וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל אחד יכול להיכנס לתחום הנדל"ן בארה"ב ולהרוויח פי 3 תשואה מאשר בארץ"

בשיתוף חן גולדשטיין

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 13:14

חן גולדשטיין הוא המנטור המוכר בישראל לתחום השקעות נדל"ן בארה"ב. תוכנית הליווי שלו מכשירה ישראלים להשקעה בתחום ומנגישה להם עולם חדש, מרתק ורווחי במיוחד

חן גולדשטיין, בן 45 מר"ג, נשוי פלוס 2. אם נתקלתם בעבר בשמו, כנראה ששמעתם על השיטה הייחודית שלו להנגיש את תחום השקעות הנדל"ן בארה"ב לישראלים רבים. תלמידיו ממליצים עליו בחום ולמערכת שלנו הגיעו עדויות רבות שעניינו אותנו מספיק כדי שנבצע כתבה אודותיו.

גולדשטיין עוסק ביזמות נדל"ן בפלורידה, ארה"ב באופן מלא ומנהל במקביל תוכנית ליווי ללימודי תחום הנדל"ן בארה"ב. התוכנית שלו קרויה "מגלים את אמריקה" ומשלבת לימודים מוקלטים והרבה שעות של אחד על אחד. גולדשטיין חולם להכשיר מאות משקיעי ויזמי נדל"ן ולבסס איתם צוות גדול וחכם למען השקעות גדולות בנדל"ן האמריקני.

רבים מתלמידי התוכנית כבר עושים בעצמם עסקאות נדל"ן בארה"ב. הוא מצידו מרבה לתמוך, ללוות ואף נכנס לעסקאות שתלמידיו יוזמים. בפגישה איתו נוצרת אווירה טובה. אפשר מיד להרגיש כי מדובר באדם מנוסה, מקצועי ואמין. הוא לא מפעיל לחץ, לא חושש לנקוב בעובדות ומספרים אמיתיים ומתעכב אף על מקרים בהם הצליח פחות, בגילוי לב מרשים. הוא קודם כל בן אדם ואחרי זה איש עסקים. לדבריו, כל אחד יכול לעסוק בנדל"ן בארה"ב.

חן גולדשטיין, בסיור האחרון שלו בארה"ב. יח"צ,
"אני מחפש רק משקיעים חכמים". גולדשטיין/יח"צ

הוא מרחיב: "מי שמוכן להשקיע מספר חודשים בלימוד התחום יגלה שזה יותר קל ופחות מסוכן ממה שחושבים. אני מלמד אנשים שמשנים קריירה ומחפשים מקצוע מעניין, מאתגר ורווחי ואת אלה שמחפשים להרוויח בצורה פסיבית כדי להשלים הכנסה ולבנות תיק לפנסיה. את כל אלה אני מביא ליעדים שלהם. יש בעיסוק הזה הרבה אדרנלין, פיתוח עסקי ואישי, עניין ולייף סטייל. אלה לא לימודי תיאוריה בלבד, אלא לימודי פרקטיקה. התלמידים יוצאים איתי לשטח ומבצעים סיורי נדל"ן בפלורידה. אני לוקח אותם יד ביד כדי לחוות את כל שלבי העסקה. הם נפגשים עם מתווכים, אנשי מקצוע, קבלנים, עורכי דין מקומיים, שמאים, בכירי נדל"ן בעיריות המקומיות ועוד. הם חווים מקרוב את כל שלבי העסקה ולומדים איך לבנות עסקה רווחית. התוכנית פתוחה כל השנה ולאחריה כשני שלישים מהתלמידים פונים להשקעות נדל"ן בעצמם, תחת ליווי שלי, או בוחרים להשקיע יחד איתי בשותפות מלאה".

בנוסף מציין חן שהוא יצר הדרכת מבוא לכל מי שמתלבט האם השקעות נדלן בארה"ב מתאימות לו. הדרכת מבוא של מגלים את אמריקה היא קורס נדל"ן חינם לחלוטין לזמן מוגבל.

למה אתה פועל בתחום הנדל"ן דווקא בפלורידה?

"שם יש אפשרות נוחה להרוויח תשואה דו ספרתית בשנה, זאת בשל ההגירה החיובית וקצב הפיתוח המהיר בסביבה. כל המומחים יגידו לך שכעת מחירי הנדל"ן בפלורידה נמוכים בעשרות אחוזים מערכם האמיתי וברור שהדברים יתאזנו תוך שנים מעטות".

למה יש חשש מהשקעת נדל"ן מעבר לים?

"המרחק, השפה והבירוקרטיה מרתיעים אנשים. אני שואל אותך ברצינות: תעדיף להשקיע פי 10 כסף בנדל"ן בארץ ולהרוויח תשואה נמוכה פי שלושה? כי אם כן, גם אתה נכנע לשמועות, לחששות ולפחדים בלתי מבוססים. ממה יש לפחד? אתה מגיע לתוכנית, לומד בעצמך כל מה שצריך לדעת על השקעת נדל"ן חכמה ובוחר בעצמך מה לעשות. איש לא יחליט עבורך, איש לא ישווק לך נכס מפוקפק ולא ילחץ עליך לבצע השקעה נגד רצונך. אפשר להתייעץ איתי אישית במהלך לימוד התיאוריה והפרקטיקה והסיכוי ליפול הוא אפסי".

מה הסיכון הגדול בתחום?

"סכום הקרן שהשקעת תמיד יישמר. לעיתים כתוצאה מבעיות לא צפויות כמו שינוי בתוכנית השיפוץ, בעיה של הקבלן או עניינים אחרים, עלולה להיווצר ירידה זמנית בפוטנציאל הרווחיות. אבל גם אז אני מעביר את הנכס להשכרה ומבטיח הכנסה חודשית. במקרה נדיר שכזה מחכים עד שהדברים יסתדרו. אי אפשר באמת להפסיד כסף כשלומדים איך ומתי להשקיע. אני לא עושה שום עסקה עם אדם שלא עבר הכשרה מסודרת, אלא מחפש רק משקיעים חכמים. מי שיסיים את חלק התיאוריה יוכל תוך חודשיים שלושה להפוך למשקיע".

איך מתנהלת תוכנית הליווי?

"התוכנית פתוחה לשנה ואפשר לחזור על השיעורים מחדש. יש ליווי צמוד שלי בכל שלב. אני רוצה לבנות קהילת אנשי נדל"ן ישראלים שפועלים בארה"ב כמשקיעים פסיביים ויזמים. בשיטה בה אני עובד ניתן לבצע רשת שיתופי פעולה נהדרים ולפתח אימפריה. יש לי סיפוק גדול מלפתח אנשים חדשים בתחום, במיוחד כאלה שחצו את גיל 50 ומחפשים תחום עיסוק חדש ומרגש שיאפשר להם לנהל נכון את הכסף והזמן הפנוי. יש כאן הזדמנות לחיות טוב ולהתפרנס מצוין. וורן באפט הוא אחד היזמים הגדולים בעולם בתחום הנדל"ן ואפילו הוא קונה כסף מהציבור. אני לא רוצה ליצור מינוף גדול בבנק ויודע שלא משנה מה אעשה, ההון העצמי שלי ייגמר. אני צריך שותפים עסקיים לצורך מימון פרויקטים נוספים וגם כדי לבצע יותר עסקאות בכל רחבי ארה"ב. אם לומדים את התחום פעם אחת, יש לך עיסוק נהדר לכל החיים והתשואה שווה את המאמץ בוודאות. לא תוכל להיכנס לעולם הזה בכסף קטן יחסית כמו שאפשר לעשות בארה"ב וזו השקעה סולידית ובטוחה. ההכשרה קלה, נוחה, נעימה ואפשרית לכל אדם. אני מאפיין ליווי אישי לכל אדם בהתאם לאפשרות ולרצון שלו ומלמד אותו לבנות תשתית לקראת השקעה. הנכס שבו משקיעים תמיד יהיה רשום על שם המשקיע ולכן שני שלישים מהתלמידים בתוכנית ההכשרה מנסים בעצמם לבצע עסקה יחד איתי או בעצמם. לרוב משקיע מתחיל ישקיע בין 100 ל-200 אלף דולר".

חן גולדשטיין. יח"צ,
מחזיק צוות מקומי נרחב בפלורידה. גולדשטיין/יח"צ

חן גולדשטיין מחזיק צוות מקומי נרחב בפלורידה. יש לו קשרים ענפים מול משרדי תיווך שמבצעים עבורו את הקנייה והמכירה. הוא מעסיק משפטנים, חברת שיפוצים, אדריכל, עו"ד מקומית, קבלן מבצע ושמאים. כרגע הוא פעיל ב-25 פרויקטים.

"אפשר לנהל את האופרציה מישראל ולטוס רק פעם בשנה. במהלך תוכנית הליווי אני מקדיש זמן ללימוד בניית הצוות המקומי. בג'קסונוויל, בה אני פעיל בעיקר, יש נמל גדול, בסיס צבאי ענק, קבוצת פוטבול מצליחה שמביאה המון תיירות, מגרשי וטורנירי גולף. כשטסים לשם, מבינים עד כמה רב הפוטנציאל וברור שתוך כמה שנים הנדל"ן שם יתומחר כמו בערים גדולות אחרות בארה"ב. זה בדיוק כמו שבזמן המשבר הגדול אנשים קנו דירות בקליפורניה וכולם ידעו שהן שוות פי 10, כך באמת התברר מקץ שלוש שנים".

בשיתוף חן גולדשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully