וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילו סוגי התמכרויות קיימים?

בשיתוף מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 12:52

כדי לטפל בהתמכרויות להתנהגויות שונות, לסמים או לתרופות צריך להבין את מקור ההתמכרות ולהכין תוכנית טיפול מתאים. זו ההתמחות של מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס

התמכרות היא שם כולל של בעיות הקשורות בשליטה וניהול של אורח החיים בעקבות התנהגות שגורמת נזק לגוף או לחייו של המטופל. אף על פי שיש סיבות רבות שבגללן אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם בעיות התמכרות, ברמה העקרונית, צריך להבין בדיוק איזה סוג של בעיית התמכרות מאפיינת אתכם ולבנות תהליך טיפול המבוסס על ידע וניסיון בתחום. כאן נכנסים לתמונה אנשי הצוות המקצועיים של מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס, אשר עושים את מלוא המאמצים בשביל לאפשר לכם לקבל ליווי אישי ולהבין איזה סוג של התמכרות מאפיין את ההתנהגות שלכם.

מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס. יח"צ,
מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס/יח"צ

התמכרויות להתנהגויות לא בריאות

בכל מה שנוגע לבעיות התמכרות, הסיבה הראשונית והבסיסית ביותר לבעיות מסוג זה היא סיבה התנהגותית. אנחנו רואים אנשים שמגיעים לטיפול גמילה מהימורים, והם מתמודדים בעיקר עם חוסר היכולת לשלוט במעשים שלהם בגלל הרצון להשיג את הריגוש הבא. בעיות התנהגות הן בעיות שאפשר לטפל בהן, זה לוקח זמן וזה דורש משאבים, אבל בסופו של התהליך, אתם יכולים לשלוט בתהליכי קבלת ההחלטות שלכם ולהבין בדיוק מה אתם רוצים להשיג בכל מפגש חברתי.

התמכרויות לחומרים רפואיים

חומרים רפואיים הם גם גורם חשוב מאוד שעלול לייצר תלות. גמילה מתרופות מרשם הופכת להיות בעיה נפוצה מאוד של ישראלים רבים, ואנחנו לומדים בשנים האחרונות על יותר ויותר נזקים של תרופות שבעבר היו תרופות נפוצות במיוחד. על כן, מדובר על תהליך גמילה מורכב מאוד שלפעמים יכול לקחת קצת יותר זמן ולדרוש יותר משאבים ותעצומות נפש של כל המעורבים בתהליך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

התמכרויות לסמים סינתטיים

ועדיין, כאשר אנחנו חושבים על תהליכי גמילה, גמילה מהרואין או קוקאין הם בדרך כלל התהליכים המוכרים ביותר לקהל הרחב. אלו הם תהליכים מאוד מורכבים שדורשים גם שיתוף פעולה של המטופל ושל בני המשפחה והחברים הקרובים. אבל גם תהליכים שמחייבים אתכם לבדוק בצורה מאוד מעמיקה, איך אתם יכולים להצליח להתמודד עם כל החששות שלכם אבל גם להגיע בסופו של יום התוצאות הדרושות.

אנשי הצוות המקצועיים של מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס מכירים לעומק את ההתמודדות עם מגוון סוגי ההתמכרויות, ועושים את מרב המאמצים בשביל לאפשר לכל אחד ולכל אחת, לקבל את הסביבה הבטוחה להתמודדות עם בעיות שימוש בחומרים ממכרים או עם בעיות התנהגותיות כאלה ואחרות. אנו מאפשר לכם למצוא מקום בטוח, ונשמח להיות שם לצדכם לאורך כל הדרך. לפרטים נוספים 1800205077.

בשיתוף מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס
  • עוד באותו נושא:
  • התמכרות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully