וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורס קריפטו: הסוחר שפיצח את שוק הקריפטו

בשיתוף קריפטו קולג'

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 10:31

סיפור ההצלחה של אופיר מלמד, סוחר בשוק הקריפטו שפיתח שיטה ייחודית למסחר בקריפטו, המובילה את תלמידיו להצלחות מהדהדות

זהו סיפור על התמדה, נחישות ובעיקר כמיהה להצלחה, חרף כל המכשולים שבדרך.

אופיר מלמד, מייסד קריפטו קולג'. יח"צ,
אופיר מלמד, מייסד קריפטו קולג'/יח"צ

הכירו את אופיר מלמד, בן 37, נשוי ואב ל-3, שמשקף במובן מסוים את סיפורו של הישראלי הממוצע, אך כזה שהחליט לקחת את גורלו בידיו, בדרך להצלחה יוצאת דופן המציבה אותו כיום כאחד מהמומחים המובילים בארץ בתחום המסחר בשוק הקריפטו.

סיפורו של אופיר מתחיל בארץ הדוד סם. ''כמו רבים אחרים, עבדתי בארצות הברית בתחום העגלות'', הוא מספר במבט לאחור. ''הגעתי לשם מתוך כוונה 'לכבוש את העולם'. עשיתי את המסלול הרגיל, צבא, טיול בדרום אמריקה, ומשם עבודה בעגלות קוסמטיקה. חרשתי את ארצות הברית במשך כמעט 5 שנים לאורכה ולרוחבה, ונהניתי מאוד. כשחזרתי ארצה התחלתי ללמוד נטורופתיה, אבל מהר מאוד הבנתי שלעסוק בתחום הטיפולי, אבל במקביל להיות אדם עני שחושב על כל שקל שהוא מוציא, זה פשוט לא בשבילי''.

בניסיון לבסס את מצבו הכלכלי, חזר אופיר לארצות-הברית, שם פתח שוב עסק בתחום עגלות הקוסמטיקה, יחד עם אשתו. ''אחרי 6 שנים בתור בעלי עסקים כשאנחנו ממש עם הלשון בחוץ, החלטנו יחד שזו השנה האחרונה שלנו. אלא שזמן קצר לאחר מכן התפתיתי לנוכלות של ישראלי, שהציע לי לפתוח חנות במנהטן. שם הפסדתי 85 אחוז מההון שצברתי במהלך כל 6 השנים שלי שם. זו הייתה תקופה קשה ביותר, שלא הייתי מאחל לאף אחד''.

מסחר בקריפטו: ההתחלה

בתחילת 2018 חזר אופיר ארצה, כשהוא מחליט לחשב מסלול מחדש ולנסות את מזלו בשוק הקריפטו. ''כשחזרתי לישראל, החלטתי לנסות להיכנס לתוך העולם הזה. כמה חברים עזרו לי להבין מספר מושגים בסיסיים, חיברו אותי לכמה קבוצות איתותים בטלגרם, ומשם פשוט נזרקתי למים. בפועל, תוך זמן קצר הבנתי שאני מפסיד כסף. גם כאן נכוויתי בכיס, אחרי שנתתי לאדם אחר לנהל את התיק שלי, רק שתוך כמה חודשים הוא הפסיד כ-80 אחוז מההון שהיה לי. לא נעים''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אופיר מלמד, מייסד קריפטו קולג'. יח"צ,
אופיר מלמד, מייסד קריפטו קולג'/יח"צ

"ואז הבנתי למה הקורסים למסחר אותם למדתי לא שווים כלום"

כשהוא אובד עצות, אחרי שעבר מפח נפש משמעותי, החליט אופיר לחקור את שוק הקריפטו לעומק. ''הבנתי בשלב מסוים שאם אין אני לי, מי לי. אמנם למדתי מספר קורסים בשוק ההון וקורסים למסחר בקריפטו ולמדתי ניתוח טכני ברמה מאוד מתקדמת, אבל מהר מאוד הבנתי שזה פשוט לא מספיק. שילמתי אלפי שקלים עבור קורסים למסחר בקריפטו ובשוק ההון, אבל בפועל אף קורס לא לימד אותי כיצד לסחור ולהרוויח בשוק המטורף הזה, וזאת מסיבה ברורה, האסטרטגיות האמיתיות למסחר בקריפטו שמורות ליחידי סגולה שהם: בעלי תפקידים בגופים פיננסים, טייקונים, ואנשים מיוחדים בעלי יכולת למידה ומחקר. אין באמת אינטרס או רצון לאף גוף פיננסי לשתף את הידע האמיתי שלו בנוגע למסחר בקריפטו עם שאר הסוחרים בשוק''.

רווח של 10,103$ בתיק המסחר היומי (מסחר במינוף) של אופיר מלמד. יח"צ,
רווח של 10,103$ בתיק המסחר היומי (מסחר במינוף) של אופיר מלמד/יח"צ

מסחר בקריפטו: "כשההפסדים הפכו לרווחים"

''לאחר שהבנתי שאין שום קורס שיכול להעניק לי את המידע והסודות על השוק החלטתי ללמוד את תחום הקריפטו בעצמי ע"י מחקר מעמיק ושילוב אסטרטגיות מתקדמות במסחר בשוק הקריפטו אותם למדתי על בשרי, כל הפסד שנגרם לי ניתחתי שוב ושוב, את המסקנות כתבתי במחברת עם עט אדום, מתוך אמונה כי 'חוקים נכתבים בדם'. נשאבתי לתחום למדתי 12 שעות כל יום. וגיליתי שיש היגיון ותבנית בשוק הקריפטו. התחלתי ליישם את האסטרטגיה שלי וערכתי טבלה המאגדת את כל הטריידים אליהם נכנסתי, לאחר 3 חודשים של פיתוח השיטה שלי הנתונים היו לפני והם היו מדהימים! 80% הצלחה במסחר בשוק הקריפטו. 80% מהטריידים אליהם נכנסתי נסגרו טריידים רווחים.

רווח של 526% בתיק המסחר היומי (מסחר במינוף) של אופיר מלמד. יח"צ,
רווח של 526% בתיק המסחר היומי (מסחר במינוף) של אופיר מלמד/יח"צ

קורס מסחר בקריפטו: "בעקבות ההצלחות שחוויתי במסחר החלטתי שאני רוצה לשתף את הידע שלי עם חברי קהילת הסוחרים בישראל"

במקביל להתנסות האישית, החל אופיר לערוך קורסים והדרכות מקוונות ברשת, כשהוא צובר תוך חודשים בודדים אלפי עוקבים ברשתות החברתיות (טלגרם, יוטיוב) להם העביר שיעורים פרטיים, וחושף בפניהם שיטה ייחודית שהגה למסחר בשוק הקריפטו.

''סבא שלי היה מורה, כך שכנראה נשארתי נאמן למקורות'', הוא מכריז. ''החלטתי פשוט יום אחד לנסות ולשתף בניסיון שצברתי במהלך 4 שנות מסחר רצופות עליות ומורדות. מהר מאוד מצאתי את עצמי מחויב לתלמידים מכל רחבי הארץ. זה טבע בי המון ביטחון, והוביל אותי ואת התלמידים שלי לנסוק עשרות מונים מעלה, לשתף אחד את השני בטכניקות מסחר ולנסות לחקור את השוק המרתק הזה בצורה הטובה ביותר''.

יש לו את זה: קורס הקריפטו שנושא בשורה עבור התלמידים

בשנתיים האחרונות צברו הקורסים בהדרכתו של אופיר תאוצה יוצאת דופן, כשנכון להיום עברו תחתיו עד היום כבר למעלה מ-150 תלמידים, שהפכו לסוחרים עצמאיים ומוצלחים. רובם גורפים רווחים נאים מדי חודש ומתפרנסים ממסחר בשוק הקריפטו.

''אני מרגיש שניתנה לי זכות להעביר ידע משמעותי לתלמידים שלי'', מבהיר אופיר. ''בתור אחד שהיה צמא לידע בצורה בלתי רגילה, והתחנן לאנשים שילמדו אותו כיצד לפתוח חשבון מסחר, אני גאה לסגור מעגל ולהיות סוג של מורה דרך עבור כל מי שנמצא בתחילת דרכו בתחום ההמסחר בשוק הקריפטו.

קריפטו קולג': בית ספר למסחר בשוק הקריפטו

אז מה קדימה? ''החלום הגדול הוא להקים בית ספר לקריפטו, מוסד לימודי שיקנה ערך מוסף לתלמידים, בהשוואה למה שיש לשוק ההון להציע כיום, והכל בעלויות נמוכות, שלא יאלצו את התלמידים לקרוע את הכיס'', הוא אומר.

בניסיון להסביר עד כמה הוא מאמין במוצר שפיתח, מספק אופיר הבטחה ייחודית. ''אני מאמין בכל ליבי שאם אדם מגיע לקורסים שלי, היה נוכח בכל המפגשים והגיע באמת עם רצון ללמוד, הוא יצליח לקבל ערך, ויחזיר מהר מאוד את הכסף שהשקיע בקורס. במידה ולא חלילה, אדאג שיקבל את כל כספו בחזרה. אני לא סתם אומר זאת, שכן אני מאמין במוצר וביכולות שלי להפוך את התלמידים שלי לסוחרים מצוינים''.

מעוניינים גם אתם להפוך לסוחרים מקצועיים בשוק הקריפטו? רוצים לגרוף רווחים נאים? שואפים ללמוד את השיטות האיכותיות ביותר לניתוח טכני בקריפטו?

אנחנו מזמינים אתכם להירשם לקורס מסחר בקריפטו מבית היוצר של אופיר מלמד. אנחנו מחכים לכם בלחיצה >> כאן.


שי דוד - מר ווב

בשיתוף קריפטו קולג'
  • עוד באותו נושא:
  • קריפטו
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully