וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה בין עסקים ישראלים בארה"ב לבין חברות השיווק בשיאה!

בשיתוף גרביטקס

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 14:13

עשרות בעלי עסקים משלמים הון תועפות על שירותים שהם לא מקבלים, מענה בלתי אפשרי שלוקח 3 שבועות ומתנהל במיילים בלבד והכי גרוע - משווק שגורם לחסימות החשבונות שלהם ונזק בלתי הפיך כמעט לעסק שלהם

יצאנו לחקור את התופעה הנוראית, לברר איך להתמודד איתה ואפילו להפוך את היוצרות ולצאת לדרך סלולה להצלחה בביזנס שלך בארה"ב.

"אני כבר לא יודע מה לעשות... כבר חודש שאני לא מצליח להוציא שקל בגוגל אדס, הגוגל מפס שלי נחסם ובגלל זה הלך לי גם הגוגל גרנטי. ואם זה לא מספיק, לא משנה כמה אני מוכן לשלם רק כדי שיקליקו לי על המודעות, אני אשכרה כמעט ולא מקבל קליק אחד! כבר שבועיים שאני מנסה להשיג את המשווק שלי כדי שיסביר לי מה הבעיה והוא לא עונה", כך מעיד שלומי בעל גראג' דורס באזור פלורידה.

"למצוא חברת שיווק שיכולה לפתוח את החסימות האלו ולהצליח לתת החזר הוצאה חיובי בגוגל היה נראה לי כמו משהו מאתגר מאוד למצוא. ולא רק מקצועית, חברה אמינה ושקופה שתעבוד בצורה שאדע מתי שארצה מה קורה בקמפיינים שלי ותספק לי מערכת ניהול אמינה ללידים שלי. לאחר תקופה לא פשוטה של הפסד כספי על הקמפיינים בגוגל נחשפתי לחברה בשם גרביטקס בפוסט דרך פייסבוק. לאחר שיחה מקצועית וממוקדת החלטתי לתת להם הזדמנות שמבחינתי הייתה הכל או כלום ואני שמח שעשיתי את זה.

"גרביטקס הצליחה לתת לי את המענה המקצועי ביותר עם מערכת CRM נגישה וקמפיינים שמצליחים להתעלות על המתחרים של בשטח. רק בחודש האחרון הצלחתי להכניס 34,550 $ בזכות השיפורים שהם עשו לי בקמפיינים ובזכות שחרור החשבונות החסומים שלי".

והוא לא היחיד, רחוק מכך

למעשה ביקור ישיר שלנו בארה"ב חשף כי עשרות בעלי עסקים ממגוון רחב של תחומים שהעסקים שלהם נחסמים בגוגל על ימין ועל שמאל, נעקצים במחירי עתק ע"י חברות השיווק שהם עובדים איתם על כל דבר קטן שצריך מהם ובסופו של דבר גם מקבלים תוצאות בינוניות במקרה הטוב.

החלטנו לפנות לגרביטקס עם כמה שאלות כדי להבין מה אפשר לעשות ובמה שונה העבודה שלה עם העסקים הלוקאליים בארה"ב מאשר חברות שיווק אחרות. התשובות היו מסקרנות.

עומר בן נתן. יח"צ,
עומר בן נתן/יח"צ

אז מי היא גרביטקס ומה עומד מאחורי ההצלחה שלה בשוק בעלי העסקים הלוקאליים בארה"ב?

גרביטקס הוא משרד שיווק מלח הארץ שיודע איך לתת תוצאות בשטח לנותני שירות בארה"ב תוך עבודה משותפת מבוססת על אמינות והצלחת הלקוח. משרד בוטיק המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט לעסקים לוקאליים בארה"ב, ואת המילים היפות הם משאירים לכל השאר ומעדיפים לדבר ת'כלס, דרך התוצאות בשטח.

מי שמנהלים את החברה הם אמיר טוויג ועומר בן נתן, שני אנשי שיווק ידועים ומוערכים מאוד בתחום זה בישראל, כאשר בין היתר ניהלו קמפיינים בתקציבי ענק עבור החברות הגדולות בשוק, כמו עזריאלי, עזריאלי קום, עצמל'ה, P1000. בנוסף הם כבשו בסערה את שוק עורכי הדין בישראל - אחד התחומים התחרותיים ביותר בארץ.

בחודשים האחרונים אמיר טוויג ועומר בן נתן הדהימו את השוק לאחר שבנו אסטרטגיית עבודה יוצאת דופן, בה הם בוחרים קהל יעד מסוים ומתמחים בנישה בו הוא פועל, ועיקר ההתמחות שלהם נוגעת בעולם נותני השירות/העסקים הלוקאליים בארה"ב ופתיחת חסימות של חשבונות גוגל אדס וגוגל מפס.

תוך כדי הענקת יחס אישי, השניים נכנסים לעובי הקורה עם כל בעל עסק לוקאלי/נותן שירות המבקש להיעזר בשירותיהם ושמים את האצבע על מה שמייחד קמפיינים מוצלחים בשוק גועש ותחרותי מאוד לבין קמפיינים שלא מצליחים להתרומם.

"בפעילות המשותפת שלנו בחרנו קודם כל להתמקד בעולם נותני השירות הלוקאליים בארה"ב, כיוון שראינו בזה את אחד האתגרים הכי גדולים בקריירה שלנו. יש מי שרואים בו שוק רווי שקשה עד בלתי אפשר להתנהל בתוכו ולהביא לתוצאות, לכן ידענו כי על מנת שנוכל להיות שונים, אנחנו נהיה חייבים לחשוב ולפעול מחוץ לקופסה וכך עשינו.

"הצלחנו ליצור מערכת סיסטמית שמביאה לכל בעל גראג', לוקסמית', אייר דאקט וכו' עבודה יומיומית, תוך יצירת קמפיינים ממוקדים שבנינו עבורו בהתאמה אישית כדי שיוכל להפיק את המירב מול המתחרים שלו. לשם כך חילקנו את האזורים השונים בהם בעל העסק עובד ותקפנו אותם באופן ממוקד על פי החיפושים בהם הם מתמקדים. אנחנו לא צריכים ''להתגלח'' על אף נותן שירות שהוא, אנחנו כבר יודעים מה עובד ומה לא. פשוט מביאים את הניסיון שלנו על מנת לפצח את האסטרטגיה לכל בעל עסק ע"פ האזור שבו הוא עובד.

"אני חייב לציין כי בתחילה התוצאות הדהימו גם אותנו, הצלחנו לייצר אוקיינוס כחול בשיווק נותני השירות בארה"ב למרות שהוא תחום מאוד תחרותי, רווי בקליקים לא איכותיים, חברות חזקות שקיימות שנים ובוטים שרק מחפשים להוציא כסף לבעלי העסקים" אמיר טוויג מספר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גרביטקס - שיווק ממוקד תוצאות. מימין לשמאל אמיר טוויג, עומר בן נתן, ליאל עמרם. יח"צ,
גרביטקס - שיווק ממוקד תוצאות. מימין לשמאל אמיר טוויג, עומר בן נתן, ליאל עמרם/יח"צ

אז איך העבודה שלכם מתבצעת?

"הדבר הראשון שאנחנו עושים כשבעל עסק לוקאלי מארה"ב מגיע אלינו זה קודם כל להבין באיזה שירות הוא עוסק ובאילו אזורים הוא עובד. לאחר מכן אנחנו בודקים באילו נכסים בעל העסק מחזיק - גוגל אדס, גוגל מפס, גוגל גרנטי, אתר, מערכת CRM וכו' ובודקים אם יש חסימות ומתחילים להגיש בקשות מיוחדות לפתוח אותן. רוב חברות השיווק נתקעות בפתיחת חשבונות לאחר חסימתם אך כיום גרביטקס עומדת על 100% הצלחה בפתיחת חשבונות כשהשיא עומד על חשבון שהיה חסום במשך 4-5 שנים וכשבעל העסק הגיע אלינו פתחנו את החסימה הזו תוך חודש.

"בין היתר אנחנו עובדים על הקמת דפים ייעודיים נוספים באתר המחולקים לתתי אזורים כחלק מאזור גדול אחד על מנת למקד את העבודה לבעל העסק שעובד איתנו. לאחר מכן אנחנו מחברים את בעל העסק למערכת CRM ומטמיעים לעסק מספר דיגיטלי שמנטר את כלל השיחות, מקליט אותן ומכניס אותן כליד למערכת. זאת כדי שיוכל לחזור אליהם במקרה ופספס שיחה או במידה והוא מעוניין לעדכן מה קרה באותה שיחה.

"הפינלה הוא הקמת הקמפיינים, כל החיבורים הטכניים האחרונים שנשארו ויציאה לדרך. הקמפיינים שאנחנו מקימים הם קמפיינים ממוקדים לתתי אזורים ומוגדרים ע"פ שיטת תמחור ששמה את המתחרים מאחור ובעצם משתלטת לאט לאט על כל תת אזור. מדובר במנגנון חכם נוח ויעיל, כך שבעל העסק מקבל לידים חמים בכל יום מחדש, כאשר ניתן למדוד כל שם וטלפון שנכנס לעסק בעזרת מערכת CRM דיגיטלית מתקדמת ונוחה שהנגשנו עבור ניהול הלידים. באמצעות המערכת נוכל לדעת בכל רגע נתון מה התוצאות בשטח ומה איכות הלידים שאנחנו מביאים עבור בעלי העסקים שעובדים איתנו.

"בניגוד לקמפיינים רגילים של שגר ושכח, אנחנו דואגים לברר באמצעות שיחה שבועית עם כל בעל עסק איך היו הלידים שהוא קיבל דרכנו, האם יש צורך לשפר משהו, לחדד, להגדיל תקציב בהתאם לשביעות רצונו ועוד", עומר בן נתן הסביר.

גרביטקס שמה את בעל העסק בפרונט ומשקיעה את כל מאמציה כדי שיצליח, עם התוצאות שהיא מספקת בשטח אי אפשר להתווכח, זה פשוט עובד!

אמיר טוויג. מור צידון,
אמיר טוויג/מור צידון

איך אפשר ליצור איתכם קשר?

לפרטים נוספים על השירות המהפכני של גרביטקס בארה"ב

חייגו: 03-50-100-51
מספר חו''ל : 646-8096-160
ווטסאפ - 972-03-544-8572

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

הכירו את גרביטקס

תיק עבודות

בשיתוף גרביטקס
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully