וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד למשכנתא בתנאים נוחים נחשף - והוא אפשרי יותר מתמיד

בשיתוף אילון - פתרונות מימון

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 9:31

זוגות רבים חושבים שדווקא הבנק "שלהם" ייתן להם את התנאים הטובים ביותר - ולא מנהלים מו"מ רציני על העסקה החשובה בחייהם. . כך תשיגו משכנתא אידיאלית בתנאים הנוחים ביותר, מבלי לפגוע באיכות החיים שלכם

ביטוח משכנתא. ShutterStock
משכנתא/ShutterStock

רובן המוחלט של רכישות בתים בישראל כוללות גיוס כספים בעזרת משכנתא. לרוב הרוכשים יפנו אל הבנקים על מנת לקחת משכנתא, בלי לקחת בחשבון את ההשלכות מרחיקות הלכת של צעד זה על משק הבית בהווה ובעתיד. חשוב לדעת שכיום קיימת אפשרות להשיג משכנתא נכונה, מתוכננת, בתנאים מעולים אם רק יודעים לעשות זאת נכון. "הצלחנו לחסוך מאות אלפי שקלים ללקוחותינו בהחזר הסופי באמצעות שינוי התמהיל והורדת הריבית", ציינו המומחים של "אילון - פתרונות מימון מא' עד הבית", שיכולים לסייע גם לכם בהשגת המטרה.

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות צרו עמנו קשר >>>

מנצחים את הבנק!

הראל שילה מחברת אילון, מסביר: "יש דרך אחרת לקבלת משכנתא בריביות נמוכות ובתנאים טובים יותר ממה שהבנקים מציעים. אנחנו דור אחר, היום כולם מבינים שהבנקים הם גוף כלכלי בעל אינטרסים".

עוד מוסיף שילה כי "כשאתם ניגשים לבד אל הבנק, אתם עוד לקוח אחד מיני רבים שמעוניין בהלוואה מאוד גדולה לבית, כשאתם מגיעים איתנו, יש לבנק הרבה יותר מה להפסיד, אנחנו מייצגים אלפי לקוחות בשנה, ולכן מקבלים את התנאים הטובים ביותר".

המומחה מציין: "כל משק בית חייב לקחת את עצמו ברצינות ולראות את עצמו כגוף כלכלי שדואג לאינטרס הכלכלי הפרטי שלו בדיוק כמו של הבנק. כאשר מגיעים אלינו לקוחות חדשים המעוניינים לרכוש בית, אנו מבצעים איתם קודם כל בדיקה הכוללת את כל הפרטים והנתונים שצריך עבור עסקת המשכנתא".

לוקחים משכנתא? לשיחת ייעוץ ללא התחייבות צרו עמנו קשר >>>

מו"מ עם הבנק משאירים למומחים

אילון מלווים אלפי לקוחות בשנה בתהליך לקיחת משכנתא, ולכן, המנוף שלהם על הבנקים הוא גדול יותר מלווה בודד שמגיע עצמאית אל הבנק. הידע והניסיון הרב שצברו במרוצת השנים מאפשרים להשיג משכנתא בתנאים האטרקטיביים ביותר ובמסלולים הנכונים ביותר וגם להפוך את המשכנתא לכלי המאפשר צמיחה ומימוש של רווחת המשפחה בהווה ובעתיד.

"באילון פתרונות מימון אנו מבצעים ניהול התחייבויות מושכל ומעמיק, שומרים על איכות החיים מבלי שהחזרי המשכנתא יפגעו בה. אנו דואגים שהלקוחות שלנו יוכלו לחיות חיי רווחה גם אחרי קבלת המשכנתא", ציין שילה.

למומחי המשכנתאות שלנו >>>

איך מבוצע הליך לקיחת המשכנתא?

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

משכנתא מותאמת אישית

"אנו מוודאים מה מצבם הפיננסי בזמן זה, כמה הון עצמי יש להם, האם יש הלוואות פתוחות וכדומה. לאחר איסוף כל הנתונים, אנו בונים ללקוחותינו פרופיל פיננסי שמשקף את צרכי התא המשפחתי ומטרותיו ובעזרת מחשבונים וכלים מקצועיים בונים תמהילי משכנתא אפשריים ומותאמים אישית, שאותם נגיש לאישור של הבנקים".

הורדת הריביות מול הבנקים

"לאחר קבלת האישור העקרוני, מתחיל המשא ומתן שלנו להורדת הריביות מול הבנקים. המטרה היא למצוא את הבנק שייתן לכם את תנאי המשכנתא האטרקטיביים ביותר עבור התמהיל הייחודי שבנינו עבורכם. כמו כן, אנו מלווים אתכם מהרגע שהגעתם אלינו ועד הרגע שקיבלתם את המשכנתא ואתם יכולים בשעה טובה לגשת ולרכוש את הבית החדש שלכם".

מהי משכנתא?

משכנתא היא בעצם עסקת רכישה בה אנו קונים מהבנק כסף (הקרן) ומחזירים לבנק את הכסף שלקחנו בתוספת ריבית. לשני הצדדים מטרה זהה - הבנק מעוניין למכור כסף ואנו מעוניינים לרכוש אותו, אולם האינטרס הפוך, הבנק מעוניין למכור לנו את הכסף במחיר הגבוה ביותר שביכולתו להשיג בעוד אנו מעוניינים לרכוש את הכסף במחיר הזול ביותר.

החיים לא מתחילים ונגמרים בהחזרי המשכנתא

כאשר אתם סוגרים עסקת משכנתא עם הבנק בתנאים שהבנק הציע, אתם למעשה סוגרים עסקה שבה הבנק מימש את המטרה שלו - למכור לכם כסף במחיר גבוה. זהו מצב שכובל אתכם להחזרים גבוהים שישפיעו על ההתפתחות שלכם ברמה הכלכלית ושיפור איכות החיים בטווח הקצר והארוך.

כל משפחה רוצה שתהיה לה את האפשרות להירשם ללימודים או לרשום את הילדים ללימודים, לצאת לנופשים, לממן שמחות משפחתיות ואף לרשום את הילדים לחוגים. כדי לממש את כל אלו, כל משפחה חייבת לנהל את התחייבויות המשכנתא בדרך מושכלת המותאמת לצרכים וליכולות המשתנות במשך השנים.

חשוב לדעת לפני שמגיעים אל הבנק

לא כל אחד זכאי לקבלת משכנתא ולמעשה יש לבנקים תנאים מתי ניתן לקבל אחת, באיזה סכום ומה יהיו תנאי ההחזר.

ידוע היום שעל מנת לקבל משכנתא, עלינו להגיע עם הון עצמי. כמה הון עצמי? זוג צעיר שזו דירתו הראשונה, זכאי לקבל עד 75% מימון מהבנק, כלומר, עליו להשלים בעזרת ההון העצמי שלו עוד 25%. כדי לדעת כמה הון עצמי עליכם לצבור, חשוב לדעת מה סכום הדירה שתרצו לרכוש, גובה ההחזר שתהיו מסוגלים להחזיר במהלך השנים וכמה תעלה לכם תוספת הריביות של המשכנתא.

לוקחים משכנתא? לייעוץ עם מומחה צרו עמנו קשר >>>

התהליך מול הבנקים

מזל טוב, יש בידכם הון עצמי מספק וכעת אתם רוצים לקחת משכנתא מהבנק. זה נראה תהליך פשוט בתחילת הדרך - הולכים עם הכסף לבנק ופשוט מבקשים את הסכום. בפועל, התהליך הרבה יותר מורכב. אתם חייבים להבין שהבנק הוא גוף כלכלי שרוצה להרוויח וכמה שיותר. בשל כך, הוא מציע לכם מספר מסלולים ללקיחת משכנתא. בכל מסלול יש תנאים, פירוט ריביות ופריסת החזר לפי מספר השנים. אדם מן היישוב שאינו עוסק בייעוץ משכנתאות, עלול לקבל את התנאים כמו שהם, לבחור באחד המסלולים ולשלם את המשכנתא, כאשר המסלולים לא בהכרח מיטיבים עמו ובשורה התחתונה, החזר הריביות הוא גבוה מאוד והחזר התשלומים ממש לא נוח ויוצר עבורו קשיים כלכליים.

חשוב להבין, הבנקים מעדיפים לדבר איתנו במונחים של "ריבית זולה / טובה" בעוד שתמהיל המשכנתא לרוב יהיה בעל השפעה גדולה יותר על עלויות הכסף שאנחנו מבקשים לקנות. לשם המחשה - זוג שלקח משכנתא שהציע לו הבנק. הוזלה בריבית של 0.2% חסכה לזוג בהחזר הסופי כ-20,000 ₪, בעוד שבאמצעות התאמת התמהיל ובנייתו בצורה נכונה הצלחנו לחסוך לזוג מעל ל-180,000 ₪ בהחזר הסופי.

גם לך יש את היכולת להגדיל את כושר המיקוח מול הבנקים ולהשיג משכנתא בתנאים אידיאליים. צרו קשר עוד היום עם "אילון פתרונות מימון מא' עד בית".

בשיתוף אילון - פתרונות מימון
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully