וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים לקניות ברשת האינטרנט

בשיתוף RAL

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 11:50

מאז שנכנסה רשת האינטרנט לחיינו קשה להבין איך הסתדרנו בלעדיה. נראה שהכול עושים דרך האינטרנט ובעיקר עושים קניות בכל תחום - אוכל, בגדים ומכוניות. עם זאת, לעיתים נתקלים בגורמים רוחשי רע שינסו להערים עליכם. נציג בפניכם במאמר זה טיפים לקניות ברשת האינטרנט

קניות ברשת. ShutterStock
קניות ברשת/ShutterStock

מה הם הטיפים לקניות ברשת האינטרנט? טיפ 1 - עקבו אחרי המשלוח

ואי אפשר להתחיל את המאמר מבלי לשאול את השאלה הבאה - "מה הם טיפים לקניות ברשת האינטרנט? טיפ 1 - תעקבו אחרי המשלוח. באופן ברור מאליו, הספק צריך לשלוח לכם את פרטי ההזמנה, מיד לאחר שאישרתם אותה באינטרנט. אבל, למגינת לבנו, לא כולם עושים זאת, מה שמקשה על הצרכנים לעקוב אחרי המשלוח, ולוודא את תאריך ההגעה שלו. במידה ונתקלתם בתופעה שכזאת, למרות הפצרות חוזרות ונשנות שלכם לוודא מה מצב ההזמנה שלכם, כדאי שתעלו הילוך. ולמה בדיוק התכוון המשורר בדבריו? צרו קשר לאלתר עם חברת כרטיס האשראי שלכם, ודירשו ממנה סיוע. הבהירו לה את המצב, שסביר מאוד להניח, כי מדובר במעשה מרמה, ואין כל סיכוי שתקבלו את המשלוח שלכם. מרב הסיכויים שחברת האשראי תסכים לבטל לכם את התשלום העתידי ותבחן את הנושא לעומק.

מה הם הטיפים לקניות ברשת האינטרנט? טיפ 2 - עבדו על בסיס היכרות מוקדמת

ולהלן שאלת מיליון השקלים - " מה הם טיפים לקניות ברשת האינטרנט? טיפ 2 - עבדו על בסיס היכרות מוקדמת. תמיד רצוי לעבוד לצד מי שמוכר וידוע. מאותה הסיבה שאתם לא מחליפים את הספר הקבוע שלכם, אין כל סיבה הגיונית לעבור מספק לספק כאשר מדובר בקניות ברשת האינטרנט. ברגע שמצאתם חנות שבזמן אמת הוכיחה את יושרה ואת האמינות שלה, הכניסו אותה למועדפים שלכם, וחזרו אליה בכל מקום שיתעורר בכם הצורך לבצע רכישה אונליין. כדאי להכניס אותה למועדפים, קודם כל, בשביל שיהיה לכם יותר קל להגיע לחנות המקוונת. שנית, אם תקלידו לא נכון את השם שלה, יתכן שתגיעו לאתר של מתחרה, שאמינותו לא ברורה, ועשוי להיות לכם לרועץ.

מה הם הטיפים לקניות ברשת האינטרנט? טיפ 3 - שימרו את פרטי העסקה

וזאת שאלה שמקבלת מקום של כבוד במאמר זה - "מה הם טיפים לקניות ברשת האינטרנט? טיפ 3 - שימרו את פרטי העסקה מכל משמר. לאחר שסיימתם לבצע את הרכישה דרך אתר אינטרנט כזה או אחר, מיד רשמו את הפרטים כהווייתם, ושימרו אותם במקום נגיש ובטוח. אל תשכחו לצרף להם את החשבונית שקיבלתם מידי בית העסק, המספר של אישור ההזמנה, והמספר של המעקב. יש לעשות זאת מטעמי ביטחון. כשהכול טוב, אין בעיה. אבל כשמתגלים אי סדרים, ושליחת פרטים לא נכונים, למשל, כי אז כל המידע ששמרתם יסייע בידכם למצוא פתרון קל ומהיר לבעיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מה הם הטיפים לקניות ברשת האינטרנט? טיפ 4 - אל תתפתו לעסקאות "מושלמות" מדי

וראו שאלה זאת ממרום הניסיון שלנו - מה הם טיפים לקניות ברשת האינטרנט? טיפ 4 - אל תתפתו לעסקאות "מושלמות" מדי. יש משפט באנגלית דווקא, אשר יכול לשפוך אור על הכוונה שלו "IT TOO GOOD TO BE GOOD, משמע - "זה יותר מדי טוב, מלהיות טוב". אם העסקה שעשיתם יותר מדי מושלמת, זה הזמן להרים גבה, ולחשוד במהותה. ולמה אנו מתכוונים בדיוק? אם ביצעתם השוואת מחירים ברשת האינטרנט, והפריט שבו אתם מעוניינים נאמד בכפול שניים מאשר מה שהחברה המסוימת מציעה לכם, כנראה שיש דברים בגו. אם תחושת הבטן שלכם מורה לכם כי לפניכם עסקה טובה מדי, מאוד סביר להניח שאלו הם פני הדברים. אל תתכחשו לתחושת הבטן שלכם. בדרך כלל היא תתגלה כנכונה. מחיר נמוך מדי צריך להוות לכם תמרור אדום שמדובר אודות מוצר שאיננו איכותי, פגום, כמו גם מזויף. הפעילו שיקול דעת, הישמעו לקול ההיגיון שלכם, והימנעו מלאשר את העסקה הזאת, או כדוגמתה.

מה הם הטיפים לקניות ברשת האינטרנט? טיפ 5 - השתמשו בכרטיס נטען

ולא נוכל לסיים את המאמר המדהים הזה מבלי לשאול את השאלה - "מה הם טיפים לקניות ברשת האינטרנט? טיפ 5 - השתמשו בכרטיס נטען. לא כל ספק דואג לאבטח את האתר שלו כראוי על ידי שמירה על ביטחון של הפרטים הכי אישיים שלכם. מכיוון שאינכם יכולים לדעת מי כן ומי לא, ריכשו לעצמכם רשת ביטחון נוספת, בפרט לכל מה שקשור לפרטי כרטיס האשראי שלכם. הזמינו כרטיס אשראי נטען חד פעמי. כזה שאפשר להטעין בו כמה כסף שרוצים, וברגע שהוא ריק, אין בו עוד שימוש. ברגע שאתם כבר מודעים למחיר של המוצרים שאותם הינכם רוצים לרכוש, הטעינו את כרטיס האשראי הנטען בדיוק בסכום של ההזמנה, כולל דמי המשלוח, ואז ורק אז בצעו את ההזמנה שלכם.

בשיתוף RAL
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully