואר) בעל תכולת סיבים תזונתיים גבוהה וערך קלורי נמוך. נטילת תוסף זה משפרת את תפקוד מערכת העיכול והמעיים, מורידה את רמת השומנים בדם, מפחיתה רמת כולסטרול בדם ובכך מסייעת במניעת מחלות לב וכלי דם וכן מסייעת להפחתת התיאבון.

● קונג'אק גלוקומנאן (צמח ממשפחת הלופיים הנפוץ באסיה) מהווה מקור לסיבים תזונתיים. שילובו בתזונה יומיומית משפרת ומזרזת את תהליכי עיכול, משפרת מדדים המשפיעים על משקל הגוף והפרעות מטבוליות, מפחיתה את רמת הכולסטרול, הסוכרים והשומנים בדם וכן נוגד דלקות בגוף.

● תמצית קפה ירוק (המופקת ממיצוי פולי קפה ירוק טרם תהליך קלייה) עשירה בנוגדי חמצון חזקים. שילובה בתזונה מפחית רמת סוכרים בדם, שיפור במדדי השמנה ותומך בפעילות התקינה של הכבד.

מהמחקר שנערך עולה כי שילוב תוספי תזונה אלו, יחד עם אבקת קפה נמס יוצרים משקה קפה במרקם עשיר וטעים וצפויים להעניק השפעה משולבת וחזקה יותר, מאשר כל רכיב בנפרד ולתרום לתהליך ירידה במשקל, תחושת שובע ושריפת שומן.

CoffeeGo. CoffeeGo,
הוכח מדעית כמסייע לירידה במשקל/CoffeeGo

תהליך ליווי וייעוץ תזונתי צמוד

חברת מי בודי מרקט, המשווקת את המוצר מזה שנה וחצי, מעניקה ליווי ותמיכה לאורך כל הדרך.
המוצר מגיע עם הסבר מפורט לשימוש בקפה (כפית אחת פעמיים ביום, לפני ארוחת בוקר ולפני הארוחה העיקרית בתוספת חלב אחוז 1) וכן נציגה מטעם החברה יוצרת קשר טלפוני ביום הגעת המשלוח.
מול הנציגה ניתן לוודא שימוש בסוגי חלב אחרים שלא מצוינים בהוראות השימוש וכן לבנות תפריט תזונה ותוכנית אימוני כושר מול תזונאית מוסמכת לשיפור והגברת תוצאות הפורמולה.

CoffeeGo. CoffeeGo,
ליווי מקצועי של תזונאית לאורך כל הדרך/CoffeeGo

לסיכום, מדובר בפורמולה המיוצרת במפעל בעל רישיון מטעם משרד הבריאות ותקן GMP אשר מפחיתה חשק לסוכרים ופחמימות, יוצרת תחושת שובע ודיכוי תיאבון ומסייעת בתהליכי הרזייה וירידה במשקל.
לפרטים נוספים בקרו באינסטגרם\פייסבוק או שלחו הודעה בוואטסאפ.

בשיתוף CoffeeGo
  • עוד באותו נושא:
  • קפה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully