וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשמרו על תנאי תברואה נאותים: מכונת שטיפה תעשייתית לשוק המוסדי!

בשיתוף דיל777

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 10:40

לאחרונה התקיים כנס הניקיון השנתי במלון סופיה שבטבריה, בכנס מומחי התעשייה דנו בעובדה המרה אשר לפיה: המגזר התעשייתי בישראל סובל ממחסור חמור של יותר מ-42 אלף עובדי ניקיון

GM110BT85-800x800-1. דיל777,
מכונת GM110BT85/דיל777

מוסדות ציבוריים, חינוכיים, ממשלתיים וקמעונאיים כגון: קופות חולים, בתי חולים, בתי אבות, סופרים, בתי מלון, בתי ספר, אוניברסיטאות, מפעלים ועוד, מוצאים את עצמם אובדי עצות וחסרי אונים מול התופעה המדאיגה שצוברת תאוצה - המחסור החמור בעובדי ניקיון בשוק המוסדי.

רגולציה שלטונית מול המציאות בשטח

מצד אחד, קיימות תקנות רגולטוריות מטעם משרד הבריאות המונחות על כתפי המגזר התעשייתי, שנועדו לדאוג לשמירה על רמת היגיינה גבוהה ולהגן על בריאות הציבור. אולם מצד שני, לא רק שאין עובדי ניקיון שינקו בפועל - גם חל איסור לייבא לישראל עובדים זרים לצורכי ניקיון.

מכאן, שקיימת מצוקה גדולה של מוסדות וארגונים הנאבקים, הלכה למעשה, לשמור על תנאי תברואה הראויים לציבור. קל וחומר בתקופת הקורונה, אשר מצריכה רמת היגיינה גבוהה מאוד בכדי לשמור על בריאות הציבור.

המצוקה הופכת לעצומה ורחבת מימדים, בזכות העובדה שאין אפילו פתרון באופק. הממשלה טרם לקחה את המושכות לידיים וכנראה שהיא "החליטה שלא להחליט" בנושא. נכון לעכשיו, יש תקנות רגולטוריות אבל אין מדיניות הולמת, מותאמת ומסודרת בנושא. והתוצאה בשטח? חוסר אונים משווע של המגזר התעשייתי אל מול האתגר התברואתי הגדול.

חברת דיל 777 מציעה מגוון מכונות שטיפה לתעשייה במחירי יבואן!

Gaomei-GM65RBT-800x800-1. דיל777,
מכונתGaomei-GM65RBT/דיל777

השפעות הקורונה על ענף הניקיון

גם תקופת הקורונה נתנה את אותותיה בתופעת המחסור בעובדי ניקיון במגזר התעשייתי. טרם תקופת הקורונה היו מגיעים עובדי ניקיון פלסטינים לעבוד בניקיון ברחבי בתי חולים בישראל, אך לאור המצב וההגבלות החדשות הם אינם מורשים להיכנס ארצה בעקבות אתגרים ביורוקרטיים ובריאותיים.

מדובר בהשלכות מרחיקות לכת - מחלקות שלמות בבתי החולים נותרו נטושות ולא סטריליות לאור הגבלות הקורונה, הסיכוי לזיהומים הולך וגודל באופן משמעותי ומהווה סכנה לבריאות הציבור.

מכונת שטיפה תעשייתית מבית דיל777: חובה בכל ארגון!

חלק מתקנות הרגולציה קובעות שארגונים המעניקים שירות לציבור הרחב מחויבים לשמור על תנאים תברואתיים נאותים. חברת דיל777 מציעה לכם פתרון הולם על מנת שתוכלו לשמור על רמת ניקיון והיגיינה גבוהה, גם לצד המחסור בעובדי ניקיון.

מכונת שטיפה תעשייתית GM50B היא מכונה המיועדת לשטיפה של חללים גדולים (בין 500 ל-2000 מ"ר). מדובר במכונת שטיפה תעשייתית חזקה במיוחד עם מנוע ואקום אמין ועמיד, מנוע מברשת חזק ומנגנון לייבוש הרצפה.

מכונת השטיפה מבית דיל777 תסייע לכם להתמודד עם המצוקה הגדולה בעובדי ניקיון, תחסוך לכם משאבים, זמן וכסף ותעניק לכם שטח מבריק ונקי, וזאת הודות ליעילות ולפונקציונליות הגבוהה של מכונת השטיפה התעשייתית GM50B.

חברת דיל777 היא חברה המתמחה ביבוא, הפצה ושיווק של מוצרי ניקיון לשוק המוסדי. לפרטים נוספים אודות מכונת שטיפה ביתיות ותעשייתית צרו עימנו קשר 09-7909830.

בשיתוף דיל777
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully