וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדלי השרון - דברים שרואים מכאן, לא רואים משם

בשיתוף מגדלי השרון

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 11:13

כשמדובר על בנייה בכלל ותמ"א 38 בפרט אתם רוצים להתקשר עם חברה שמספקת הוכחות בשטח לאיכות הבנייה שלה. הכירו את מגדלי השרון

מגדלי השרון. יח"צ,
מגדלי השרון/יח"צ

הדיון הבלתי פוסק המתרחש בשנים האחרונות בנוגע לתמ"א 38 בכלל, ובמיוחד בנוגע לפרויקטי הפינוי ובינוי המשמעותיים שמתרחשים במסגרת תמ"א 38, מציף את הצורך של תושבי ישראל (בעיקר באזורים המיועדים לעבר תהליך מסוג זה) במידע נוסף, והפעם - אובייקטיבי. ברור מאליו כי מדובר בצורך בהבטחה שהכל באמת יהיה בסדר. לא כאמירה הישראלית הרווחת שפירושה "סמוך עלינו, נסתדר, איכשהו", אלא כאמירה משמעותית, המגובה במקצועיות, בניסיון, ב"קבלות" יציבות בשטח.

הכירו את מגדלי השרון!

חברת מגדלי השרון, חברת נדל"ן וחברה יזמית בעלת ניסיון רב בתחום פינוי בינוי ותמ"א 38, נוסדה על ידי שמואל חיון - יזם ומשקיע בתחום הנדל"ן הישראלי משנת 1997, שלו ניסיון עשיר במגדלי מגורים ובתחום הפלדה. כיום, מנוהלת החברה כעסק משפחתי. החברה, בניהולם של שמואל, בונה בנייני יוקרה בכל רחבי הארץ, תוך התמחות בשנים האחרונות בפרויקטי תמ"א 38, על מורכבויותיהם השונות.

פעילותה של החברה בעשורים האחרונים ממוקדת ביוזמות בנייה במרכז הארץ, ובמיוחד בפרויקטים המיועדים למגורים לאורכו של קו החוף. דבר, שכידוע, מחייב בניה איכותית אף מעל לסטנדרטים הגבוהים הרגילים, בשל הצורך בשימוש בחומרים איכותיים, העומדים בתקן הישראלי המחמיר, ובנוסף - עמידים לקרבת המבנים לים, על הלחות והמליחות הנובעות מקרבה זו. כמו כן, מבצעת החברה מגוון נרחב של עסקאות קומבינציה, פרויקטי תמ"א 38 ועבודות קרקעות פרטיות.

מגדלי השרון. יח"צ,
מגדלי השרון/יח"צ

בואו נדבר על הוכחות! - פרויקטים לדוגמה של חברת מגדלי השרון

עד עכשיו, דיברנו די באוויר, אבל, היות והזכרנו כבר בתחילה את עניין ההוכחות המוצקות, אותן "קבלות" שמסוגלת חברה יזמית להציג בשטח, ריכזנו עבורכם כמה דוגמאות לפועלה של חברת מגדלי השרון בשנים האחרונות:

• פרויקט דוד המלך 14, נתניה - מגדל בן 14 קומות (ו-52 דיירים) הכולל דירות 4 ו-5 חדרים עם מרפסות שמש, שבסיסו ב-18 חתימות של בעלי הקרקע - הפרויקט שווק במלואו.

• פרויקט רות 4, רמת גן- בניין בוטיק יוקרתי בן 8 קומות (15 דיירים, שתי דירות בכל קומה ופנטהאוז יוקרתי הממוקם בקומה השמינית), שבסיסו ב-6 דיירים בעלי הקרקע - הפרויקט בתהליכי שיווק, נמצא במיקום מול פארק הירקון.

• הלפרין נתניה - פרויקט פינוי ובינוי הראשון שאושר בעיר על ידי מהנדס העיר דאז, אריה בראון, שכיום, משמש כאדריכל הפרויקט. בניין בן 17 קומות (66 דיירים) של דירות 4 ו-5 חדרים מרווחות הכוללות מרפסת שמש, שבסיסו ב-16 דיירים בעלי הקרקע - הפרויקט בתהליכי שיווק.

• בתכנון נמצאים עוד לא מעט פרויקטים במיקומים בולטים באזור המרכז והשרון, כך שגם אם, נקודתית, כרגע, אתם לא מתכננים רכישת דירה חדשה, כדאי להמשיך ולעקוב מקרוב אחרי ההתפתחויות ואחרי הפרויקטים החדשים בהם מעורבת חברת מגדלי השרון.

מגדלי השרון. יח"צ,
מגדלי השרון/יח"צ

מה יוצא לכם, הלקוחות, מכל זה?

חזונה של החברה - עתיד מרתק לעיר הישראלית, תוך פעולה בשטח באמצעות הטכניקות והטכנולוגיות שהן מהמתקדמות ומהחדישות ביותר בעולם, והקפדה, מהמסד ועד הטפחות על הסטנדרטים הגבוהים ביותר ורמת הגימור האיכותית ביותר שנראית כיום בשוק הנדל"ן הישראלי, מניחה עבורכם, כלקוחות החברה, את הבסיס המקצועי המוצק ביותר.

כמו כן, גם באספקט השירות נוקטת החברה בגישה ייחודית ויוצאת דופן בנוף הישראלי - ליווי צמוד ואישי לכל לקוח, משלב הייזום והתכנון ועד לסיום תהליכי הבניה ומסירת הנכס. וזאת, מתוך מקצועיות ושקיפות מלאה של כל המעורבים בפרויקט - המתכננים, האדריכלים, המפקחים וכל אנשי המקצוע האחראים לתכנון, לביצוע ולפיקוח על הפרויקט.

בעלי המקצוע המנוסים המרכיבים את הצוותים המקצועיים המיומנים של חברת מגדלי השרון הם המאפשרים לחברה להביא את כל אחד מהפרויקטים השונים בהם היא מעורבת לאותם סטנדרטים איכותיים וגבוהים המאפיינים אותה.

חשוב לזכור:

פרויקטי פינוי בינוי עשויים להיות ההזדמנות הגדולה שלכם לשיפור איכות המגורים, אבל, מאידך, הם גם עלולים להתגלות כ"נפילה" עצומה, במקרה שלא תבחרו בחברה הנכונה ללוות אתכם כשאתם נכנסים לפרויקט מורכב כזה!

משרדי החברה ממוקמים בנתניה ברחוב הרצל

טלפון החברה- 097666340

אתר החברה- m-sharon.co.il

בשיתוף מגדלי השרון
  • עוד באותו נושא:
  • מגדלים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully