וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנות ממותגות בקורונה 2022

בשיתוף גיל גיפט

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 15:50

רוצים להביע הערכה כלפי העובדים שלכם? פנקו אותם עם מתנה ממותגת ומיוחדת, שתציג בגאווה את החברה ותעשה להם טוב על הלב. הנה כמה הצעות מעולות שממש כדאי לכם לשקול

לצערנו, הקורונה עדיין כאן וכנראה שגם בשנת 2022 עובדים יישארו בבית הרבה זמן. אז איך משמחים מישהו שאוהבים ונמצא רחוק? שולחים לו מתנה מדהימה, שהכי מפנק לקבל כשנמצאים בבית!

חשוב לדעת: מתנות ממותגות הן פריטים הניתנים בחינם על מנת לקדם חברה. מתנות קידום מכירות שונות מפרסום, כיוון שהן מספקות למקבל פריט במקום רק מודעה.

לעיתים קרובות הן ניתנות בתערוכות, כנסים או אירועים, על מנת ליצור מודעות לחברה. מתנות ממותגות קיימות שנים רבות, מאז שחברות הדפיסו את הלוגו שלהן על לוחות שנה, עטים ומחזיקי מפתחות.

פריטי קידום מכירות ומתנות ממותגות הפכו פופולריים יותר בשנים האחרונות, עם התקדמות הטכנולוגיה.
הטכנולוגיות החדשות הללו מנגישות שיווק קידום מכירות לכל סוגי התקציבים ותחומי עניין, וזו הסיבה בגללה משתמשים במתנות ממותגות לעסקים.

מתנה עם מיתוג לעובד היא מחווה מתחשבת, שתוכל להעניק לעובדים שלך כדרך להראות את הערכתך ולתגמל אותם על עבודתם הקשה.

גיל גיפט. יח"צ,
דרך להביע הערכה לעובדים/יח"צ

מתנה עם רעיון זה הפתרון

מכירים את האימרה "תמונה אחת שווה אלף מילים"? אז ללא ספק מתנה שווה עשרת אלפים מילים. הענקת מתנה יצירתית היא דרך מצוינת להראות את הערכתך.

הענקת מתנות היא חוויה מתגמלת. זו דרך לגרום למישהו להרגיש שרואים ומעריכים אותו. אבל לפעמים, יכול להיות קשה למצוא את המתנה המושלמת.

מתנות הן דרך מצוינת להראות למקבל כמה אכפת לך ממנו. עם זאת, מציאת מתנה יצירתית יכולה להיות מאתגרת.

אז איך בכל זאת חושבים על מתנות יצירתיות,לעובדים ללקוחות לקולוגות לספקים?

צוות גיל גיפט מתנות ממותגות אסף עבורכם כמה רעיונות מיוחדים:

מובייל כדורים ניוטון - מתקן המדגים שימור תנע קווי ואנרגיה קינטית הקרוי על שמו של אייזיק ניוטון. הוא בנוי משורה של מטוטלות כדוריות הסמוכות זו לזו (לרוב, ישנן חמש מטוטלות). כל כדור קשור על ידי שני חוטים באורך זהה לשני צדדים של מסגרת, ובמצב מנוחה הוא נוגע בכדורים שלפניו ואחריו מתנה מקורית ונחמדה למשרד.

עציץ נוי מיוחד ויוקרתי - מתנה מדהימה שנותנת חיים לכל משרד. מומלץ לשקול קנייה של עציץ נוי עם צמחים מלאכותיים. הם לא נובלים לעולם ונשארים עם מראה רענן שנה אחר שנה. ניתן גם לאחסן כמה במגירה ולהאיר או לגוון את המשרד בכל זמן שתרצו.

סט משקפת חד-עינית - מארז מהודר הכולל: מצפן, משקפת חד עינית, מחזיק מפתחות מצפן, אפשרות הוספת הקדשה בחריטה או הדפסה על לוחית מוזהבת או כסופה מהודרת למשרד.

דווקא בתקופת הקורונה ובטח ב-2022, מתנות ממותגות לעובדים זה פתרון מעולה ויש בו מגוון יתרונות למעסיק, רצוי לפנות לחברה מקצועית בתחום על מנת לחסוך זמן וכסף.

בשיתוף גיל גיפט
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully