וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשת את המקום שלך אחרי שילדת אפילו שנתיים אחרי? כדאי שתכירי את 'ילדתי'

בשיתוף ילדתי

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 10:45

אנחנו כל כך עסוקות בלהתכונן להיריון, איך לעבור אותו בשלום ובלידה עצמה עד שלעיתים מוזנח נושא היום שאחרי - מה עושים עם התינוק החדש בבית. אתר ילדתי נועד בדיוק למלא את החלל הזה

אישה מניקה תינוק בבית קפה. ShutterStock
אחרי לידה/ShutterStock

מבין כל אתרי ההריון, הלידה והתינוקות שיש ברשת הופתענו לגלות אתר ייחודי בנוף, מעוצב בצורה עדינה, נעימה ומזמינה. אתר שכולו מתמקד באשה שאחרי הלידה, אתר שמדבר תכלס, ללא פילטרים וללא מסיכות. אתר בו נשות מקצוע כותבות עבורך בגובה העיניים, אתר ששם על השולחן את כל אותם הנושאים הפחות מדוברים שאחרי הלידה.

במשך תשעה חודשים אנחנו כל כך מתכוננות ליום הלידה. אנחנו עוברות בדיקות, לוקחות ויטמינים, קוראות ברשת, רוכשות סדנאות, וקורסי הכנה ללידה, מכינות תוכנית לידה מתוקתקת, תיק לידה ארוז, לא חוסכות בקניות ורוכשות הכל מהכל, מארגנות את הבית לפני ולכאורה זהו, אנחנו מוכנות.

גם אם ילדת בול כמו שרצית או ההיפך הגמור מהתוכנית, את נרגעת כשאת שומעת את הבכי הראשון, מרגישה את פעימות ליבו על גופך או כשבישרו לך שהכל בסדר ושניכם בריאים. לראשונה...'מזל טוב הפכת לאמא!' משתחררים הביתה עם מלא בלונים, חבילות, מתנות, שקיות, תיקים ופלאיירים ופתאום בום! אתם בבית בלי העזרה של האחיות בתינוקייה ובלי הוראות הפעלה של מה לעשות עכשיו. קשה לך ללכת עם התפרים והטחורים שצצים ומה זה הגודש הלא הגיוני הזה עכשיו?! גם אם שמעת או קראת קצת, שום דבר לא באמת מכין אותך ליום שאחרי.

בתוך המעמד החדש והמרגש, פתאום את אחראית על יצור קטנטן שעד עכשיו היה מוגן בתוכך. את מוצפת הורמונים וכאבים, צריכה להכיר את התינוק שלך ולהבין את צרכיו: להרגיע ולחבק כשבוכה, להאכיל כל שעתיים וחצי, להרים ולהרדים בכל רגע נתון. אבל רגעעע עצרי הכל! מה איתך?

מה כל כך מיוחד באתר 'ילדתי'?

מכיוון שאנחנו נוטות לשים את עצמנו בתחתית סולם העדיפות ומן הסתם פחות להתרכז בעצמנו, דווקא אתר 'ילדתי' בא לתת לך את המקום שלך אחרי הלידה.

עם כל ההתרגשות והעוצמה שבדבר, המון דברים פתאום משתנים. בטח שמשמח ללדת תינוק ולהעריך את זה שהכל בסדר, אבל נוצר מאין טאבו שזה לא בסדר גם להתלונן כמה שזה לא פשוט לקפוץ כל הלילה על כדור הפיזיו כדי להקל על הגזים של התינוק וכמה זה מאתגר לישון במקטעים של שעה + שעה וחצי+ שעתיים במקרה הטוב. ועד שיצאת מהבית (אחרי שהיית צריכה לנקות ממך וממנו את הקקי גב), עם חצי מהבית בתיק ההחתלה, את מסתובבת חצי זומבי ולכל מיני עוברות אורח יש מה לומר בסגנון: "הוא לבוש חם מידי/פחות מיד","אל תרימי בידיים, שלא תתרגל".

התינוק צורח, את מיישבת לך על ספסל כדי להניק כי עוד שניה מתפוצצים לך השדיים ואיזו גברת נחמדה עוברת ושואלת למה את לא נותנת בקבוק. אז נכון שיצאת החוצה כדי להעביר קצת את היום, לספוג ויטמין די ולהפיג קצת את הבדידות אבל לא להפגת בדידות כזו ייחלת. אנחנו רק מחפשות לשתף וצריכות אוזן קשבת אחרי הלידה ולא ביקורת ועצות מאנשים שאנחנו לא מכירות.

באתר יש פוקוס בדיוק על זה: את לא לבד! יש כתבות שמתרכזות קצת יותר בך ובמה שעובר עליך אחרי הלידה. למה להיות לבד עם הכאבים? עם הבדידות ועם כל השינויים אחרי הלידה שיש אתר שלם שמרכז עבורך את כל התכנים הרלוונטיים אחרי הלידה, את כל התכנים הפחות מדוברים, עם נשות מקצוע רגישות שכותבות מהלב ובגובה העיניים יחד עם קהילה שלמה בפייסבוק ובאינסטגרם וגם בפורום חדש, שם תוכלי להתייעץ ולראות שאת ממש לא לבד ושכולן עוברות בדיוק את אותן הדברים, הכאבים והמשברים שאת עוברת וחווה ממש עכשיו. זה בסדר שלא תמיד הכל ורוד, זה בסדר להתלונן כי כשילדת גם את נולדת מחדש וצריך רגע לעצור ולהכיר גם אותה.

מתכונים - יש! סקס - יש! מה עוד אפשר למצוא באתר?

באתר יש את כל התכנים שאת מחפשת אחרי לידה, החל ממה ניתן לעשות כדי להקל על התפרים, הטחורים, הגודש וכל הכיף של הימים הראשונים.

ישנה קטגוריה שלמה שמתמקדת ב'הוראות הפעלה לתינוק' (שהלוואי והיינו מקבלות כזה ביציאה מבית החולים) שם תמצאי כתבות על שלבי ההתפתחות, שינת תינוקות (מהזווית של איך להקל עליך ואיך תוכלי גם את לישון טוב יותר), קטגוריה שלמה על הנקה, על הזוגיות שמשתנה, על כל הנושא הסופר לא מדובר של סקס אחרי לידה! איך לחזור לכושר אחרי הלידה לאט לאט ובטוח, רעיונות למתכונים קלים ומזינים, איך להעביר את חופשת הלידה, רעיונות למתנות ליולדת, על החזרה לעבודה, ראיונות עם נשים מעוררות השראה, ויש אפילו מקום לשתף בסיפור הלידה הפרטי שלך וגם אופציה להתחבר לפורום חדש בו את יותר ממוזמנת לשתף/להתייעץ/ לשאול ולפרוק.

ואם אין לך זמן כרגע להיכנס לאתר לקרוא ולהתרשם, שווה לך לעקוב ולהצטרף לקהילת 'ילדתי' באינסטגרם.

בשיתוף ילדתי
  • עוד באותו נושא:
  • לידה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully