וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את חברת HOMEIN

בשיתוף AlphaNetX

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 15:07

"הכי טוב בבית" , זה ביטוי שכל אחד ואחת מאיתנו אמרו לפחות מס' פעמים בחייהם. ואם "הכי טוב בבית", אז בטוח שחשוב שהבית יהיה מעוצב נכון, חמים ועוטף, כייפי וכזה שיוצר תחושה אמיתית של הגנה וביתיות

HOMEIN. יח"צ,
HOMEIN/יח"צ

הקמנו את חברת HOMEIN מתוך תשוקה ואהבה אמיתית לעולם של עיצוב, אסתטיקה ואירוח חווייתי של ממש. ונכון להיום, לאחר שנים רבות שצברנו בתחום של עיצוב בתים ועסקים, אנחנו יכולים להגיד שבחרנו נכון. עם סיוע וליווי צמודים שסיפקנו למאות בעלי בתים, דירות, עסקים ומשרדים, מגיעה גם התמורה הכי גדולה - הידיעה שבזכותנו, אנשים מרגישים "הכי טוב בבית".

חברת HOMEIN - מעודכנים בטרנדים הכי לוהטים

עמלנו לא מעט כדי לרכז עבורכם את המוצרים הכי "שיקים" בעולם עיצוב הפנים, ובקטלוג המוצרים שלנו תוכלו למצוא מבחר עשיר של פריטי עיצוב ונוי, דקורציה משלימה לבית, מבחר מוצרי אירוח חווייתיים, מתנות בעיצובים ייחודים ובלעדיים שלנו ועוד.

חברת HOMEIN מחזיקה במחלקת פיתוח, שכל תפקידה להתעדכן בכל הטרנדים החמים בעולם עיצוב הפנים, עיצוב בתים, דירות, עיצוב משרדים ועוד. במקביל להתעדכנות מתמדת בעולם העיצוב, המעצבים שלנו מוסיפים את ה-TOUCH העיצובי שלהם.

היכן ניתן לרכוש את מוצרי HOMEIN?

במקביל לאפשרות לרכוש את מוצרי HOMEIN באינטרנט, אפשרי לרכוש את מוצרי החברה גם ברשתות ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. אנו מזמינים אתכם ליהנות מהמוצרים באתר ולהתחיל לעצב את המרחב הפרטי שלכם, אבל לא פחות חשוב מכך - לעשות את זה במחירים אטרקטיביים במיוחד.

אם אתם לא בטוחים בסוגי המוצרים שיכולים לשרת נכון את חלל ביתכם או משרדכם, בהחלט אפשר ומומלץ לפנות אלינו ולקבל סיוע בעיצוב ביתכם. חברת HOMEIN תשתדל למנות את הנציג המתאים ביותר שיסייע לכם בעיצוב ביתכם או משרדכם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

המוצרים בקטלוג HOMEIN - כל מה שצריך כדי להרגיש "הכי טוב בבית"

באתר האינטרנט של HOMEIN תוכלו למצוא מראות קיר ומראות עגולות, שעונים דקורטיביים, אביזרי אמבטיה משלימים, אקססוריז משלים לבית, מצעים ושמיכות, כלי בית, כלי אירוח, שטיחים דקורטיביים ועוד.

HOMEIN. יח"צ,
HOMEIN/יח"צ

8 טיפים לעיצוב HOMEIN - מומחים בלהרגיש בבית

1. יהיה כדאי לסקור ולבדוק תיקי עבודת של מעצבי פנים, אתרי אינטרנט של חברות עיצוב ועוד. הם מקור מעולה לרעיונות והשראה לעיצוב הבית והמשרד.

2. יהיה כדאי לשקול לקבל סיוע של מעצב פנים - הם עוזרים לחסוך זמן, אנרגיה וכסף בקניית רהיטים או קישוטים חדשים ודקורציה.

3. אם אתם צובעים קירות בביתכם, התחילו עם צבע ניטרלי ובנו עליו את המשך הצביעה.

4. היצמדו למה שאתם מכירים ואוהבים. השתמשו בצבעים שכבר יש לכם בחדר או בבית.

5. אל תשתמש בצבעים-תואמים בעת ערבוב גוונים שונים של צבע יחד. לדוגמה, אל תערבבו אדום וכתום יחד כי הם ייראו בוציים ולא מושכים!

6. השתמשו בצמחייה או חיה בצמחייה מלאכותית בתור דקורציה משלימה לבית.

7. נסו שלא לגרום לבית להיראות כמו אולם תצוגה, הוא אמור להרגיש חמים וביתי.

8. קחו בחשבון שעיצוב הבית הוא נושא מאוד סובייקטיבי. מה שעובד עבור אדם אחד עשוי לא לעבוד טוב עבור האחר. לכן חשוב לקבל ייעוץ מיותר ממומחה אחד.

צריכים סיוע נוסף? צוות המומחים של חברת HOMEIN ישמח לסייע לכם בכל שתצטרכו, צרו קשר כעת כדי לקבל מידע נוסף וסיוע בעיצוב של בתים, דירות או משרדים.

ניתן ליצור קשר עם חברת HOMEIN דרך אתר האינטרנט, אך גם אפשר להרים טלפון ולקבל ייעוץ בעיצוב הבית והמשרד. כמו כן, ניתן לפנות ישירות לחברה דרך ה-WHATSAPP העסקי שלה. כדי להתרשם מפעילות החברה ותגובות לקוחותיה, מומלץ לבקר גם בדף הפייסבוק והאינסטגרם שלה.

לכבוד שבוע היריד המרגש, חברת HOMEIN - אקססוריז ואביזרים לבית מעניקה מתנה לגולשים
שיסמנו "עוקב" בדף האינסטגרם בקישור - https://homein.co.il/instagram.

בשיתוף AlphaNetX
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully