וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופה שכובש את שוק המאפים בישראל

בשיתוף האופה - בוטיק ללחם

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 11:11

סיפור הצלחה מעורר השראה בדרום הארץ: מאפייה בשם "האופה - בוטיק לחם" שצמחה והפכה לרשת, שבין היתר מייצאת לחו"ל וגם מספקת עשרות מקומות עבודה. הכרות וראיון

אנשים מגיעים ונהנים "האופה - בוטיק לחם". גילה אזולאי,
אנשים מגיעים ונהנים "האופה - בוטיק לחם"/גילה אזולאי

בני זוג מדרום הארץ מוכיחים לכולם שגם במה שמכונה "הפריפריה" אפשר לעשות חיל ולהקים עסקים משגשגים. עמיר ועדיאל וקנין, הפכו תוך זמן קצר את המותג החדש "האופה" למאפייה מצליחה ומבוקשת במיוחד, שנוהרים אליה לקוחות מכל אזור הדרום. ההצלחה, הובילה לפתיחת מאפייה נוספת וגם מפעל ייצור.

עמיר וקנין, הוא בן של אופה ותיק שניהל באופקים מאפייה מצליחה בשנות השמונים. "עמיר עבד כאופה מגיל צעיר ונשם קמח מגיל אפס", אומרת עדיאל אשתו בחיוך. "הוא התאהב במקצוע ופתח מאפייה עצמאית בנתיבות ואני הצטרפתי אליו לניהול בצד האדמיניסטרטיבי". היא מוסיפה "כשעמיר נכנס למאפיה, העיניים שלו בורקות וכשהוא נוגע בבצק, הוא יודע בדיוק איך הוא צריך להרגיש. לכל בצק יש מרקם משלו, זמן לישה, זמן התפחה ואפיה. הוא קולע חלות בעיניים עצומות וחולם על בצקים בלילה. כל מה שאתם רואים זה פועל יוצא של כל מה שינק בילדות. כשגדלים עם כל הידע הזה סביר שהמאפייה הופכת לבית השני."

ואכן, מדובר בסיפור הצלחה גדול, שמביא לגאווה, שמחה ונחת לתושבי דרום הארץ וגם לתושבים מאזורים מרוחקים יותר בארץ ובחו"ל. "המאפים שלנו זוכים להצלחה עד כדי כך שהתחלנו לייצא אותם כמאפים קפואים לארצות הברית. זה מגיע במצב קפוא לסופרים, לבתי מאפה קטנים, לקייטרינג ולבתי כנסת ושם הם אופים אותם ומוכרים אפוי חם מהתנור." מעידים בני הזוג וקנין "אנחנו לקראת התרחבות נוספת עם סניפים נוספים. יש לנו, ברוך השם, צוות כל כך טוב שזו ברכה. כל אחד מנהל מצוין את תחום האחריות שלו. הצוות מורכב מאנשים שמחוברים למקום ואוהבים את העבודה. הם נותנים את הנשמה." הם מוסיפים.

אנשים מגיעים ונהנים "האופה - בוטיק לחם". יח"צ,
"האופה - בוטיק לחם"/יח"צ

מתי הקמתם את המאפיות המצליחות שלכם?

עדיאל: "את המאפייה בנתיבות פתחנו לפני 5 שנים. אבל, מדובר פה בהמשך של עסק משפחתי וותיק ומוכר. ואז, בשיא הקורונה בעוד הרבה עסקים בתחום המזון סגרו את שעריהם - אנחנו דווקא התרחבנו ופתחנו מאפייה יפיפייה נוספת, הפעם בשדרות. התברר שעשינו נכון והלקוחות שהגיעו הפכו ללקוחות נאמנים כמו במאפייה בנתיבות. היום כבר מגיעים אלינו גם תיירים וסיורי אוכל מרחבי הארץ. במאפיות שלנו יש מרפסות יפיפיות לישיבה באוויר הפתוח. מדובר בבתי מאפה וקונדיטוריות שמגישים גם קפה והלקוחות מגיעים להנות מהחוויה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
"האופה - בוטיק לחם". יח"צ,
"האופה - בוטיק לחם"/יח"צ

אומרים שלא הסתפקתם רק במאפיות

"נכון. התחלנו לפתח מוצרים ייחודיים שלנו ולשם כך התרחבנו עוד יותר והקמנו מפעל ייצור שממנו אנחנו משווקים למאפיות נוספות."

מה הסוד שלכם?

"יש לנו דוגמה מצוינת, שמאירה לנו את הדרך" אומר עמיר "אבא שלי שפתח מאפייה בשנות ה-80. הוא נפטר לפני כשנתיים, בתחילת הקורונה. התמונה שלו נמצאת במשרד שלנו והוא משמש לנו השראה יומיומית. אנחנו ממשיכי דרכו. הוא היה איש מיוחד. צדיק אמיתי ויחד עם זאת איש עסקים מצליח. זה חלק מסוד ההצלחה שלנו. הוא הדביק אותנו באהבה למקצוע. דבר נוסף, שכמובן תורם תרומה משמעותית מאוד להצלחת המאפיות והמפעל, הוא צוות העובדים המעולה והמסור."

אנשים מגיעים ונהנים "האופה - בוטיק לחם". יח"צ,
"האופה - בוטיק לחם"/יח"צ

ומה החזון לעתיד?

"החזון שלנו הוא להתרחב לכל הארץ, להמשיך לייצא לחו"ל ושנהיה אחד השמות הגדולים בתחום. אנחנו לא דוגלים במוצר זול, אלא באיכות. אנחנו דואגים להכשיר עובדים מקצועיים מהשורה הראשונה שמתמחים באפיה והגשה איכותית ובשימוש בחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר. בקרוב אנחנו פותחים קו נוסף של קינוחים אישיים פרווה לאירועי בוטיק. אנחנו חושבים המון שנים קדימה."

למה לא לעבור לייצר ממרכז העסקים של ישראל בגוש דן?

"אף פעם לא חשבנו לעבור למרכז! אנחנו גרים בנתיבות, עברנו כמה סבבי לחימה ולאחרונה אף את 'שומרי החומות' והסניפים עבדו בכל ימי המבצע. אנשי הדרום הכי חמים בעולם. אנחנו משקיעים במקום בו אנחנו חיים והתושבים מחזירים אהבה. אין על הדרום! לא תמיד פשוט להיות פה בסבבים ובמבצעים הצבאיים, אבל אין לנו מקום אחר. שדרות, נתיבות, אשקלון וכל יתר יישובי הדרום זו המדינה שלנו. פה אנחנו חיים וכאן נמשיך לצמוח. יש לנו חלום לסניפים בכל הארץ אבל העוגן יישאר כאן."

אנשים מגיעים ונהנים "האופה - בוטיק לחם". יח"צ,
"האופה - בוטיק לחם"/יח"צ

מה הכייף שלכם בעבודה?

"הלקוחות. לראות אנשים חוזרים ואף מגיעים מרחוק והתיוגים הרבים באינסטגרם. זה מה שגורם לנו לקום לעבודה בחיוך. אנשים מטורפים על המאפייה. זה כייף כי זה עסק שמח. אנשים מגיעים לכאן ונהנים."

האופה - בוטיק לחם

שדרות ירושלים 136, נתיבות - 08-9752093

יגאל אלון 4, שדרות - 08-6491122

למעבר לאתר האופה לחצו כאן

לפייסבוק האופה נתיבות לחצו כאן

לפייסבוק האופה שדרות לחצו כאן

לאינסטגרם לחצו כאן

בשיתוף האופה - בוטיק ללחם
  • עוד באותו נושא:
  • מאפייה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully