וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיווק בלינקדאין? תבחרו את המומחים בעולם ה-B2B

בשיתוף Booya Digital

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 9:06

רוב עסקי ה-B2B (עסקים שמוכרים לעסקים) פעילים בפלטפורמת הלינקדאין וכדי להגיע אליהם בהצלחה, צריך לנהל בתבונה את האסטרטגיה השיווקית שלכם. זה בדיוק מה שהמומחים של Booya Digital יודעים לעשות

עסקי B2B הם עסקים המוכרים לעסקים - Business to Business, והם ייחודיים בהיבט של שיטות השיווק והמכירה, כיוון שבצד השני של העסקה לא עומד לקוח פרטי, אלא לקוח עסקי, המבצע רכישה לצורך תועלת עסקית. להלן מספר דוגמאות לחברות B2B: חלל עבודה משותף, שמשכיר שטחי משרד לצוותים מרוחקים ולפרילנסרים; שירות מילוי הזמנות, אחסנה והדפסת מסמכים עבור עסקים לפי דרישה; חברת השמה, שמאתרת עובדים עבור חברות הייטק; תוכנות לייצור לידים וכלי שיווק נוספים לעסקים וארגונים ועוד. הפלטפורמה הטובה ביותר לשיווק עסקי B2B היא לינקדאין, ועל מנת לנצל את יתרונותיה באופן המיטבי - אתם זקוקים לצוות המומחים של Booya Digital.

מומחים לשיווק B2B

שיווק איכותי שמשיג את מטרותיו הוא כזה שנעשה לאחר חשיבה מעמיקה ובניית אסטרטגיה שיווקית, אשר לוקחת בחשבון את ערכי המותג, את השפה והמסרים ואת אפיון קהל היעד. במילים אחרות -שיווק חכם הוא לא הימור, אלא כמעט סוג של מדע מדויק. כשמדובר בעסקי B2B - השיווק נדרש להיות מותאם למגזר זה, לאתגרים ולמאפיינים שלו - אשר שונים באופן מהותי מעסקי B2C. לאחר שהבנו שהלקוחות הפוטנציאליים שלנו נמצאים בלינקדאין, שם פעילים מרבית עסקי B2B, רצוי לבנות תוכנית של שיווק מבוסס לקוח, בה הצעדים השיווקיים תפורים כמו כפפה לידו ומתוכננים תקופה קדימה. חברת Booya Digital מתמחה בשיווק עבור חברות B2B על בסיס כלי שיווק ייחודיים בלינקדאין, וגם כאשר נולד הצורך לצאת החוצה מהפלטפורמה, כדי "לפגוש את הלקוח" בצמתים שונים ברחבי הרשת.

linkedin. ShutterStock
שיווק בלינקדאין? רק עם חברת Booya Digital/ShutterStock

שיטות שונות לשיווק העסק שלכם באמצעות אסטרטגיית B2B

לשיווק עסקי B2B יש מספר אסטרטגיות שונות, כאשר לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה. בחירה בערוצי השיווק לעסק היא לא אוטומטית, נדרשת להיות מותאמת לעסק וצריכה לקחת בחשבון את המוצר או השירות שנמכר, את קהל היעד והפלטפורמות בהן הוא נמצא ברשת וכן את המטרות שאתם מבקשים להשיג באמצעות השיווק:

• שיווק במייל B2B - האם ידעתם ש-93% ממשווקי B2B משתמשים בדוא"ל? שיווק במייל הוא שיטה יעילה להגיע הן לצרכנים פרטיים והן ללקוחות עסקיים. הודעות הדוא"ל מובילות למעורבות שהופכת מנויים ללידים.

• שיווק דיגיטלי B2B - כל עסק צריך נוכחות דיגיטלית המורכבת ממודעות בתשלום, אופטימיזציה למנועי חיפוש, אתר אינטרנט ועמודים ברשתות החברתיות הרלוונטיות. נכסים דיגיטליים אלה הם הבסיס ליצירת השיווק הדיגיטלי.

• שיווק וקידום בלינקדאין - לינקדאין היא הפלטפורמה היעילה ביותר ליצירה של מערכת קשרים עסקיים. על מנת לשפר את הנוכחות של העסק שלכם ברשת ולהשיג את המטרות העסקיות שלכם, מומלץ לבחור בקמפיין של שיווק בלינקדאין.

Booya Digital - הכתובת שלכם לקידום מוצלח בלינקדאין

אם אתם חברת B2B - כדאי לדעת שאתם זקוקים לשיווק אחר, שלוקח בחשבון את המאפיינים ואתגרים של שיווק B2B. חברת Booya Digital מזמינה אתכם ליצור קשר כבר היום ולמנף את העסק שלכם באמצעות שיווק בלינקדאין, על מנת לחבר אתכם לעולם העסקי ברמה הטובה ביותר.

בשיתוף Booya Digital
  • עוד באותו נושא:
  • לינקדאין
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully