וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד לחיים בריאים כבר כאן: השמנים האתריים של דוטרה במרכז נטורל ליבינג

בשיתוף מרכז נטורל ליבינג

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 10:30

אם אי פעם תהיתם איך אפשר לשמור על בריאות הגוף בטבעיות, בקלות וביעילות, אז עכשיו כבר לא צריך לתהות. הסוד עתיק היומין לאריכות ימים בבריאות טובה כבר כאן, והוא מגולם בשמנים האתריים של דוטרה ישראל ובשלל המוצרים המשלימים שלהם

דוטרה. dottera,
דוטרה/dottera

השמנים האתריים המבוקשים של חברת דוטרה העולמית הגיעו לישראל, והביקוש להם הולך וגובר מיום ליום. ואין זה מפתיע - הטיפול בארומתרפיה הוא חלק מהותי ממכלול הטיפולים האלטרנטיביים המוצעים כיום, והוא צובר תאוצה בעולם ובארץ הודות לתכונות המרפא המופלאות של השמנים האתריים וליכולתם להאיץ תהליכי ריפוי והחלמה בכל מצב כמעט.

אז מה כל כך מיוחד בשמנים האתריים של חברת דוטרה? למה הם מבוקשים כל כך בקרב הישראלים ואיך מרכז נטורל ליבינג מפליא לקדם את הסוד לחיים בריאים? בואו נבדוק.

ידע עתיק באריזה מודרנית

השמנים האתריים של חברת דוטרה העולמית משֻוּוקים בישראל באמצעות מרכז נטורל ליבינג. הטיפול בשמנים אתריים ממצה ידע עתיק יומין לריפוי תחלואות הגוף וחוסר איזון רגשי ונפשי. השמנים האתריים מופקים בתהליכי זיקוק וטיהור מסורתיים ובשימוש במִכשור מתקדם וחדיש, ממצים את שלל סגולות הריפוי של צמחי המרפא ומנגישים אותם לכל מי שזקוק להם.

חברת דוטרה שומרת על תקני איכות מחמירים בכל תהליכי הייצור שלה, ומוצריה עונים על כלל דרישות התקינה העולמיים למוצרים רפואיים וטיפוליים. בנוסף, החברה הגדילה לעשות וקבעה תקן מחמיר משלה להפקת השמנים האתריים. פקחי החברה מפקחים פיקוח הדוק על גידול צמחי המרפא ומכשירים את המגדלים לטיפול נכון בהם לצורך צמיחתם המיטבית ושגשוגם. תהליכי זיקוק השמנים מן הצמחים מוקפדים מאוד ומבטיחים מיצוי מלא של תכונות המרפא שלהם.

מוצרי הבסיס של דוטרה הם שמנים אתריים המטפלים במגוון מצבים בריאותיים. האיכות הבלתי מתפשרת של החברה בתהליכי הייצור של מוצריה ביססה את מעמדה כמובילה עולמית בתחום השמנים האתריים בעשורים האחרונים, ועכשיו גם אתם יכולים ליהנות מכל הטוב הזה. שמני דוטרה הינם טהורים ובאיכות טיפולית, והם מותרים לשימוש בנטילה פנימית, בהרחה, הדפה או מריחה.

התאמה לצורכי השוק הישראלי

חברת דוטרה ישראל מתאמצת רבות כדי לשווק את מוצריה בישראל בהתאמה מלאה לדרישות הכשרות. לכל מוצרי דוטרה המשווקים בישראל והנמכרים במרכז נטורל ליבינג, יש הכשר מטעם הרבנות הראשית. תעודת הכשרות שניתנה למוצרי דוטרה מסמלת יותר מכול את האיכות שלהם ואת התרומה שיש בשימוש בהם לריפוי הגוף והנפש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מרכז נטורל ליבינג - המרכז הישראלי למוצרי דוטרה העולמית

מרכז נטורל ליבינג הוא הבית הישראלי של מוצרי חברת דוטרה העולמית. מגוון רחב של מיטב השמנים האתריים שהחברה מפיקה ומייצרת יחד עם שאר המוצרים לריפוי, טיפוח ובריאות הגוף, נמצאים במרכז נטורל ליבינג ונמכרים בו במחירים הטובים בישראל.

מרכז נטורל ליבינג אינו רק משווק מורשה של דוטרה בישראל, הוא גם מרכז הדרכה לחיים בריאים, טבעיים ומאוזנים. צוות השירות של המרכז עובר הדרכות מקיפות ורבות בתחום הארומתרפיה והשימוש בשמנים אתריים לריפוי הגוף והנפש ולטיפול בהם. במרכז המידע וההדרכה של מרכז נטורל ליבינג תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לשימוש נכון בשמנים אתריים לטיפול במגוון מצבים בריאותיים; המלצות למוצרים נלווים כגון ויטמינים ומינרלים להשלמה תזונתית ומוצרים לטיפוח העור והשיער; ואת גולת הכותרת של המרכז - ערכות של תערובת שמנים לטיפולים ייחודיים במצבים מיוחדים.

את מרכז נטורל ליבינג מובילה פנינה ארד, רואת חשבון, ארומתרפיסטית מוסמכת, מנטורית ומאמנת לבריאות טובה, ולהצלחה בחיים. פנינה ארד זכתה להכיר את סגולותיהם של השמנים מקרוב, בטיפול בעצמה לאחר ארוע מוחי שעברה, ולקחה על עצמה משימת שליחות - להפיץ את השמנים האתריים לכל מי שיש לו צורך.

מרכז נטורל ליבינג

כתובת: גרניט 11 פתח תקווה
טלפון: 072-3902078
קישור לאתר: https://www.nlp-p.co.il/

פנינה ארד. נטורל ליבינג,
פנינה ארד/נטורל ליבינג

טיפול מותאם אישית בתערובות שמנים ייחודיות

תערובות השמנים הייחודיות של מרכז נטורל ליבינג מעידות יותר מכול על בקיאותו של צוות המרכז בטיפולים ארומטיים וכן על הידע המקיף הדרוש לשילוב נכון בין שמנים כדי להתאימם לצרכים טיפוליים שונים.

אחת הערכות המבוקשות במרכז נטורל ליבינג היא ערכת רופא משפחה, והיא מתאימה להגשת עזרה ראשונה בבית ולטיפול במחלות העונתיות המוכרות בישראל. ערכה זו היא אחת מערכות השמנים המבוקשות בישראל כיום וחלק בלתי נפרד מארון התרופות של ישראלים רבים.

ערכה ייחודית נוספת היא ערכת הילדים של דוטרה, והיא מכילה מגוון שמנים אתריים עדינים ומדוללים המתאימים במיוחד לטיפול רגיש בגופם ובנפשם של ילדים.

משחה מיוחדת של דוטרה לטיפול בכאבי שרירים נמכרת במרכז נטורל ליבינג ומוכרת בעיקר לאנשים העוסקים בספורט יום־יומי. המשחה מבוססת על תערובות שמנים אתריים המתאימות לשיכוך כאבים בכלל ולטיפול בכאבי שרירים בפרט ומקילה את הכאבים בקלות ובמהירות.

מוצרי דוטרה לבריאות טובה

נפלאות השמנים האתריים של דוטרה והמוצרים הנלווים שלהם מוכרים היטב לקהל הלקוחות המבקר במרכז נטורל ליבינג. מוצרי דוטרה הנמכרים במרכז צוברים תאוצה, ואין זה פלא - הסוד לחיים בריאים הוא כל כך פשוט. מוצרי דוטרה מסייעים לחיים ארוכים ואיכותיים בבריאות טובה והיום - יותר מאי פעם- זה אפשרי ונגיש לכולם.

בשיתוף מרכז נטורל ליבינג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully