וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאן סיביסקי, מעצבת הפנים הבינלאומית, פותחת משרד חדש בישראל

בשיתוף ג'וליאן סיביסקי

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 17:09

אחרי שעיצבה פרויקטים רבים בפריז, ברלין וארה"ב הגיעה המעצבת הבינלאומית ג'וליאן סיביסקי לתל אביב ובשנתיים האחרונות היא מעצבת פרויקטי יוקרה בישראל

ג'וליאן סיביסקי. יח"צ,
ג'וליאן סיביסקי/יח"צ

המעצבת הבינלאומית ובוגרת בית הספר היוקרתי לאומנות "סורבון" שבפריז, ג'וליאן סיביסקי, שמאחוריה מגוון רחב של פרויקטים בפריז, ברלין, ארצות-הברית וקמבודיה, פתחה לאחרונה משרד חדש לעיצוב פנים ואדריכלות בתל-אביב ועובדת כעת על פרויקטים מגוונים בישראל.

סיביסקי הובילה מגוון רחב של פרויקטים אשר זכו לשבחים ברחבי העולם וביניהם מרכז התרבות Chaussee36 בברלין, שהפך למוקד עלייה לרגל ומציג מסע בזמן בין חללים שונים באופן ייחודי המרכיבים סיפור שבו כל חדר וחלל מעוצב בסגנון היסטורי שונה.

ג'וליאן סיביסקי. Art by Julianne Sibiski, צילום: אייל פלג,
1920s ART DECO SUITE/Art by Julianne Sibiski, צילום: אייל פלג

ראש עיריית ברלין, מיכאל מילר, נוהג לארח ערבי גאלה של עיריית ברלין בחללים השונים של המרכז הזה וחברות גוצ'י ו-Apple הם רק חלק מהלקוחות הקבועים, ששוכרים לצורך צילומים את האולמות והחללים שעוצבו על ידי ג'וליאן סיביסקי במהלך הפרויקט שערך 3 שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'וליאן סיביסקי. Art by Julianne Sibiski, צילום: אייל פלג,
1950s MID CENTURY SUITE/Art by Julianne Sibiski, צילום: אייל פלג
ג'וליאן סיביסקי. Art by Julianne Sibiski, צילום: אייל פלג,
1970s SPACE ODYSSEY SUITE/Art by Julianne Sibiski, צילום: אייל פלג
ג'וליאן סיביסקי. Art by Julianne Sibiski, צילום: אייל פלג,
BAUHAUS SUITE/Art by Julianne Sibiski, צילום: אייל פלג

לפני ארבע שנים ביקרה ג'וליאן בארץ כתיירת והכירה כאן את בעלה לעתיד. לאחר שנישאו, היא עברה לגור בתל-אביב והחלה לעבוד עם קהל הלקוחות הישראלי.

בתחילת דרכה בארץ היא עבדה במשרד האדריכלים הנודע, "אורבך-הלוי" וביחד עם האדירכל והמעצב המוכר, אורי הלוי, הייתה שותפה בין היתר בעיצוב הפנים של משרד עורכי-הדין "הרצוג -פוקס-נאמן", הבניינים החדשים והמפוארים של חברת AMDOCSשנבנים בימים אלו ועוד. כעבור חודשים אחדים הפכה ג'וליאן לעצמאית ופתחה משרד המשלב עיצוב פנים ואדריכלות, שנותן מענה ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים. בין הפרויקטים השונים ניתן למנות פנטהאוז יוקרתי בנתניה, משרד הייטק בנווה צדק בתל אביב, סטודיו ליוגה בכיכר דיזנגוף ווילה מפוארת בגבעת שמואל.

סיביסקי מכניסה לעולם הדיור והמשרדים הישראלי את ההשפעות האמנותיות שהיא הביאה איתה מפריז ומברלין. סגנון העיצוב שלה ובחירת הקונספט ללקוח מתבצע כבר בפגישה הראשונה ביניהם, תוך שימת דגש על שילוב בין אמנות אירופאית והשראות היסטוריות לבין הפרקטיקה הישראלית וחיי היום-יום.

ג'וליאן, שנולדה וגדלה בארצות-הברית עד שעברה ללמוד אומנות ב"סורבון" שבפריז, דוברת עברית, אנגלית, צרפתית, גרמנית וספרדית באופן שוטף.

היקף רכישת הדירות בישראל צמח באופן משמעותי בחודשים האחרונים ונרשמה גם צמיחה בשוק דירות היוקרה לאור ההנפקות של חברות ההייטק הישראליות וגל עלייה מאסיבי מצרפת והחוסר בקרקעות באזורי הביקוש. כתוצאה מכך, נרשמה צמיחה משמעותית גם בגזרת עיצוב הפנים וג'וליאן סיביסקי היא ללא ספק בין מעצבות הפנים שיתנו את הטון בתחום הזה בארץ ובחו"ל ממשרדה שנמצא בלב תל-אביב.

לפגישת ייעוץ ראשונה בחינם : 0522-344999

http://www.interioraesthetica.com

בשיתוף ג'וליאן סיביסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully