וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סצנת ה-NFT שכבשה את העולם מגיעה גם לעולם ה-eSport

בשיתוף טים פיינסט

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 12:35

הטירוף העולמי סביב ה-NFT מביא מהלך משותף בין טזוס לבין טים פיינסט, ארגון ה-eSport המוביל בישראל

טים פיינסט, ארגון ה-eSports המקצועי הראשון והמוביל בישראל, מודיע על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם טזוס (Tezos), אחד מפרוטוקולי הבלוקצ'יין המשמעותיים ביותר בעולם. שיתוף הפעולה הוא אבן דרך חשובה בנסיקה של קבוצת פיינסט, שממשיכה למצב את עצמה כארגון eSports חדשני ופורץ דרך, המייצר ערך לאוהדים שלו במגוון רחב של ערוצים ופעולות. במסגרת שיתוף הפעולה בין שני הארגונים, פיינסט תחל לפעול בעולם הבלוקצ'יין, כאשר בין היתר היא צפויה להנפיק בעתיד NFT's (נכסים דיגיטליים ייחודים-Non-fungible Token) לאוהדיה על גבי התשתית הבלוקצ'יין של טזוס.

המהלך המשותף מגיע על רקע החיבור המתבקש בין עולם ה-eSports, הנהנה מזינוק אדיר בפופולריות שלו ברחבי העולם, לבין תעשיית הבלוקצ'יין בכלל וה-NFT בפרט, שעברו מהשוליים למיינסטרים העולמי. בחודשים האחרונים קבוצות eSports מובילות ברחבי העולם, כמו G2 למשל, נכנסו לתחום ה-NFT עם השקה מתוכננת של נכסים דיגיטליים ייחודים, שייחברו את אוהדי הקבוצה לפעילות שלה באמצעות נכסים דיגיטליים ממשיים בהם יוכלו להחזיק.

esports. ShutterStock
ה-esports כובש את העולם/ShutterStock

תחום ה-NFT פילס כאמור את דרכו למרכז השיח הציבורי בשנה האחרונה, כאשר NFT's מסוימים נמכרים במאות אלפי ואף במיליוני דולרים. למעשה, מדובר ביחידות דאטה השמורות על רשת הבלוקצ'יין בחתימה ייחודית שלא ניתנת לחיקוי, כך שכל NFT הוא אותנטי וחד-פעמי. בשנים האחרונות יצירות מתחומים מגוונים נרשמו על גבי רשת הבלוקצ'יין בתצורת NFT, עברו תהליך של מסחור וקיבלו ערך כלכלי אדיר בזמן מועט. בין השאר, ניתן למנות יצירות אמנות, קטעים מוזיקליים, אלבומים, תמונות ועוד.

טזוס היא טכנולוגיית קוד פתוח ורשת לפריסת חוזים חכמים מהמובילות בתחום הבלוקצ'יין הצומח. היא פותחה כתשתית בה הממשל המבוזר (decentralized governance) ניתן לאימות ציבורי על ידי קהילת המשתמשים ברשת. כך למעשה, ניתן לאמץ ולהחליט על עדכונים של הרשת. הטכנולוגיה של טזוס אומצה על ידי מותגים מובילים מהעולם, כאשר בין היתר ניתן למנות את תאגיד RedBull Racing בפורמולה1 ואת תוכנית האקסלרציה היוקרתית Entrepreneur, שהודיעו לאחרונה על פעילות משותפת עם טזוס בתחום ה-NFT.

עם ההכרזה על שיתוף הפעולה עם טזוס, פיינסט, שמובלת על ידי המנכ"ל רתם קמר, סוגרת שנה משמעותית של צמיחה. הארגון חבר לשיתופי פעולה עם ענקיות אלקטרוניקה כמו סמסונג, אייסר ולוג'יטק, כמו גם מותגים צרכניים כגון פיצה האט. פיינסט, שנרכשה על ידי קבוצת ההשקעות במדיה רדארזירו (RadarZero), נוקטת בדרכי פעולה חדשניות וכעת תוכל לתמוך במאמצי הגדילה שלה (scale) באמצעות שיתוף הפעולה עם טזוס. רותם קמר מוסיף: "אנו מברכים על החיבור שלנו עם טזוס ורואים פוטנציאל גדול בכניסה של פיינסט לעולמות ה-NFT ובערך שנוכל להביא בכך לקהל האוהדים שלנו. פיינסט שמה לעצמה מטרה להיות נושאת הדגל בכל הנוגע לחדשנות וכך גם אנו פועלים בתחום ה NFT בעולמות ה eSport בישראל". הארגון, המפעיל חמש קבוצות מקצועיות בארבעה כותרי משחק שונים (קאונטר סטרייק, פיפ"א, פורטנייט ו-וואלוראנט), התברג השנה בצמרת קבוצות ה-eSports העולמי, עם זינוק של למעלה מ-30 מקומות.

בשיתוף טים פיינסט
  • עוד באותו נושא:
  • esports
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully