וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לעצב את הסלון

בשיתוף מילגה

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 15:12

הסלון הוא חלל שבו אנשים בדרך כלל מתכנסים כדי להתרועע, לצפות בטלוויזיה או סתם להירגע אחרי יום ארוך בעבודה. בכתבה זו נדבר על מערכות ישיבה שונות שתוכלו לבחור מהן לחלל הסלון שלכם

פינת ישיבה בסלון. ShutterStock
סלון/ShutterStock

סגנונות הספות משתנים בין סלונות מודרניים ומסורתיים. הנה כמה דוגמאות למערכות ישיבה: כיסאות אהבה, שזלונגים, כסאות נדנדה והעות'מאנים.

שילוב מערכת ישיבה

כאשר מעצבים סלון, חשוב להתייחס להיבטים הבאים: חומר, צבעים, צורה, גודל וריהוט. מערכות ישיבה פשוטות תהפוך את החדר לפונקציונלי ונגיש יותר. הסלון הוא לרוב מרכז הבית שלנו, בו אנו מארחים בני משפחה וחברים. חשוב לשמור את זה מסביר פנים ככל האפשר עבור כל המבקרים.

בסלון טיפוסי תהיה ספה בקצה אחד, עם כורסה או שתיים משני צדדיה - אחת בדרך כלל ליד שולחן קפה ואחרת ליד אח, אם יש כזו.

אז מהן הנקודות שיש לקחת בחשבון כשמעצבים את הסלון?

כאשר מעצבים את הסלון, חשוב לקחת בחשבון מה אתם רוצים שהסלון שלכם יהיה. האם אתה רוצה שזה יהיה מקום לנוח ולהירגע או שאתה רוצה שזה יהיה מקום לאירוח אורחים? ישנם גם גורמים רבים נוספים שיש לקחת בחשבון, כמו הריצוף, הצבעים, הריהוט, התאורה ועוד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טיפים נוספים לעיצוב סלון שיעזרו לכם ליצור חלל מסביר פנים ופונקציונלי יותר

- חשבו כמה מקום פנוי, כדי שהריהוט שלכם לא יתפוס יותר מדי או פחות מדי מהחדר שלכם

- ודאו שיש מספיק אור טבעי שנכנס דרך החלונות

- חשבו על הטעם והסגנון האישי שלכם

שילוב מערכת ישיבה בחדר ילדים

מערכת ישיבה היא מערכת שזמינה לילדים לשבת בה. היא יכולה להיות בצורת כיסא, ספה, או אפילו ספסל. מערכות ישיבה עשויות לעודד ילדים לשבת בהן ולשחק בהן עם הוריהם או אנשים אחרים.

בחדר הילדים צריך סידור ישיבה המעודד את הילד להיות עצמאי ועצמאי. סידור הישיבה צריך גם לקדם את הכישורים החברתיים של הילד על ידי מתן הזדמנויות לאינטראקציה עם אחרים.

בסלון עכשווי, ישנם סוגים רבים של סידורי ישיבה. אחד הנפוצים ביותר הוא הספות והכסאות סביב שולחן קפה - זהו אחד מסידורי הישיבה הפופולריים ביותר לסלונים קטנים. עם זאת, פריסת ריהוט מסוג זה עשויה שלא לעבוד היטב בחדרי ילדים, מכיוון שילדים יבלו יותר זמן באינטראקציה עם צעצועים מאשר עם אנשים אחרים.

מערכות ישיבה בהתאמה אישית זמינות למגוון מטרות. ניתן להתאים אותן כדי לענות על הצרכים של הגדרות רבות ושונות. מערכות ישיבה בהתאמה אישית מתוכננות לדרישות המשתמש. הרהיטים עשויים בדרך כלל מעץ, מתכת או פלסטיק.

מערכת מותאמת אישית תהיה מורכבת בדרך כלל מכסאות התואמים לשולחן ולשאר הרהיטים בחדר, תוך התחשבות מסוימת בגמישות בעיצוב. הם משמשים לעתים קרובות במסעדות, בתי מלון, משרדים, מסעדות וכו'.

משרד פרסום STG

בשיתוף מילגה
  • עוד באותו נושא:
  • סלון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully