וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

REPUD - למה להשקיע כסף בספות חדשות כשאפשר לחדש?

בשיתוף רפוד

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 14:55

חברת REPUD - ריפוד מתמחה בניקוי יסודי של ספורת ורהיטים - הן במגזר הפרטי והן לעסקים. הכל תוך מתן שירות אישי ואחריות על תוצאות מדהימות

REPUD - ריפוד. יח"צ,
ריפוד - Repud/יח"צ

בטוח יצא לכם לראות פוסטים בפייסבוק או באינסטגרם, בהם רואים ספה מלוכלכת עם כתמים קשים, ומכונה מיוחדת את קצף חומר הניקוי שעל הבד, מותירה שובלים נקיים ומושלמים עד שהספה נראית חדשה. אז אכן מדובר בשיטה מדהימה שמציעה אלטרנטיבה מדהימה עבור מי שהריהוט שלו מלוכלך ומרופט - ניקוי, חיטוי וחידוש של ריהוט מרופד, במחיר של כמה מאות שקלים, במקום ההוצאה של ריהוט חדש.

רון לוין הקים את חברת REPUD - ריפוד, שמציעה שירותי ניקוי, חיטוי וחידוש של ספות וכורסאות, שטיחים, מזרנים, מושבים ברכב ועוד.

רון מסביר שבשנים האחרונות, שיטת הניקוי הייחודית הזו הפכה למבוקשת במיוחד, כיוון שהשירות מתבצע אצל הלקוח במקום. כל התהליך נעשה בעזרת מכונות שאיבה ויניקה, וחומרי ניקיון חזקים ואיכותיים, לשימוש על ידי מפעילים מקצועיים בלבד, ומתאים עבור לקוחות פרטיים, מלונות, צימרים, משרדים ובתי עסק.

תכירו - מכונת הקסם הזו נקראת סברינה מקסי, והסוד שלה הוא עבודה בתהליך של הזרקה ויניקה. המכונה מתיזה חומר המעורבב במים על המשטח המרופד, ולאחר מכן מתבצעת שאיבה עוצמתית של כל הלכלוך והכתמים הקוסמטיים על הבד.

ברגע שמרססים את החומר מתרחש פירוק של כתמים אורגניים כמו מזון, זיעה, רוק ומים, אחרי הריסוס מבצעים שפשוף של הבד עם מברשת מתאימה, ואז עוברים עם ראש שואב ייעודי כדי לשאוב את כל הלכלוך שעלה לפני השטח של הבד. מלבד זאת, הפעולה מוציאה גם את הלכלוך העמוק שמצטבר במושבים ובכריות, וזה כולל את קרדית האבק, שידועה כמחוללת בעיות ומחלות בדרכי הנשימה ובעור.

כל התהליך הזה אורך כשעה בסך הכל, ואתם נהנים מריהוט נקי ומחוטא שנראה כמעט חדש. כשחושבים על זה מכל ההיבטים האפשריים - זה פשוט משתלם.

REPUD - ריפוד. יח"צ,
ריפוד - Repud/יח"צ

למי מתאים שירות ניקוי כזה?

"הניקוי מתאים לכל אחד, בין אם לקוח פרטי שמעוניין בשירות ניקוי ספות בבית ועד למשרד שמבקש לשמור על הריהוט בו, או בית מלון, שזקוק לניקוי וחיטוי, וכמובן גם חידוש של הריהוט, בחדרי האירוח, בלובי או במבואות בקומות השונות.

"סטודנטים שבוחרים לקנות ריהוט יד שניה ורוצים לנקות ולחטא את הרהיטים, או משפחות עם ילדים שנוטים להכתים את ריפודי הכורסאות והספות ורוצות להעלים אותם מבלי להחליף ספה כל שני וחמישי, או לנקות מזרנים עם כתמי שתן למשל, בעיה מוכרת לכל מי שיש לו ילדים קטנים בתהליך גמילה מחיתול.

"בדיוק כפי ששוטפים את הבית ומכבסים את הבגדים, גם את הריפוד של הספה מומלץ לנקות, לפחות מדי פעם. בסופו של דבר אנחנו נושמים את כל האבק והלכלוך הזה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
REPUD - ריפוד. יח"צ,
ריפוד - Repud/יח"צ

כל כמה זמן מומלץ לבצע ניקוי?

"זה מאוד תלוי בלקוח. יש לנו לקוחה עם ספת בד בגוון שמנת, והיא מזמינה ניקוי אחת לחודשיים. הריהוט חשוב לה וזו הבחירה שלה. לעומת זאת יש לקוחות שמזמינים ניקוי פעם בכמה חודשים, ויש לקוחות שבוחרים לנקות את הריהוט שלהם פעם בשנה. אין כלל גורף, כל אחד לפי ראות עיניו, וכמובן לפי מצב הריהוט."

באיזה חומרים משתמשים בניקוי?

"ישנם הרבה חומרי ניקוי לריפודים בשוק, שמוצעים לשימוש ביתי. ההבדל בין החומרים שאנחנו משתמשים בהם לבין החומרים האלו, הוא גדול. בחומרי הניקוי המיועדים למכונה שאנחנו משתמשים בה, יש חומר אבקתי שנקרא פורמולה 90. החומר הזה קודם כל מרכך את הבד וגורם להמסה ראשונית של הכתמים הקוסמטיים הנמצאים על פני השטח. אחרי כן, החומר חודר לעומק, ומפרק את קרדית האבק בליבה הפנימית של ספוג הכרית או המושב.

"בנוסף, יש חומרים אחרים שיכולים לתת מענה במצבים ספציפיים, כמו חומר שמסיר כתמי דיו, טושים, מרקרים, כתמים קשים נקודתיים, ונעזרים בהם במידת הצורך. ישנו חומר נוסף שמטרתו לפרק ביעילות כתמי דבק וכל חומר אחר ממשפחת הדבקים. יש גם חומר מיוחד לטיפול בכתמי שתן וקפה שהם כתמים קשים ובעיתיים מאוד, ואנו משתמשים בהם לטיפול נקודתי לפי הצורך.

"במקרה של מזרנים עם כתמי שתן, יש חומר ניקוי מיוחד שנוגד ריחות, הוא חומר שמנטרל את הריח הלא נעים, אך הוא לא מבשם. כמובן שבסיום כל עבודה אנחנו מבצעים שטיפה נוספת עם חומר מבשם שמשלים את תהליך הניקוי עם ריח נעים."

REPUD - ריפוד. יח"צ,
ריפוד - Repud/יח"צ

האם הקורונה השפיעה על הפעילות של העסק?

"נראה שבעקבות הקורונה, אנשים קיבלו פרופורציה וחושבים פעמיים לפני שהם קופצים להוצאות כספיות גבוהות. פעם הנטייה הייתה להחליף את הריהוט, והיום פונים אלינו יותר ויותר אנשים שמחפשים אלטרנטיבה מתאימים, ומעדיפים לחסוך בעלויות. פשוט מזמינים שירות ניקוי במקום לזרוק את הריהוט ולקנות חדש. עם השירות שלנו אפשר להמשיך ליהנות מרהיטים מרופדים למשך שנים, אין ספק שיש פה חיסכון כלכלי.

"חוץ מזה, כשהיו סגרים קיבלנו פניות רבות לשירות בקרב אנשים שיצאו מבידוד. אז אפשר לומר שהשירות זכה למודעות בעקבות המגפה, כי ההקפדה על הניקיון והחיטוי של הריהוט המרופד בבית היה חלק מההתמודדות עם המצב. בכל אופן, השירות מאוד רלוונטי, גם במטרה לשמור על הבריאות, כי אחרי הכל אנחנו יושבים, מתרפקים ונושמים את כל האבק והלכלוך שמצטבר בספה, במזרן או בשטיח, וגם כדי לשמור על האסתטיקה של הריהוט."

יש הרבה מאוד נותני שירות בתחום הזה, מפרילאנסרים ועד חברות - מה הערך המוסף שלכם?

"כיום אנחנו נותנים שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, והביקוש עולה בקרב המגזר הפרטי והעסקי. אנחנו תמיד שואפים גבוה, ורוצים לספק שירות אחזקה בשוטף, למגדלים, משרדים ולמלונות בוטיק. יש אנחנו בהחלט יכולים להעניק שירות מצוין, ולהבטיח איכות וניקיון לכל לקוח, ולפרויקטים בכל סדר גודל. אמינות ומקצועיות הן אבני היסוד שלנו, ואין כאן פשרה מול הלקוחות שלנו.

"מבחינת עלויות אנחנו אטרקטיביים מאוד לעומת אחרים, אני רואה שיש עליית מחירים בעקבות התחרות והביקוש. אני חושב שזה לא בדיוק לגיטימי, כי יש לא מעט מקרים בהם ספקי שירות דורשים מחירים לא מוצדקים. אם הרהיט התייבש ונשאר כתם ,נחזור למקום ונטפל בבעיה לשביעות רצון הלקוח.

"יש אחריות לעבודה שלנו, ובהתאם לכך, לא ניקח כל עבודה. יש רהיטים שכשאנחנו מגיעים למקום, אנחנו מגלים פתאום ריהוט במצב רעוע, וכמובן שלא נתעסק בו, למרות שכבר איש צוות הגיע ונוכח.. לא נסתכן בנזק. היושרה שלנו מול הלקוח חשובה יותר עבורנו.

"דבר נוסף שחשוב לי לציין שהשירות שלנו הוא אישי. אנחנו מעניקים שירות אדיב מקצועי ומסור. הצוות שלנו ממבצע כל עבודה לא משנה אם קטנה או גדולה באותה מידת השקעה, מבלי לעגל פינות. אנחנו מתחייבים להגעה עד 48 שעות מהרגע שאנו מקבלים את הפנייה מהלקוח".

חברת REPUD מציעה את השירות באזור המרכז והשרון. עם זאת יש גמישות, וניתן לבדוק אפשרות הגעה לאזורים אחרים, בתיאום מראש.

לבירורים ולפרטים נוספים התקשרו - 053-3608868

עמוד העסק בפייסבוק ריפוד - Repud

חשבון האינסטגרם - Repud Instagram

לאתר החברה

בשיתוף רפוד
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully