וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללמוד ולתרגל אקסל עם אקסליסט

בשיתוף אקסליסט

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 16:50

כיצד לומדים אקסל בצורה מהירה ויסודית?

אקסליסט. יח"צ,
אקסליסט/יח"צ

זה לא סוד שהתוכנה המשרדית השימושית ביותר בעולם העסקי, זו תוכנת אקסל.

גם בחברות גדולות שמתנהלות עם תוכנות ענק מותאמות אישית לעסק, בסופו של יום, לוקחים מקבץ נתונים מעתיקים אותו לאקסל ומתחילים להפיק טבלאות, חישובים, דוחות וגרפים. בימינו, כמעט כל המעסיקים מצפים מעובדיהם לדעת אקסל, מי ברמה כזו ומי ברמה אחרת, אבל לדעת, חובה.

המכללות והאוניברסיטאות מכירות בזה וכמעט בכל תחום לימודים ישולב קורס אקסל בכדי להכין את הבוגרים אל החיים האמיתיים. לאקסל יש אין ספור שימושים, לכול תחום שיש בעולם, החל מחישובי שכר, חשבונאות, חישובים לוגים, שוק ההון, מט"ח, חישובים הנדסיים, חישובים מתמטיים, חישובי ריבית ואפילו ניהול משק בית.

אקסליסט. יח"צ,
אקסליסט/יח"צ

לימוד אקסל בצורה קלה ובחינם

אם תכננתם ללמוד אקסל כבר זמן רב ולא ידעתם איך ואיפה, אז אולי תשמחו לדעת שבאתר "אקסליסט" קיים קורס אקסל חינם שייקח אתכם החל מרמת המתחילים (כן, ממש ללא שום ידע מוקדם) עד רמת המתקדמים.

עשרות (ואולי אפילו מאות) אלפי תלמידים עם ביקורות מעולות למדו דרך הקורס הזה אקסל והגיעו לרמה מעולה כך ניתן לומר שהוא הפך להיות קורס חובה, פשוט לכול אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

תרגול אקסל

כידוע, כל תחום בעולם שרוצים ללמוד, חובה לתרגל וגם אקסל לא יוצא מהכלל הזה ולכן ביחד עם הקורס מומלץ לשלב גם תרגילים באקסל מאחר והדבר החשוב ביותר אולי בתהליך הלימוד הוא תרגול, ללא תרגול יהיה קשה ליישם את הנלמד בעולם האמיתי.

באתר "אקסליסט", ביחד עם הקורס אקסל הנ"ל, הורכבה ערכת תרגילים באקסל מותאמת לקורס כאשר לכול שיעור בקורס מוצגים התרגילים שלו, הפתרונות שלו ותרגילים נוספים וככול שמתקדמים בשיעורים, התרגילים הופכים להיות קשים ומאתגרים יותר.

אז קדימה, אל תתעצל ללמוד אקסל, עוד היום !

בשיתוף אקסליסט
  • עוד באותו נושא:
  • אקסל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully