וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך השלם להלוואות לעסקים קטנים וכיצד הן עוזרות לעסקים לצמוח

בשיתוף המרכז למימון עסקים בישראל

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 11:21

מי יכול לקחת הלוואה, מתי כדאי לו לעשות זאת ואילו מסלולים יש? כדי לענות על כל השאלות הבוערות הללו, שיכולות להזניק את העסק שלכם לשלב הבא, אתם חייבים להכיר את המרכז למימון עסקים בישראל

המרכז למימון עסקים בישראל הינו מהחברות המובילות במדינה בכל הנוגע למתן מימון לעסקים קטנים ובינוניים ויכול להציע עזרה רבה בסיוע תזרימי מול גורמי המדינה לעסק שלכם, החל מהבקשה ועד לאישור והשירות.

למה אתם צריכים מלכתחילה הלוואות לעסקים קטנים?

הלוואות לעסקים קטנים אינן מוגבלות רק למוסדות הגדולים. מוסדות קטנים יותר מספקים גם הם הלוואות מסוג זה, בסכומים של עד 500,000 ש"ח למטרות ספציפיות או למטרות כלליות. זה בדיוק השירות אותו מספק המרכז הישראלי למימון עסקים, שכבר צבר מאות לקוחות מרוצים.

הלוואות לעסקים קטנים בישראל

ישראל היא מדינה קטנה, עם אוכלוסייה של כ-9 מיליון אנשים. לכן, אין זה מפתיע שעסקים קטנים רבים בישראל נאבקים לצמוח ולשגשג ועל מנת לסייע להם, יצרה הממשלה הלוואה מיוחדת.

הריביות על הלוואה זו נמוכות מהלוואות אחרות הזמינות הן ליחידים והן לחברות, מה שהופך אותה להזדמנות אטרקטיבית עבור בעלי עסקים שרוצים לקחת את החברות שלהם לשלב הבא.

על מנת לזכות בהלוואה, על המועמדים להיות בעסק לפחות שנתיים ולהיות רווחיים במהלך 12 החודשים האחרונים. זו לא דרישה רשמית, אבל אם היא איננה מתקיימת, בעלי העסק יצטרכו לספק הסברים מפורטים ולהציג יתרות בחשבון.

טבלאות של הוצאות והכנסות. ShutterStock
מתי ואיך לוקחים הלוואה לעסק?/ShutterStock

אפשרויות מימון לצרכי העסק הקטן שלך

הלוואה לעסק קטן היא צורת מימון המסייעת לבעל עסק לקחת על עצמו השקעות והוצאות. זהו סוג של השקעה הונית לחברה, כלומר לא ניתן לנכות אותה מרווחי החברה.

חוק הלוואות לעסקים קטנים בישראל

בנק ישראל מאפשר מתן הלוואות לעסקים עם מחזור שנתי שאינו עולה על 10 מיליון שקל. ניתן להעניק את ההלוואה כהלוואה בודדת או במסגרת הסדר רב-הלוואות.

תהליך הלוואות לעסקים קטנים בישראל

על מנת להיות זכאי להלוואה מסוג זה, יהיה עליכם להפעיל את העסק שלך לפחות שנה ולהחזיק לפחות עובד אחד במשרה מלאה. כמו כן, המחזור השנתי לא יעלה על 10 מיליון שקל.

עסקים קטנים צריכים לחפש אפשרויות לקבל הלוואות ויכולים למצוא רבות כאלו. האפשרות הקלה והמהירה ביותר תהיה ללכת עם הלוואה לעסקים קטנים. למצוא את המקום המתאים ביותר לכך יכול להיות קשה, ולכן חשוב שתעשו את המחקר שלכם.

עסקים קטנים צריכים כסף כדי להצמיח את העסק שלהם, וזו הסיבה שרובם הולכים לקבל הלוואה לעסקים קטנים ברגע שהם מתחילים להיתקל בקשיים לשלם את החשבונות בזמן, או כאשר תזרים המזומנים הופך לבעיה.

לישראל יש כמה הזדמנויות מצוינות למי שרוצה הלוואה לעסקים קטנים. אחת מהן היא עזרה מבנקים וחברות אשראי, מוסדות המציעים הלוואות והשקעות בריבית נמוכה או ללא ריבית כלל.

הממשלה מצדה, הכריזה על יוזמה חדשה לסייע לעסקים קטנים, על ידי מתן הלוואה של עד 50,000 דולר. ההלוואות הללו יוצעו על ידי הסוכנות לפיתוח ויינתנו בריבית מופחתת.

עסקים קטנים בישראל יכולים כעת להגיש בקשה להלוואה מסוכנות הפיתוח הישראלית של עד 50,000 דולר בריבית מופחתת.

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ישנם למעלה מ-243,000 עסקים ישראלים, רובם ארגונים קטנים. אולם אפילו חברות קטנות אלו דורשות לעתים קרובות גישה להון לצורך צמיחה ופיתוח.

הלוואה עסקית בריבית נמוכה היא דרך מצוינת עבור חברה קטנה ללוות כספים תוך שמירה על תזרים מזומנים בריא והבטחה שהחוב שלה לא יעלה על 50% מהרווח הנקי.

תהליך הגשת הבקשה מהיר וקל הודות לפלטפורמת ההלוואות המקוונת שלנו, המאפשרת לך להגיש בקשה מהמחשב או מהמכשיר הנייד שלך. היישום אינו דורש שום ניירת!

אם גם אתם רוצים לקבל הצעה משתלמת, ולקרוא עוד על הלוואה לעסקים קטנים כנסו לאתר שלנו - המרכז הישראלי למימון עסקים.

Aramapp בניית אתרים.

בשיתוף המרכז למימון עסקים בישראל
  • עוד באותו נושא:
  • הלוואה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully