וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקאית פרא רפואית שתמכור לכם את התוצאה הטובה ביותר

בשיתוף אנה רזניק

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 10:45

קוסמטיקה היא עניין מורכב הרבה יותר משחושבים. אנה רזניק, קוסמטיקאית פרא רפואית, שחוותה את הנושא על הבשר שלה תספר לנו איך היא התחילה ומה מניע אותה

אנה רזניק עשתה שירות לאומי במחלקה אינדוקרינולוגית, שם נחשפה לראשונה לנושא ההורמונים וההשפעה שלהם על הגוף ועל עור הפנים והנפש. אנה, כמו לא מעט אנשים בעולם, חוותה בעיה של אקנה, היא הרגישה שאין פתרון לאף אחד שפנתה אליו, וממש הרגישה שניסתה הכל, זה תיסכל אותה מאוד והיא נמנעה ממצבים חברתיים. זה קרה בדיוק בגיל שהיא כבר הרגישה שהיא צריכה למצוא תחום לעסוק בו בחיים, היא החליטה להיות קוסמטיקאית כדי למצוא פתרון לעצמה ולכל מי שמרגישה בדיוק כמוה.

אנה למדה קוסמטיקה פרא רפואית וחשבה כל הזמן על בעיית האקנה ואיך פותרים אותה. שסיימה ללמוד (בהצטיינות) התחילה לעבוד והרגישה שהתוצאות שהיא רוצה להגיע אליהן הן לא התוצאות שהיא מקבלת, שזה לא המקסימום שלה.

אנה רזניק, קוסמטיקאית פרא רפואית מיוחדת. יח"צ,
אנה רזניק, קוסמטיקאית פרא רפואית מיוחדת/יח"צ

היא עבדה עם המון חברות פרא רפואיות שכקוסמטיקאית, היא ראתה שהם לא מספקות את התוצאה שהבטיחו לה, אז החליטה שהתחום הזה הוא לא בשבילה, שבשביל להיות קוסמטיקאית היא צריכה לשקר והמקצוע לא מכבד את עצמו.

היא החלה להדריך קוסמטיקאיות, אבל רצתה להמשיך ולעסוק בתחום הקוסמטיקה והתחילה לעבוד יחד עם רופאה קוסמטיקאית (הזרקות, טיפולים פולשניים וטיפולי פנים) בקליניקה. הרופאה התרשמה ממנה מאוד והכניסה אותה לעבוד איתה יחד. שם נחשפה לעוד פן קוסמטי והכינה פציינטיות לפילינגים עמוקים בפנים, הכירה מקרוב את תחום ההזרקות והבינה מה באמת עור הפנים צריך, מהצד הרפואי.

היא הרגישה שאין אמצע - בין קוסמטיקה לרפואה. היא התחילה לעבוד עם כימאי, בעקבות המלצה, אבל הוא לא עובד עם כל קוסמטיקאית. למעשה, אותו כימאי היה על אותה פרשת דרכים בה נמצאה אנה. הוא חיפש את אותו הפתרון, ויצר חומרים חזקים וטובים מאוד שנתנו את התוצאות שהיא רצתה, שיתפה איתו פעולה ונולדה מחדש בתחום וחזרה לעבוד בתחום, כשלקחה דבר מכל תחום בו עסקה בהפסקה שלקחה.

הלקוחות שלה מגיעים עם בעיות כרונית והיא מסייעת להם בפתרון הבעיה לצמיתות. היא אחת הטובות בתחום ומקבלת ביקורות מאוד טובות ובעלת אחוזי הצלחה מאוד גבוהים. היא כבר 19 שנים בתחום.

אנה, באיזה מכשור את משתמשת לטיפולים?

"אני משתמש בהרבה מכשור מהמתקדמים בשוק, טכנולוגיות ותכשירים פרא רפואיים. שילוב של טכנולוגיה ותכשירים פרא רפואיים. התכשירים האהובים הם של Dermalosophy ו- SR Cosmetic. יש המון מכשור אצל הרבה קוסמטיקאיות אבל לא אצל כולן המכשור הוא המכשור הכי יקר והכי איכותי. עם מכשור אנחנו מצליחים לתקן את העור בין 80-90 אחוז, קורה שינוי עמוק שמחזיק לאורך זמן וכשמתחזקים את הפנים כמו שצריך אפשר להאריך את החיים של העור בפנים, ולהחזיר אותו אפילו 20 שנה אחורה מבלי לעבור ניתוחים. אני מאמינה בשילוב של הטכנולוגיה והחומרים הפרא רפואיים, זה הסוד להצלחה."

טיפולים משולבים עם טכנולוגיה ותכשירים איכותיים. אנה רזניק,
טיפולים משולבים עם טכנולוגיה ותכשירים איכותיים/אנה רזניק

אילו טיפולים את מציעה ללקוחות שלך?

"טיפולי פנים, הסרת שיער בלייזר, אבל טיפולי פנים עם בעיות עור קשות זו המומחיות שלי. אני מזמינה את כל מי שמיואש כבר וניסה הכל, שיגיע אליי."

ספרי לי על לקוחה מרוצה שאת לא יכולה לשכוח.

"לקוחה הגיעה אליי עם אמא דרך המלצה של חברה שהייתה מטופלת אצלי. היא באה לאבחון ושאלה תוך כמה זמן נגיע לתוצאה. בניתי לה תכנית בת 6 טיפולים עם ערכה טיפולית. היא הייתה לפני שהגיעה אליי אצל פרופסור שאבחן אצלה סוג נדיר של אקנה שאין דרך לטפל בו מיידית, ורק לחכות שיעבור עם הזמן. לא רציתי להבטיח לה, כי אולי מה שהפרופסור אמר לה זה נכון אבל מאוד רציתי לנסות לעשות את התכנית שבניתי לה ואחרי 6 טיפולים באמת הגענו לתוצאה שחזיתי ועד היום העור שלה חלק, היא גם שולחת אליי חברות שלה שנמצאות במצב דומה."

מה את מוכרת ללקוחות שלך שמייחד אותך?

"אני מוכרת ידע, אבחנות מדויקות, טיפול ממוקד ומדויק שמביאים לתוצאות של 100 אחוז ואחריות מלאה על הטיפולים והתוצאות. אני נותנת הוראות מדויקות לכל הלקוחות שלי ומסבירה להן ואף פעם אין שאלות. אני עושה כל מה שצריך לעשות בהתאם לבעיה שאני מאבחנת. הטיפול משנה את הזיכרון התאי של העור ומחייה אותו מחדש."

לקוחה מרוצה של אנה רזניק. יח"צ,
לקוחה מרוצה של אנה רזניק/יח"צ

"יש המון שמות לכל טיפול, אבל כל אחת שעושה את אותו טיפול הוא בנוי אצל כל אחת אחרת, אפילו באבחנה, והתוצאה יכולה להיות שונה."

"אפילו בנות שניסו את אותה חברה של התכשירים בהם אני משתמשת, לפי המלצה של קוסמטיקאיות, מופתעות בכל פעם מחדש מהדרך בה אני מתאימה לכל אחת את התכשיר שהכי מתאים לה. לפעמים קוסמטיקאיות מתאימות תכשירים ומוצרים שלא מתאימים לעור הפנים של אותה לקוחה. אני מתאימה להן את התכשיר הנכון וזה עובד בכל פעם מחדש והם עושים פלאים על עור הפנים שלהן."

ליצירת קשר עם אנה לחצו כאן

בעצם, למי הקליניקה שלך פונה?

"אני מקבלת גם אנשים עם עור פנים שהוא נקי ומושלם, ומוציאה אותו יותר מושלם. אני רוצה להגיע לאנשים שלא מאמינים שיש כבר אפשרות לתקן או לפתור את הבעיה שבה הם נתקלים, אם הם שם אני רוצה שהם יגיעו אליי כי אני יכולה לשנות להם את התפיסה הזו ולהביא אותם לתוצאות מושלמות."

מגיעים אלייך גם לקוחות שהם גברים?

"לצערי, עד היום גברים לא עושים טיפולי נשים כמו שנשים עושות. הם פחות מתחזקים, למרות שעלתה המודעות לנושא."

איך את יודעת שהתוצאה הייתה מושלמת?

"אותן לקוחות שהיו אצלי בסופו של דבר מתקשרות אליי, אני אפילו לא מספיקה לפנות אליהן והן כבר מעדכנות אותי שהן מאושרות מהתוצאות. כל תגובה מכל לקוחה מגיעה עם מלא רגש וזה מאוד עוצמתי עבורי. כשל קולה אומרת לי שאני הראשונה שנותנת לה הסבר מדויק, זמינות מלאה ותקווה, זה שווה לי הכל."

מה הכי חשוב לך?

"להיות קשובה ללקוח, להבין את הרגישות והמצוקה שלו. אני רוצה להיות שם בשבילו מתחילת הדרך ועד סופה. הכסף זה לא מה שחשוב, כמו שחשוב לי לראות את האושר על הפנים שלהם כשהטיפול מצליח. אני מצליחה להכניס אותם לרצינות ומשמעת שמחייבת אותם לתהליך. אני מתייחסת לבעיה ופותרת אותה מהשורש."

"אני בחורה מאוד פרפקציוניסטית, אחראית, מדויקת ואכפתית וכל אלו הם הקריטריונים להצלחה. אני מסתכלת על הבעיות של הלקוחות שלי כאילו הבעיות האלו שלי. אנשים מרגישים את זה והם יכולים באמת להתמסר להיפתח אליי. אני מדברת בגובה העיניים וזה מורגש גם אצל הלקוחות שלי."

מטופלת של אנה. אנה רזניק,
מטופלת של אנה/אנה רזניק

מה הטיפ הכי חשוב לך לתת?

"לא לוותר. גם אם יש בעיה שלא נפתרה וניסיתם במשך המון זמן, אל תוותרו. בכל תחום יש את הטובים יותר ואת הטובים מאוד, צריך להאמין ולחפש את הקוסמטיקאית הנכונה שתתן את הפתרון. כשלא מוותרים בסוף התוצאה מגיעה. בגלל שפנים זה דבר בולט שאי אפשר להסתיר, וזה עשוי להשפיע גם על הנפש וזה מה שנשדר החוצה. אחרי הטיפולים אצלי הלקוחות שלי פתאום מתחתנות, מתחטבות, מתחילות ללמוד. למעשה הטיפול שחרר את הנפש שלהן ועזר להן מאוד. לא לזלזל, לוותר או להזניח זה הכי חשוב."

"הרבה פעמים אני פוגשת אנשים ששואלים אותי על מחיר, אבל לא תמיד אנשים יודעים שאם יש איזו שהיא בעיה שהיא יותר עמוקה מטיפול פנים קוסמטי סטנדרטי להם יש מחירים, טיפול פרא רפואי משתנה מבעיה לבעיה ומהדרך בה צריך לפתור אותה. אני מוכרת תוצאות. לא טיפול. וזה יותר חשוב מכל דבר אחר בעניי."

מוזמנים ליצור קשר עם אנה רזניק,

הקליניקה שלה נמצאת ברחוב שירת אסתר 4 פתח תקווה

ליצירת קשר עם אנה לחצו כאן

לאינסטגרם של אנה>>

בשיתוף אנה רזניק
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully