וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה גאונית: הדרך להתפתח כמו עשירי העולם

בשיתוף קריאה גאונית

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 13:04

בקורס קריאה גאונית מלמד צביקה ברגמן כיצד לפלס את הדרך להצלחה ללא קשר לנקודת הפתיחה שלכם

קריאה גאונית. יח"צ,
קריאה גאונית/יח"צ

"זה מפתיע כמה הכלי הזה שקוף. מנוע הצמיחה הכי חזק שלכם נמצא מסביבכם כל הזמן, אבל חלקכם לא ­משתמש בו בכלל. חלקכם כן משתמש בו אבל בצורה לא נכונה", אומר צביקה ברגמן - המוח, מחבר הקורס המיוחד והיוקרתי "קריאה גאונית". "בכל יום יוצאים לאור בעברית מעל 20 ספרים, בכל יום. מעל 8,000 ספרים בשנה, שמתווספים למיליוני ספרים שכבר יצאו. מה הסיכוי שלך להגיע לקרוא ספר שיקדם אותך?", שואל צביקה ברגמן, שבעצמו כבר כתב והוציא מעל 70 ספרים, שחלקם אף תורגמו לשפות זרות.

"במהלך חיי קראתי אלפי ספרים שונים בתחומים שונים, והבנתי שלמצוא ספר שיכול לקדם אותי כעת מהמקום בו אני נמצא, זה בערך כמו למצוא מחט בערימת שחת. כלומר למי שלא קורא אין סיכוי להתקדם, אבל גם למי שקורא אין יתרון גדול מאד, כי מבין מיליוני הספרים הקיימים הסיכוי שלך לא גדול".

צביקה ברגמן היוצר של הפודקאסט "בורסה והשקעות" שזכה כבר למיליון הורדות שואל: מה משותף לבנימין נתניהו ושמעון פרס? מה משותף לברק אובמה ודונלד טראמפ? מה משותף לאילון מאסק וביל גייטס? מה משותף לאלברט איינשטיין ולאייזיק ניוטון? מה משותף לכל אלה יחד, וגם לוורן באפט, למארק צוקרברג, לג'ף בזוס, לצ'רלי מאנגר ולעוד ועוד אנשים מצליחים ועשירים?

כולם משתמשים בקריאה גאונית כדי לפלס את הדרך שלהם להצלחה מכל נקודה שהם נמצאים בה. כולם התחילו כמוכם, חלקם אפילו מנקודת התחלה נמוכה משלכם, אבל הם משתמשים בצורה נכונה וגאונית במשהו שנגיש לכולנו כל יום, כל היום וזה ממש ממש בזול.

ספרים!

הקורס "קריאה גאונית" יצא לאור לאור הביקוש חסר התקדים לקורס הקודם שהוציא צביקה ברגמן: "הפסיכולוגיה של המשקיעים". הקורס מותאם למשקיעים בשוק ההון, ולא רק, והפך להיות מורה דרך למשקיעים רבים ומאזינים של הפודקאסט של צביקה ברגמן "בורסה והשקעות".

קריאה גאונית. יח"צ,
קריאה גאונית/יח"צ

קורס "קריאה גאונית" הוא קורס שנותן כלים רבי-עוצמה לכל אחד ובכל מקום. הקורס מלמד בקלות:

למה לקרוא;

מה לקרוא;

איך לקרוא;

ואיך לקרוא מהר.

כלומר בעזרת הכלים הללו יוכל כל אחד לבחור את הספרים שיוכלו לקדם אותו בכל תחום בו הוא מעוניין להתקדם, להצליח לקרוא ספר אחד לפחות בשבוע, להיות מרוכז ולהתמקד. "אני מזמין את כולם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ החכמה ביותר בעולם, ולקבל תשובות לכל השאלות שלכם בעסקים, בהשקעות, בשיווק, בקריאת אנשים, ביצירת קשרים ובכל תחום שאתם רוצים לקדם בחייכם", אומר צביקה ברגמן. "קבוצת וואטסאפ שבה נמצאים החל מוורן באפט, מארק צוקרברג, פרופ' דניאל כהנמן, ד"ר חיים שפירא, נסים טאלב, פרופ' דן אריאלי, ג'ף בזוס ועד אלברט איינשטיין, ומי לא".

"אני תמיד נותן ללקוחות שלי 110%", אומר צביקה ברגמן, ושכנשאל מדוע, הוא צוחק ועונה: "כי העשרה אחוז - זה מה שכולם זוכרים. לכן כל נרשם לקורס מקבל את כל כספו בחזרה בצורת ספרים פיזיים, שנבחרו על-ידי בקפידה וישלחו אל ביתו, ובונוסים נוספים".

לפרטים נוספים אודות קורס "קריאה גאונית" והאזנה לפרק הראשון חינם -היכנסו לקישור.
https://sodot.co.il/genius-reading/

בשיתוף קריאה גאונית
  • עוד באותו נושא:
  • קריאה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully