וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם האוכל הנכון מרגישים באיטליה

בשיתוף קפה אופטימי אילת

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 12:47

מסעדות האיטלקיות הן בין המסעדות המועדפות על אנשים רבים. מי שמחפש מסעדה באילת כדאי שיכיר את קפה אופטימי

קפה אופטימי אילת. יח"צ,
קפה אופטימי אילת/יח"צ

מי מאתנו אינו אוהב ללכת מדי פעם למסעדה ולאכול כמו שצריך. ברגע זה אנו יכולים לשים בצד את כל הבישולים, להניח לסירים ולמחבתות וללכת ליהנות מארוחה איכותית מבלי להתאמץ. באווירה מיוחדת, עיצוב מתאים ומוזיקה טובה ברקע אנו יכולים להתנתק רגע מכל הדאגות ופשוט לאכול טוב. וכשרוצים להגיע למסעדה איטלקית, לא צריך סיבה מיוחדת או לציין אירוע מיוחד. תגיעו כדי ליהנות מהאוכל.

כל הסיבות להגיע למסעדה איטלקית איכותית

אם אתם מחפשים מסעדה באילת על רמה, מסעדה איטלקית היא התשובה. רבים מאתנו נהנים מאוכל איטלקי מבלי לתת את הדעת על כך שמדובר באוכל שמקורו באיטליה. פיצה, פסטה או רביולי, מאכלים אלה ואחרים הפכו לחלק מחיינו. במסעדה איטלקית תמצאו שפע של מאכלים אחרים ותהנו מכל רגע. קבלו את כל הסיבות להגיע למסעדה איטלקית:

• נהנים מאוכל איטלקי אמיתי - אתם יכולים להכין פסטה טובה עם שפע של רטבים ותוספות, אבל גם אם תתאמצו ללא סוף, לא תוכלו להכין פסטה כמו במסעדה איטלקית אמיתית. כל מי שטועם פסטה כזו, מרגיש בהבדל. כמו כן, זוהי הזדמנות טובה להכיר מאכלים איטלקיים שונים דוגמת פילה סלומון בהכנה מיוחדת. אז אם אתם בקטע של דגים טעימים ואיכותיים, המסעדה הזו בשבילכם.

• מסעדה לציון אירוע מיוחד - מסעדות נועדו לציון אירוע מיוחד ואיכותי, בייחוד כאשר מדובר במסעדה איטלקית משובחת. המסעדה מתאימה לציון האירועים המשמעותיים של החיים כמו ימי הולדת, מסיבות בר מצווה ובת מצווה, מסיבות אירוסין או אירועים מיוחדים שאתם בוחרים כמו מעבר טסט או סיום מבחן ארוך וקשה במיוחד. המסעדה האיטלקית היא המקום לציין את ההצלחות הקטנות של החיים.

• האוכל המרגיע - מרגישים שעבר עליכם יום קשה ומורכב? מרגישים שאתם זקוקים להפסקה קטנה כדי לצבור כוחות ולהמשיך הלאה? במסעדה איטלקית יש אוכל טעים במיוחד ומנחם שיעשה לכם מצב רוח טוב. כי אי אפשר לסרב לרביולי, פסטה, פיצה ריחני. רו דג אפוי בצורה מושלמת וכל זה בתוספת של כוס קפה ועוגה קטנה לקינוח.

• להיות באיטליה ולהישאר בארץ - אוכל טוב הוא לא רק דלק לגוף, אלא גם תרבות שלמה. אם מסיבה זו או אחרת אינכם יכולים לטייל בחו"ל, אתם עדיין יכולים לטעום מאכלים שונים ולהרגיש שאתם נמצאים במקום אחר. הדבר בולט במיוחד כאשר טועמים מאכלים איטלקיים. אז אם יצא לכם לטייל באיטליה בשנה שעברה ואתם מתגעגעים למאכלים איטלקיים, מסעדה איטלקית בארץ היא בגדר חובה.

היסטוריה קטנה של מאכלים איטלקיים גדולים

מאחורי המאכלים של איטליה יש סיפורים. ניקח לדוגמה את הפיצה, אחד המאכלים המפורסמים יותר של איטליה. אותו מאפה אשר עליו מרוח רוטב עגבניות ומעליו גבינת מוצרלה מותכת עם שלל תוספות הוא מאפה שהמקור שלו באיטליה. יש הטוענים כי השם "פיצה" בה מהשם הערבי שכולנו מכירים כ"פיתה", וכי ה"פיתה" הגיעה למעשה ללטינית שהייתה שפתה של האימפריה הרומית באותה תקופה. את מאפה הפיצה הכירו כבר במאה ה-18. אז היו מרדדים את הבצק, בוזקים עליו שמן זית, מניחים פלחים של עגבניות ומתבלים באורגנו או בבזיליקום. אחת הפיצות הנפוצות היום שלכולנו יצא לאכול לפחות פעם אחת בחיים היא פיצה מרגריטה, הנקראת על שם אשתו של המלך אומברטו הראשון. פיצה זו מרכיבה את הצבעים של הדגל האיטלקי - בזיליקום הירוק, מוצרלה הלבנה ועגבניות אדומות.

מאכל איטלקי נפוץ נוסף הוא הלזניה. מדובר למעשה בסוג של פסטה ועליה נרחיב ממש עוד מעט. היא מגיעה מהמילה היוונית "לזנון" ומשמעותה "אסכלה" שהיא הכלי שבאמצעותו צולים את הבשר, כלומר מחברת או סיר. בעבר השם התייחס יותר לכלי שבו מכינים לזניה, והיום הכוונה היא למאכל עצמו. ישנם מקורות הרומזים על כך שהלזניה היא למעשה מאכל אנגלי מהמאה ה-14. ספר בישול אנגלי מתקופה זו מתאר מאכל העשוי משכבות של דפי אטריות כאשר מעל שכבות אלה יש גבינה אפויה.

וכמובן, אי אפשר לדבר על מאכלים איטלקיים מבלי לציין את המאכל האיטלקי הבולט מכולם, הלא היא הפסטה. הפסטה הראשונה הגיעה כנראה לאיטליה מסין, שכן בהריסות של פומפיי התגלו כלים שנועדו לייצור הפסטה. האיטלקים היו הראשונים לשדרג את המאכל הטעים הזה, ולכן איטליה נחשבת לארץ המוצא של הפסטה. קיימים סוגי פסטה שונים ומגוונים. הספגטי, למשל, הוא אחד מסוגי הפסטה הנפוצים יותר, אותה פסטה ארוכה שכיף לסובב על המזלג ולהכניס לפה. סוג נוסף של פסטה הוא הלינגוויני, אטריות ארוכות אף הן, אך שטוחות. קנלוני, לעומת זאת, הוא פסטה קצרה שצורתה צינורות דקיקים. הצורה המיוחדת הזו משווה לפסטה טעם מיוחד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קפה אופטימי אילת. יח"צ,
קפה אופטימי אילת/יח"צ

קפה אופטימי אילת - המסעדה הכי איטלקית שיש

רוצים לטעום ספגטי קלאסי ברוטב עגבניות? מרגישים שחסר לכם מאכל איטלקי בחיים? קפה אופטימי אילת היא מסעדה המציעה מגוון רחב של מנות איטלקיות, חלקן מוכרות יותר ואחרות מוכרות פחות. מה שטוב במסעדה הוא שלא מנסים לסבך אתכם עם מנות מורכבות ובלתי מובנות. המאכלים מוגשים לכם באווירה נעימה ומיוחדת. אנשים רבים מכירים את קפה אופטימי, המסעדה האיטלקית בעיר אילת. הם מגיעים אליה כדי לשבת במתחם הממוזג, או לחלופין בוחרים את המרפסת ונהנים מאוכל טוב, טעים ואיכותי. כי לפעמים לא צריך לצאת לחו"ל כדי לטעום את המאכלים הלאומיים של איטליה.

מה בתפריט

https://cafeoptimi.co.il' target='_blank'>קפה אופטימי אילת מציע לכם תפריט עשיר ומגוון שכדאי להכיר מקרוב. קבלו את המנות הטעימות ביותר שאפשר למצוא:

• ארוחת בוקר עשירה - אתם יכולים לפתוח את הבוקר שלכם במגוון רחב של דרכים בקפה אופטימי. תוכלו, למשל, להזמין קשקוקה מפנקת עם גבינה בולגרית, טחינה וסלט ירקות קצוץ. ניתן גם לבחור בארוחת בוקר הכוללת טוסט, גבינת שמנת, סלט ירקות ושתיה חמה או קלה לבחירתכם. כמו כן, למי שהבריאות חשובה לו יש גם סלט בריאות הכולל שתי ביצים, גבינות של 5% שומן, סלטים, מיצים או שתייה חמה.

• מנות לילדים - אם אתם מגיעים למסעדה עם הילדים, תוכלו לשמח אותם במגוון רחב של מנות כמו צ'יפס, אצבעות דגים, טבעות בצל, צ'יפס בטטה, פיצה לילדים או ארוחת בוקר קלילה.

• מגוון רחב של פיצות - אם אתם בקטע של פיצות, ישנו מגוון רחב של פיצות במסעדה איטלקית שכדאי להכיר. פיצה מרגריטה היא הפיצה הקלאסית, אך קיימות פיצות נוספות כמו פיצה עם סלומון מעושן ופרמזן, פיצה מוקרמת עם רוטב שמנת ותוספות שונות, פיצה עם 3 גבינות, פיצה טוריסימו עם ארטישוק, פיצה פסטה ועוד.

• פסטות - פסטות רבות מחכות רק לכם עם שפע של וריאציות ורטבים. לדוגמה, פסטה טורינו כוללת פטריות שמפניון, רוטב שמנת וערמונים. פסטה אופטימי מגיעה עם שמנת, פסטו וקוביות בטטה ואילו פסטה אליו אוליו מגיע עם שמן זית, שרי, שום ויין לבן.

• מנות דגים משובחות - מתחשק לכל לאכול מנה הגונה של חלבונים? הכירו את הדגים המיוחדים של קפה אופטימי. פילה מושט או סלומון ממולא מגיעים עם שורה ארוכה של תוספות כמו צ'יפס, אורז וסלט.

זו הייתה רק טעימה קטנה מכל המאכלים שיש במסעדה האיטלקית. אתם מוזמנים להגיע לקפה אופטימי כדי להתחיל את הבוקר עם ארוחת בוקר אופטימית, או לסיים את הערב עם מנת פסטה ענקית שלא תשאיר אתכם רעבים.

כתובת המסעדה דורבן 2 מרכז פנינת אילת בצמוד לקניון מול הים

לתפריט המסעדה : https://cafeoptimi.co.il

בשיתוף קפה אופטימי אילת
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully